Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Spelmann
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan er et svin. Men han er vores svin. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg var klar til nærmest at slå ham ihjel efter pokalkampen mod Horsens. Jeg tror aldrig jeg har sagt så mange grimme ting om en fodboldspiller nogensinde som jeg gjorde den dag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægpræcis - og vi manglede i den grad et svin/en kriger i truppen. En af de bedste signings længe
men han er kun den næstbedste signing længe.. Jesper Hansen ser efterhånden ud til at være den bedste
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja manden har jo ret - det er ikke krise endnu, men måden kampene er tabt sammeholdt med hvad vi har set de sidste par sæsonner, det giver altså mig mere end bekymrede miner.
Og så irretere det mig noget så grufuldt at de skal tabe indtil flere kampe før de "forstår alvoren..." hvad med for fanden at gå på banen til den nye sæson for at vinde og lægge positivt fra land? sgu da ingen grund til at rode os selv ind i den gang rod en nedrykningskamp let kan blive....Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlægSpelmann er den eneste der viser attetude. Holdet burde have forstået alvoren sidste sæson. Det er skrevet mange gange på forum, men de sidste 2 kampe har været en skandale.
Så ikke mange (læs: nogen) tacklinger fra Spelmann i Slagelse...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHan skal tilbage på midten istedet for Schoop, så vi kan få nogle taklinger på modstanderen over en større radius.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægNja... Uden Schoop på midtbanen er det svært at se hvor kreativiteten og det uventede skal komme fra... Men ja, hellere Spelmann på midten end O'Brien..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå meget kreativitet kommer Schoop altså heller ikke med ... det er mere til siden og helst til Falk eller bagud når han har bolden ..
Comment
Comment