Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg er sådan set enig; meget kommer ned til dygtighed i dagligdagen. Og her synes jeg faktisk ikke, at vi er så dårligt stillet; men når jeg siger 'ualmindeligt dygtig', så vil jeg gerne stå ved det. Vi skal til dagligt være bedre end 5-6 ud af de andre 7-8 klubber, som vi er i båd med, for at komme i top 6. Det kan man ikke forvente kan lykkes år efter år. Indtil videre er det jo ikke lykkedes endnu for det 'nye' OB.
    Jeg tror bare ikke på, at en dygtigere træner/sportschef automatisk ville rykke OB ind som fast top 6-hold. Forventningen er ganske enkelt urealistisk.
    Hvis man skal have en realistisk forventning om 'fast top 6'; f.eks. 3 ud af 4 år, så skal der nok flere penge i budgettet. Og bedre træningsfaciliteter.
    Vrøvl. Det er ikke urealistisk at påstå, at en dygtigere ledelse KAN skubbe os frem mod en udvikling, der på længere sigt gør os mere konkurrence-dygtige, end vi er nu, træningsfaciliteter eller ej. Det er kun noget, som du tror; ligesom jeg tror noget andet. Det handler ikke om, at vi "automatisk" kommer op i top-6; det handler om at gøre det realistisk, at vi bevæger os i den retning; og dér kræves det altså en dygtigere ledelse, end den vi har nu. Faktisk er mit argument, at ALLE skal skiftes ud; lige fra bestyrelsen til træner til sportsdirektør. Da dette er urealistisk, så forbliver det også urealistisk, at vi kommer op i toppen; fordi ledelsen vil ikke bruge penge, sportsdirektøren vil ikke lede bredt (og har i øvrigt ingen begreber om hvor noget er "godt nok") og træneren er gammeldags og indspist. De supplerer hinanden ganske godt; så jeg har absolut ingen forventninger om, at vi kommer op i TOP-6 "automatisk", hvis vi f.eks skifter sportsdirektøren ud. Men det er da en begyndelse - så slipper jeg nemlig at læse og høre hans evindelige bavl og udenomssnak, der faktisk irriterrer mig mere, end han ikke kan finde ud af at sætte en ordentlig trup sammen.

    Jeg ved godt, at du ikke tror på min "frelser"/katalysator-teori, men det gør jeg stadig - og jeg tror på, at vi bliver en bedre klub uden den nuværende ledelse. Startende med at sparke Jesper Hansen langt pokker i vold sammen med hans uduelige træner.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Vrøvl. Det er ikke urealistisk at påstå, at en dygtigere ledelse KAN skubbe os frem mod en udvikling, der på længere sigt gør os mere konkurrence-dygtige, end vi er nu, træningsfaciliteter eller ej. Det er kun noget, som du tror; ligesom jeg tror noget andet. Det handler ikke om, at vi "automatisk" kommer op i top-6; det handler om at gøre det realistisk, at vi bevæger os i den retning; og dér kræves det altså en dygtigere ledelse, end den vi har nu. Faktisk er mit argument, at ALLE skal skiftes ud; lige fra bestyrelsen til træner til sportsdirektør. Da dette er urealistisk, så forbliver det også urealistisk, at vi kommer op i toppen; fordi ledelsen vil ikke bruge penge, sportsdirektøren vil ikke lede bredt (og har i øvrigt ingen begreber om hvor noget er "godt nok") og træneren er gammeldags og indspist. De supplerer hinanden ganske godt; så jeg har absolut ingen forventninger om, at vi kommer op i TOP-6 "automatisk", hvis vi f.eks skifter sportsdirektøren ud. Men det er da en begyndelse - så slipper jeg nemlig at læse og høre hans evindelige bavl og udenomssnak, der faktisk irriterrer mig mere, end han ikke kan finde ud af at sætte en ordentlig trup sammen.

      Jeg ved godt, at du ikke tror på min "frelser"/katalysator-teori, men det gør jeg stadig - og jeg tror på, at vi bliver en bedre klub uden den nuværende ledelse. Startende med at sparke Jesper Hansen langt pokker i vold sammen med hans uduelige træner.

      MvH ChrisOB
      Jeg elsker dine meldinger. Og der er vel en pæn mulighed for at du kunne få ret. Og ca. 0% chance for at vi får det afklaret indenfor den nærmeste fremtid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Vrøvl. Det er ikke urealistisk at påstå, at en dygtigere ledelse KAN skubbe os frem mod en udvikling, der på længere sigt gør os mere konkurrence-dygtige, end vi er nu, træningsfaciliteter eller ej. Det er kun noget, som du tror; ligesom jeg tror noget andet. Det handler ikke om, at vi "automatisk" kommer op i top-6; det handler om at gøre det realistisk, at vi bevæger os i den retning; og dér kræves det altså en dygtigere ledelse, end den vi har nu. Faktisk er mit argument, at ALLE skal skiftes ud; lige fra bestyrelsen til træner til sportsdirektør. Da dette er urealistisk, så forbliver det også urealistisk, at vi kommer op i toppen; fordi ledelsen vil ikke bruge penge, sportsdirektøren vil ikke lede bredt (og har i øvrigt ingen begreber om hvor noget er "godt nok") og træneren er gammeldags og indspist. De supplerer hinanden ganske godt; så jeg har absolut ingen forventninger om, at vi kommer op i TOP-6 "automatisk", hvis vi f.eks skifter sportsdirektøren ud. Men det er da en begyndelse - så slipper jeg nemlig at læse og høre hans evindelige bavl og udenomssnak, der faktisk irriterrer mig mere, end han ikke kan finde ud af at sætte en ordentlig trup sammen.

        Jeg ved godt, at du ikke tror på min "frelser"/katalysator-teori, men det gør jeg stadig - og jeg tror på, at vi bliver en bedre klub uden den nuværende ledelse. Startende med at sparke Jesper Hansen langt pokker i vold sammen med hans uduelige træner.

        MvH ChrisOB
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg elsker dine meldinger. Og der er vel en pæn mulighed for at du kunne få ret. Og ca. 0% chance for at vi får det afklaret indenfor den nærmeste fremtid.

        Comment


          På Eintrachts transfermarkt side optræder han med en pris på 400.000 Øv-penge så mon ikke det var prisen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
            På Eintrachts transfermarkt side optræder han med en pris på 400.000 Øv-penge så mon ikke det var prisen?
            3 mill lyder ikke af meget desværre. Havde håbet på 4-5 mill.
            Men igen. Hvis man ikke vil geninvestere dem kan jeg jo være ligeglad som fan

            Comment


              Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
              På Eintrachts transfermarkt side optræder han med en pris på 400.000 Øv-penge så mon ikke det var prisen?
              Hmm, det er ja bare markedsværdien.
              Venter hele dagen nu at min ansøgning for en account i Eintrachts fanfor bliver godkendt af moderatoren. Håber det kommer i morgen så jeg kan spørge der. Aktuelt er der intet at finde. Men de er interesseret i mere informationer o. Frederik og der kan jeg levere. Så måske der kommer også noget information den anden vej.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hmm, det er ja bare markedsværdien.
                Venter hele dagen nu at min ansøgning for en account i Eintrachts fanfor bliver godkendt af moderatoren. Håber det kommer i morgen så jeg kan spørge der. Aktuelt er der intet at finde. Men de er interesseret i mere informationer o. Frederik og der kan jeg levere. Så måske der kommer også noget information den anden vej.

                Comment


                  Lidt mere fra Tingager selv

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...med-det-samme/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                    På Eintrachts transfermarkt side optræder han med en pris på 400.000 Øv-penge så mon ikke det var prisen?
                    På Tranfermarkt fremgår det også, at det var den pris han var sat til d. 18. December, så det siger ikke så meget om prisen...
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                      På Eintrachts transfermarkt side optræder han med en pris på 400.000 Øv-penge så mon ikke det var prisen?
                      Transfermarkts 'marktvert' er udregnet på en algoritme, der bl.a. er baseret på antal kampe, evt. landskampe, mm. Men bl.a. fordi kontraktlængde ikke er regnet med, kan man aldrig regne med 'markedsværdi' = pris i handel. Rasmus Jönsson står f.eks. med en markedsværdi på 600.000 Euro, hvilket OB slet ikke kan få for ham med kun ½ år tilbage af kontrakten.

                      Under 'transfers' på Braunschweigs side står der et "?" under 'ablöse' (altså transfersum). Jeg ved ikke, hvor de får de tal fra, men man kan jo holde øje med opdateringer dér i den nærmeste tid. Det kunne i hvert fald give en indikation på den rigtige pris.

                      Comment


                        Nu prisen nok ikke er een højeste ville det være fedt hvis JH havde fået lavet EB vidersalgs klausul

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Nu prisen nok ikke er een højeste ville det være fedt hvis JH havde fået lavet EB vidersalgs klausul
                          ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Nu prisen nok ikke er een højeste ville det være fedt hvis JH havde fået lavet EB vidersalgs klausul
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            ?
                            Tænker der skulle stå "en" videresalgsklausul :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Tænker der skulle stå "en" videresalgsklausul :-)
                              Ja tænkte også på den. Men det var mest fordi det stod med store bogstaver at jeg blev lidt forvirret

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja tænkte også på den. Men det var mest fordi det stod med store bogstaver at jeg blev lidt forvirret
                                skyldes formentligt autokorrekt fra telefon :)

                                Comment

                                Working...
                                X