Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Et stort tab for klubben. Han har sammen med Falk været den klart bedste spiller siden Ove tog over og dermed været en vigtig faktor til at få os tilbage på rette kurs. Han må have held og lykke i Tyrkiet, og en stor tak for indsatsen i stribet. Han har sgu fortjent et udlandseventyr med den arbejdsindsats han har lagt for dagen!

    Comment


      4-5 mio for en bærende spiller med et år tilbage ville være en OK pris, det lyder ikke helt dumt.

      1) held og lykke til Spelmann - hans arbejdsraseri og indstilling bliver savnet.
      2) bet for holdet
      3) eneste positive: det kommer så tidligt, at det måske kan give JH noget økonomi at rode med. Hvis det betyder en bedre angriber, så kan det være win.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        4-5 mio for en bærende spiller med et år tilbage ville være en OK pris, det lyder ikke helt dumt.

        1) held og lykke til Spelmann - hans arbejdsraseri og indstilling bliver savnet.
        2) bet for holdet
        3) eneste positive: det kommer så tidligt, at det måske kan give JH noget økonomi at rode med. Hvis det betyder en bedre angriber, så kan det være win.
        Enig. Det kunne være nok til at købe Rønnow og måske også til udbetalingen på en god angriber

        Comment


          Har svært ved at tro, at vi har fået mere end 2 mio for ham.

          Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.

          Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været fremragende, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg foretrækker dog stadig en lidt mere målfårlig spids, også på udebane.

          Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
          Last edited by Sheed; 28-05-2015, 15:33.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Kan ikke forestille mig, at vi har fået mere end 2 mio for ham.

            Selvfølgelig er det ærgerligt, at vi mister en profil, men når det så er sagt, har Spelmann ikke levet op til de forventninger jeg har haft. Hans arbejdsindsats er altid tilstede, men han har ikke været så afgørende som jeg havde håbet på, og blev reelt først for alvor farlig her til sidst, hvor han fik lov at agere spydspids.

            Min største anke imod Spelmann er, at jeg ikke synes han indgår særligt godt i relationer med vores andre spillere. I de kampe, hvor vi skal ud og skabe noget, som mod Silkeborg sidst, forsvinder han fuldstændig og bliver aldrig rigtigt en del af kampen. I kampe som ude mod AaB, Esbjerg osv. har han været god, fordi der har været brug for en der kunne lægge det forreste pres og skabe noget på egen hånd. Jeg håber da i den grad, at vi på sigt, kan spille til vores egne fordele både ude og hjemme, så vi ikke står med 2 point for 4 hjemmekampe mod SIF, EfB, FCV og SE i foråret. Set i den henseende er det måske ikke værst, at Spelmann skal videre, selvom det er en dygtig spiller vi mister.
            Håber da godt nok ikke at vi kun får 2 mill for ham

            Comment


              Jeg har en perfekt afløser klar.
              Bjarnason er transferfri i Randers.
              Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                Jeg har en perfekt afløser klar.
                Bjarnason er transferfri i Randers.
                Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.
                Så ville jeg klappe i mine små hænder. Han er satme god. Jeg håber, men tvivler på, at vi kan hente ham.

                Comment


                  Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                    Jeg har en perfekt afløser klar.
                    Bjarnason er transferfri i Randers.
                    Giv ham en fornuftig løn og vi har en med nogenlunde samme energi som spel.
                    Men er han interesseret i at komme til OB?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Men er han interesseret i at komme til OB?
                      Money walks

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Håber da godt nok ikke at vi kun får 2 mill for ham
                        Kan ærligt talt ikke se, hvorfor vi skulle have fået mere. Vi købte ham selv for et beløb i det leje, og siden da er han kommet tættere på de 30, og jeg vil ikke påstå hans niveau er blevet markant bedre. Og så har manden 1 år tilbage af sin kontrakt. Der er ikke mange spillere i Superligaen der går for 4-5 millioner med 1 år tilbage af kontrakten, og jeg tror ikke Spelmann er en del af den gruppe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Kan ærligt talt ikke se, hvorfor vi skulle have fået mere. Vi købte ham selv for et beløb i det leje, og siden da er han kommet tættere på de 30, og jeg vil ikke påstå hans niveau er blevet markant bedre. Og så har manden 1 år tilbage af sin kontrakt. Der er ikke mange spillere i Superligaen der går for 4-5 millioner med 1 år tilbage af kontrakten, og jeg tror ikke Spelmann er en del af den gruppe.
                            Han er nu kun 28 og har været en profil i superligaen her i foråret.
                            2 mill er simpelthen for lidt. IMO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han er nu kun 28 og har været en profil i superligaen her i foråret.
                              2 mill er simpelthen for lidt. IMO
                              28 er også en betragtelig alder for en fodboldspiller i dag. Der gemmer sig kun et beskedent videresalg, hvis overhovedet noget, for en spiller på Spelmanns niveau. Og så er 2 mio. altså bare mange penge i fodbold i dag, og især for OB. Har vi solgt Spelmann med 1 år tilbage af kontrakten for 4-5 mio, har vi godt nok taget de tyrkere stygt bagi.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Enig. Det kunne være nok til at købe Rønnow og måske også til udbetalingen på en god angriber
                                Er lige ved at sige, så kan vi da både hente Rønnow og Kløve...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X