Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Spelmann
Collapse
X
-
Jeg bemærkede i interviewet med Toppel, at han havde talt med Kent Nielsen... det synes jeg er MEGET fornuftigt, at allerede have Kent inde over nu, og det håber jeg også er tilfældet med Spelmann, omend de jo kender hinanden fra tidligere.Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...leve-noget-nyt
Samme sang, men han vil dog gerne spille under Kent. Han råbte og skreg om udlandet lige så meget sidste år; og det endte det som bekendt ikke med.
I øvrigt kunne Emil Larsen lære SÅ meget fra Spelmann ang. hvordan man udtaler sig om nuværende, kommende og tidligere klubber, uden at pisse på nogen undervejs... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Håber vi får en rigtig god skilling for ham når han nu ryger så tidligt i vinduet..Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægSynes han fuldt ud har fortjent det. Vi kunne godt bruge hans fightervilje i klubben, men kan vi få en pose penge for ham, så er det helt fint.
håber prisen kommer ud omkring 4 millioner
Comment
-
Arghhh mon dog. Det ville være en drømmepris dog...Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMener der i følge FM er en frikøbsklausul på ham af udenlandske klubber på omkring 5 millioner.
Og SI Games, plejer at have meget godt styr på den slags ting, men er self. ikke sikker om det passer.
Comment
Comment