Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Det Kan jeg ikke klandre dig for. Det var dig selv der konkluderede at du blot forholdt sig til det han sagde og som du så selv siger var det jo ikke kun det du gjorde. Jeg er bare blevet opfordret til at kalde en spade for en spade, og så gør jeg da dette ;)
    Jeg forholder mig da til det Bredal siger; det er det, jeg baserer min spekulation på. Hvad er din definition på "forholder sig til"?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Så vores nuværende træner og sportsdirektør har ikke nogen nævneværdige aktier i hverken Zohores udvikling eller scoutingen af Tingager?

      Vel ikke overraskende når det er allstarteamet bag Thomas Mikkelsen, Lado, Koval og Thrane (som de ville forlænge med, til grin)

      MvH ChrisOB
      Det er lidt sjovt, at de få tilbageværende JH fans, jo tit fremhæver de spillere som gode køb og spottet af JH. Nu ved vi at JH som i forvejen har den dårligste hit rate i Superligaen faktisk er endnu dårligere. Han har nærmest kun fundet shit. Han står nok heller ikke bag Gyte når det kommer til stykket ( gætter her). JH må og skal smides ud NU

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg forholder mig da til det Bredal siger; det er det, jeg baserer min spekulation på. Hvad er din definition på "forholder sig til"?

        MvH ChrisOB
        At man Kigger på det konkrete og kommenterer på det. Kan ikke lige se hvor Grytebust spekulationer spiller ind i Bredahls kommentarer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det er lidt sjovt, at de få tilbageværende JH fans, jo tit fremhæver de spillere som gode køb og spottet af JH. Nu ved vi at JH som i forvejen har den dårligste hit rate i Superligaen faktisk er endnu dårligere. Han har nærmest kun fundet shit. Han står nok heller ikke bag Gyte når det kommer til stykket ( gætter her). JH må og skal smides ud NU
          Nu er jeg ikke JH fan, og jeg ved ikke, hvor du finder dem henne. Når det er sagt, er det sjovt, hvordan Bredahls kommentarer tolkes. Det er meget naturligt, at andre end sportsdirektøren scouter spillere, der er interessante for klubben. Og selvom det er Bredahl, der har været ude og se Tingager i aktion og sige god for ham, kan det altså sagtens være JH eller Kent, der har hørt om ham i første omgang. Det er jo nok ikke foregået sådan, at vores assistenttræner tilfældigvis har været til to andendivisionskampe for fornøjelsens skyld (det har han formentlig ikke tid til) og er faldet over Tingager. Han har nok været der af en grund - den grund kan sagtens være, at han er blevet bedt om det af JH.
          Jeg er som sagt ikke fan af JH, men den her tendens til kun at tillægge ham fejlkøbene og ikke anerkende de gode køb er altså lidt søgt. Selv når man tager hans gode køb med har hans overordnede præstation ikke været imponerende, men det er trods alt mere fair.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Hvad?
            At der skal løbes nogen meter til træning og i kamp, hvis man vil spille næste gang
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              At man Kigger på det konkrete og kommenterer på det. Kan ikke lige se hvor Grytebust spekulationer spiller ind i Bredahls kommentarer.
              Er spekulation ikke også en "kommentar"? Hvad vil du ha jeg skulle sige? Bare nøjes med at konstatere han sagde det?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                At der skal løbes nogen meter til træning og i kamp, hvis man vil spille næste gang
                Ahh, Ja absolut.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Er spekulation ikke også en "kommentar"? Hvad vil du ha jeg skulle sige? Bare nøjes med at konstatere han sagde det?

                  MvH ChrisOB
                  Men du bibringer noget som Bredahl ikke har nævnt. Så forholder du dig jo netop ikke til hvad der bliver sagt.

                  Men for at vænne tilbage til sagen så tror jeg da absolut Bredahl spiller en rolle hos begge spillere og håber da så absolut at HH også kommet til at være med indover de ting. Men derfor er det vel stadig JH der har hentet Zohore og Tingager, ligeså vel som det er KN der har trænet de 2, med Bredahl.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Nu er jeg ikke JH fan, og jeg ved ikke, hvor du finder dem henne. Når det er sagt, er det sjovt, hvordan Bredahls kommentarer tolkes. Det er meget naturligt, at andre end sportsdirektøren scouter spillere, der er interessante for klubben. Og selvom det er Bredahl, der har været ude og se Tingager i aktion og sige god for ham, kan det altså sagtens være JH eller Kent, der har hørt om ham i første omgang. Det er jo nok ikke foregået sådan, at vores assistenttræner tilfældigvis har været til to andendivisionskampe for fornøjelsens skyld (det har han formentlig ikke tid til) og er faldet over Tingager. Han har nok været der af en grund - den grund kan sagtens være, at han er blevet bedt om det af JH.
                    Jeg er som sagt ikke fan af JH, men den her tendens til kun at tillægge ham fejlkøbene og ikke anerkende de gode køb er altså lidt søgt. Selv når man tager hans gode køb med har hans overordnede præstation ikke været imponerende, men det er trods alt mere fair.
                    Argh, nu er det dig der spekulerer kraftigt. Bredal er næppe blevet sendt på en bundet opgave der handler om at scoute Holbæks 2. divisionshold. Bredal omtaler selv hans kendskab til talentarbejdet i Nordsjælland, så mon ikke det er qua hans kontakter i miljøet, at Tingager er kommet ind på radaren.

                    At det så ikke udelukkende er Bredals beslutning er selvfølgelig helt korrekt, han var jo til prøvetræning i en rum tid dengang, så talentet har han ikke været ene om at se, men det er et vidnesbyrd om, hvor værdifuldt det kan være at scoute. Hvis vi skal kigge på det helt isoleret, har Bredal nok tjent en stor del af de penge han har fået i løn gennem de sidste tre år hjem på den Tingager-handel, hvis vi både indregner det transferbeløb vi har fået og de sportslige gevinster.

                    Og her kommer vi jo så til hovedproblemet omkring JH, nemlig at han ikke forstår vigtigheden af, at vi kigger efter spillere fra flere markeder, og det er i høj grad en af grundene til, at vi står totalt stille, og at vores spillestil ikke har kunne forløses, fordi at vi hele tiden skal gå med hovsa-løsninger. JH tror åbenlyst, at OB kan komme tilbage til subtoppen af dansk fodbold ved, at vi bliver en slags AC SønderjyskE, ved at vi kun henter trænere og spillere fra 2. eller 3. hylde fra andre provinsklubber, og det er ærligt talt hamrende naivt.

                    Man skulle tro at snart 5 år uden nogen nævneværdig udvikling ville gøre, at man ændrer på den tilgang, men lur mig om han ikke hiver 4-5 spillere op fra middelmådighedens brønd igen til sommer, fundet i nogle andre Superliga eller 1. divisionsklubber. Og så kan OB blive 7 eller 8 igen i næste sæson.

                    Comment


                      Med Tingager i start-11 igen tabte Braunschweig desværre i dag på hjemmebane. De står nu på relegationspladsen og har en svær opgave udebane mod Holstein Kiel i sidste runde. En udebansejr og de er reddet, afhængig af de andre kampe kan de måske redde sig også med uafgjort mens et nederlag betyder relegationskampe eller direkt nedrykning i 3. Liga.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Tingager på vej i 3.bundesliga

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tingager på vej i 3.bundesliga
                          Ja, det ser ikke godt ud. Nu skal de håbe op at Greuther Furth taber, så de kan få playoff kampen.

                          Comment


                            Mon ikke også det er ensbetydende med, at den "store" upside der var i Tingager-salget, er på vej i lokummet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Mon ikke også det er ensbetydende med, at den "store" upside der var i Tingager-salget, er på vej i lokummet.
                              Nogen der har styr på hvad vi rent faktisk har fået ud af Tingager salget ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tingager på vej i 3.bundesliga
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Nogen der har styr på hvad vi rent faktisk har fået ud af Tingager salget ?
                                Mit gæt vil være 4 mio. hvis de rykker ned.

                                Comment

                                Working...
                                X