Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfermarkts algoritmer er lavet i en den vildeste hashtåge, da Rasmus Jönsson i lange perioder stod som den højst vurderede spiller i OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      skyldes formentligt autokorrekt fra telefon :)
      Ahh ja det der opkalde apperat

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Transfermarkts algoritmer er lavet i en den vildeste hashtåge, da Rasmus Jönsson i lange perioder stod som den højst vurderede spiller i OB
        Sæææææææælgg

        Comment


          Ifølge tyske kilder fik vi kun 2,3 mio. kr. (300.000 euro) for Tingager. Jeg ved så ikke om der er noget med nogle klausuler eller lignende, men et skuffende beløb for så bærende en spiller på og udenfor banen.

          https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3218915

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Ifølge tyske kilder fik vi kun 2,3 mio. kr. (300.000 euro) for Tingager. Jeg ved så ikke om der er noget med nogle klausuler eller lignende, men et skuffende beløb for så bærende en spiller på og udenfor banen.

            https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3218915
            Jeg tror dog ikke Fyens ved noget som helst. Har han været på Transfermarkt oder so?
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Jeg tror dog ikke Fyens ved noget som helst. Har han været på Transfermarkt oder so?

              Martin Davidsen nævnte at OB havde fået et økonomisk tilbud de ikke kunne sige nej til. Jeg håber at det er mere end 2,3 mil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Ifølge tyske kilder fik vi kun 2,3 mio. kr. (300.000 euro) for Tingager. Jeg ved så ikke om der er noget med nogle klausuler eller lignende, men et skuffende beløb for så bærende en spiller på og udenfor banen.

                https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3218915
                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Martin Davidsen nævnte at OB havde fået et økonomisk tilbud de ikke kunne sige nej til. Jeg håber at det er mere end 2,3 mil.
                FCN kunne få mere for en der bare sidder på bænken.. Skuffende hvis sandt.. Men kan lige prøve at tweete ham

                Comment


                  2,3 mil/ 300.000 EUR er hvad der er offentliggjort på det tyske Transfermarkt, hvilket må være der at Fyens har deres kilde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    2,3 mil/ 300.000 EUR er hvad der er offentliggjort på det tyske Transfermarkt, hvilket må være der at Fyens har deres kilde.
                    Og det er vel så useriøst som noget kan være?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      2,3 mil/ 300.000 EUR er hvad der er offentliggjort på det tyske Transfermarkt, hvilket må være der at Fyens har deres kilde.
                      Jeg har hørt at deres kilde er Braunschweiger Zeitung. Den lokale avis i området. Om det gør tallene pålidelige må du ikke spørge mig om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                        Jeg har hørt at deres kilde er Braunschweiger Zeitung. Den lokale avis i området. Om det gør tallene pålidelige må du ikke spørge mig om.
                        Det står i artiklen, at det er kilden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                          Det står i artiklen, at det er kilden.
                          Nå, der kan man bare se. Haha

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            2,3 mil/ 300.000 EUR er hvad der er offentliggjort på det tyske Transfermarkt, hvilket må være der at Fyens har deres kilde.
                            Nej det er det nu ikke :).
                            Transfermarkt har opgivet 270.000, hvilket er lige over 2 millioner kr.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Søg ej længere - Stemmer fra Ådalen har nyt om prisen på Tingager. :-)

                              http://obstemmer.dk/nye-oplysninger-...erik-tingager/
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Ifølgelig MD og Stemmer fra Ådalen, så lyder prisen på 4 mio. kr. For Tingager, inklusiv klausuler som gør at prisen kan ende med at blive fordoblet. Det må siges at være en god handel!

                                De har iøvrigt fået JH til at afvise de tyske kilders pris, og dermed Fyens artikel.

                                Comment

                                Working...
                                X