Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Spelmann
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg28 er også en betragtelig alder for en fodboldspiller i dag. Der gemmer sig kun et beskedent videresalg, hvis overhovedet noget, for en spiller på Spelmanns niveau. Og så er 2 mio. altså bare mange penge i fodbold i dag, og især for OB. Har vi solgt Spelmann med 1 år tilbage af kontrakten for 4-5 mio, har vi godt nok taget de tyrkere stygt bagi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
Ønsker også MS alt det bedste og tak for en fornem indsats og viljestyrke her i foråret. Personligt er det heldigt for både spiller og klub at han valgte at blomstre op lige nu - fremfor til efteråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå ville jeg kende Ove ret dårligt. Han er en håndværker der er fuldstændig fokuseret på resultater, og hvis han tror, at Spelmann kan være med til at rykke nogle placeringer, så kommer han også i spil. De penge der kan hentes i tv-penge, hvis man rykker fra en 8. til en 5 plads, er betragtelige i forhold til at bruge en periferi-spiller i de sidste to kampe.
Men jeg er uenig. Spelmann er endegyldigt fortid - så lad ham rådne op på bænken! Jeg vil skide på om vi slutter 6, 7 eller 8.
Giv nu hellere Lucas, JJT, Barret og/eller Greve minutterne på højeste niveau - i de sidste to kampe hvor der er noget (bare lidt) på spil (ihvertfald for modstanderen) istedet for disse fremtidens mænd skal spises af med træningskampe i sommerpausen. Det andet kan være en god investering.
Spelmann har sagt farvel - og respekt for det. Jeg vil min klub det bedste, ikke kun på kort sigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHar svært ved at tro, at vi har fået mere end 2 mio for ham.
Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.
Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været fremragende, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg foretrækker dog stadig en lidt mere målfårlig spids, også på udebane.
Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
Da vi hentede ham var jeg ikke begejstret og ville langt hellere have haft Mike Jensen .
Spell skal have tak for en kæmpe indsats , han har været en vigtig mand .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
En fornøjelse at se ham på banen - så længe man skal ikke spille mod ham.
Held og lykke, fighting-machine."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment