Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Så ville jeg klappe i mine små hænder. Han er satme god. Jeg håber, men tvivler på, at vi kan hente ham.
    + 1
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      28 er også en betragtelig alder for en fodboldspiller i dag. Der gemmer sig kun et beskedent videresalg, hvis overhovedet noget, for en spiller på Spelmanns niveau. Og så er 2 mio. altså bare mange penge i fodbold i dag, og især for OB. Har vi solgt Spelmann med 1 år tilbage af kontrakten for 4-5 mio, har vi godt nok taget de tyrkere stygt bagi.
      Det er der vel heller ikke noget galt i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er der vel heller ikke noget galt i
        Vil også mene, det skal med i betragtningen, at det ikke var den eneste tyrkiske klub, der - på rygteplan - var ude efter Spelmann

        Comment


          Held og lykke til Spellman
          Betyder de at han ser bænken næste gang, eller stiller Ove med stærkeste hold incl Spellman?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
            Vil også mene, det skal med i betragtningen, at det ikke var den eneste tyrkiske klub, der - på rygteplan - var ude efter Spelmann
            Kan være at der ligefrem har været budkrig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Held og lykke til Spellman
              Betyder de at han ser bænken næste gang, eller stiller Ove med stærkeste hold incl Spellman?
              Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
                Hørt. Jeg håber virkelig ikke MS løber ind i en af de historie man nogle gange hører fra den Tyrkiske liga med manglende lønudbetalinger og den slags. For det har han ikke fortjent.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent
                  Gætter på OP går henhårdt efter den 7. plads og sætter det stærkest mulige hold.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent
                    Så ville jeg kende Ove ret dårligt. Han er en håndværker der er fuldstændig fokuseret på resultater, og hvis han tror, at Spelmann kan være med til at rykke nogle placeringer, så kommer han også i spil. De penge der kan hentes i tv-penge, hvis man rykker fra en 8. til en 5 plads, er betragtelige i forhold til at bruge en periferi-spiller i de sidste to kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
                      Well said. Jeg har aldrig været fan af Spelmann - og er det såmænd stadig ikke. Ingen tvivl om at han i vores nuværende situation har været super vigtig med indstilling og fight - men i en klub med ambitioner om at spille med i toppen af Superligaen, lader han for meget tilbage at ønske. Hans tekniske niveau var en skandale langt ind i foråret. Jeg har selv hørt ham udtale på tv om sin egen præstation, at "han var flov fordi han kunne ikke engang tæmme et klaver." Det er dog blevet langt bedre, som foråret er skredet frem - sandsynligvis også i takt med han fik mere selvtillid - men også blev frigjort mere, af defensive pligter med en rolle som (hængende) angriber, hvor mangel på teknik er lidt mere tilgivende, end boldtab på egen banehalvdel, er det.

                      Ønsker også MS alt det bedste og tak for en fornem indsats og viljestyrke her i foråret. Personligt er det heldigt for både spiller og klub at han valgte at blomstre op lige nu - fremfor til efteråret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Så ville jeg kende Ove ret dårligt. Han er en håndværker der er fuldstændig fokuseret på resultater, og hvis han tror, at Spelmann kan være med til at rykke nogle placeringer, så kommer han også i spil. De penge der kan hentes i tv-penge, hvis man rykker fra en 8. til en 5 plads, er betragtelige i forhold til at bruge en periferi-spiller i de sidste to kampe.
                        Nu er det ingen garanti for sejr at bruge Spelmann. Det har de 2 seneste kampe ihvertfald afsløret.

                        Men jeg er uenig. Spelmann er endegyldigt fortid - så lad ham rådne op på bænken! Jeg vil skide på om vi slutter 6, 7 eller 8.

                        Giv nu hellere Lucas, JJT, Barret og/eller Greve minutterne på højeste niveau - i de sidste to kampe hvor der er noget (bare lidt) på spil (ihvertfald for modstanderen) istedet for disse fremtidens mænd skal spises af med træningskampe i sommerpausen. Det andet kan være en god investering.

                        Spelmann har sagt farvel - og respekt for det. Jeg vil min klub det bedste, ikke kun på kort sigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Gætter på OP går henhårdt efter den 7. plads og sætter det stærkest mulige hold.

                          MvT
                          Hvis han er solgt inden bliver der garanteret lavet en aftale om at han ikke må spille mere i denne sæson.
                          det er min vudering

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Har svært ved at tro, at vi har fået mere end 2 mio for ham.

                            Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.

                            Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været fremragende, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg foretrækker dog stadig en lidt mere målfårlig spids, også på udebane.

                            Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
                            helt enig . Spellmann har aldrig været den store spillemæssige oplevelse og på den centrale midt har han altid manglet overblik og ro med bolden . Han har en fantastisk attitude , vilje og fight .
                            Da vi hentede ham var jeg ikke begejstret og ville langt hellere have haft Mike Jensen .
                            Spell skal have tak for en kæmpe indsats , han har været en vigtig mand .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
                              Brøndbysvin eller ej. Jeg vil savne ham, den fandme skarpe Rottweiler.
                              En fornøjelse at se ham på banen - så længe man skal ikke spille mod ham.
                              Held og lykke, fighting-machine.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Forårets bedste spiller i OB bliver svær at erstatte, men mon ikke den direkte erstatning bliver en angriber, da JJT nok er tænkt som starter på midten næste sæson. Held og lykke herfra.

                                Comment

                                Working...
                                X