Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja der kan vel ikke rigtig være mere tvivl... håber vi er godt i gang med at finde afløseren...

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk
    Håber bare at vi får en rigtig god skilling for ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber bare at vi får en rigtig god skilling for ham
      Helt sikkert, der må gerne tikke et godt bud ind...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Helt sikkert, der må gerne tikke et godt bud ind...
        Det må der gerne ja. Efter min mening skal alt under 3 mill afvises. Ellers kan vi lige så godt beholde ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det må der gerne ja. Efter min mening skal alt under 3 mill afvises. Ellers kan vi lige så godt beholde ham
          Vil gætte på en pris på 2-4 mill , og uanset om der bliver budt 2 el mere skal han skydes af . Der kan være en chance for at det er en umotiveret spiller der møder op efter ferien hvis OB afviser et bud ( selvom Spell ik umiddelbart virker som typen ) og så er det ønskeligt at vi under KN indfører en mere boldbessiddende spillestil med hurtigere pasninger , her syntes jeg ikke Spell passer ind . Jeg vil savne hans energi , vildskab og fight , men ikke hans spillemæssige egenskaber .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Vil gætte på en pris på 2-4 mill , og uanset om der bliver budt 2 el mere skal han skydes af . Der kan være en chance for at det er en umotiveret spiller der møder op efter ferien hvis OB afviser et bud ( selvom Spell ik umiddelbart virker som typen ) og så er det ønskeligt at vi under KN indfører en mere boldbessiddende spillestil med hurtigere pasninger , her syntes jeg ikke Spell passer ind . Jeg vil savne hans energi , vildskab og fight , men ikke hans spillemæssige egenskaber .
            Syntes nu altså ikke at hans teknik har set så ringe ud i år når han har spillet på toppen.
            Men som en af de 2 midtmidt så det ikke for godt ud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det må der gerne ja. Efter min mening skal alt under 3 mill afvises. Ellers kan vi lige så godt beholde ham
              Hold Vest her siger så 2½ mio... Der er lige en K 2´er i form af noget isolering på toppen der ikke ser for heldig ud...

              Ej, jeg tror ikke vi får chancen for salg så forfærdelig mange gange, og kommer der et bud på de 2½ mio. tror jeg vi skal slå til, han vil væk, han har et år, og alle klubber i verden ved at manden vil væk... Der bliver ikke meget at komme med for JH, på trods af vigtigheden af Spelmann på holdet...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Hold Vest her siger så 2½ mio... Der er lige en K 2´er i form af noget isolering på toppen der ikke ser for heldig ud...

                Ej, jeg tror ikke vi får chancen for salg så forfærdelig mange gange, og kommer der et bud på de 2½ mio. tror jeg vi skal slå til, han vil væk, han har et år, og alle klubber i verden ved at manden vil væk... Der bliver ikke meget at komme med for JH, på trods af vigtigheden af Spelmann på holdet...


                Jeg tror nu godt at Spelmann kender sin pris og har fået at vide at hvis de kan finde en klub der vil give dette kan han smutte.
                Ellers må han blive. Det tror jeg også han accepterer. OB kan ikke forære deres spillere væk..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja der kan vel ikke rigtig være mere tvivl... håber vi er godt i gang med at finde afløseren...

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk
                  Ja man kan jo virkelig godt unde manden et udlandseventyr. Problemet er jo bare at han pt. er vores vigtigste spiller og en type som formår at hive sine medspillere op, så vi kan etablere et genpres osv..

                  Men Kent må jo være med til at vende tommelfingeren op eller ned mht. et salg eller ej.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ja man kan jo virkelig godt unde manden et udlandseventyr. Problemet er jo bare at han pt. er vores vigtigste spiller og en type som formår at hive sine medspillere op, så vi kan etablere et genpres osv..

                    Men Kent må jo være med til at vende tommelfingeren op eller ned mht. et salg eller ej.
                    Problemet med at være en mellemklub som OB, i et land som Danmark, er at det er svært at stoppe nogen i at komme væk, og stadig sikre sig deres loyalitet og motivation... Vi har jo ikke rigtigt noget at "fylde på", hvis vi "tvinger" nogen til at blive, hverken europæisk, højere løn eller spændende trænerkapaciteter...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Hvilken klub i udlandet vil have ham? Hans arbejdsraseri og iver er vigtig for os, men derudover har han vel egentlig ikke så meget at byde ind med?
                      Jeg ser ham kun som én type og kan ikke se hvilke udenlandske klubber der skulle være interesseret...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Hvilken klub i udlandet vil have ham? Hans arbejdsraseri og iver er vigtig for os, men derudover har han vel egentlig ikke så meget at byde ind med?
                        Jeg ser ham kun som én type og kan ikke se hvilke udenlandske klubber der skulle være interesseret...
                        Han er så godt nok også lige vores topscorer, hvilket nok også er en af grundende til der ER meldt interesse for ham, men husker ikke lige hvem det er...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Han er så godt nok også lige vores topscorer, hvilket nok også er en af grundende til der ER meldt interesse for ham, men husker ikke lige hvem det er...
                          Tyrkiske Kasimpasa Spor. En af de mindre Istanbul klubber kan jeg forstå.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Vil gætte på en pris på 2-4 mill , og uanset om der bliver budt 2 el mere skal han skydes af . Der kan være en chance for at det er en umotiveret spiller der møder op efter ferien hvis OB afviser et bud ( selvom Spell ik umiddelbart virker som typen ) og så er det ønskeligt at vi under KN indfører en mere boldbessiddende spillestil med hurtigere pasninger , her syntes jeg ikke Spell passer ind . Jeg vil savne hans energi , vildskab og fight , men ikke hans spillemæssige egenskaber .
                            Jeg anser Spellman som en af hjørnestenene i genrejsningen af OB, både hvad angår indstilling til kamp og til træning, han besidder et vindergen af de helt store, som er tilsat en bundærlig og jordnær vurdering af indsatsen fra begivenheden. Jeg kan sagtens unde ham et udlandseventyr, men jeg synes samtidig at det er svært at sige farvel til ham....guld kan også sælges for billigt. Hans attitude har givet os en del point i denne sæson. Jeg kan dog godt komme i tvivl om han passer specielt godt ind i Kents fodbold filosofi....tiden vil vise det hvis missionen mislykkes med at komme afsted.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg anser Spellman som en af hjørnestenene i genrejsningen af OB, både hvad angår indstilling til kamp og til træning, han besidder et vindergen af de helt store, som er tilsat en bundærlig og jordnær vurdering af indsatsen fra begivenheden. Jeg kan sagtens unde ham et udlandseventyr, men jeg synes samtidig at det er svært at sige farvel til ham....guld kan også sælges for billigt. Hans attitude har givet os en del point i denne sæson. Jeg kan dog godt komme i tvivl om han passer specielt godt ind i Kents fodbold filosofi....tiden vil vise det hvis missionen mislykkes med at komme afsted.
                              100% enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg anser Spellman som en af hjørnestenene i genrejsningen af OB, både hvad angår indstilling til kamp og til træning, han besidder et vindergen af de helt store, som er tilsat en bundærlig og jordnær vurdering af indsatsen fra begivenheden. Jeg kan sagtens unde ham et udlandseventyr, men jeg synes samtidig at det er svært at sige farvel til ham....guld kan også sælges for billigt. Hans attitude har givet os en del point i denne sæson. Jeg kan dog godt komme i tvivl om han passer specielt godt ind i Kents fodbold filosofi....tiden vil vise det hvis missionen mislykkes med at komme afsted.
                                Nu spiller Kent jo den fodbold, som materialet passer til. En spiller af Spelmanns kaliber skal der altid kunne være plads til.

                                Comment

                                Working...
                                X