Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
308 results in 0.1718 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Man bliver ikke afvist på baggrund af sin adresse :)...
-
Det var nu hans tredje og fjerde sæsonmål. Han scorede også mod SønderjyskE og Hillerød....
Leave a comment:
-
Aske er samme årgang som Breum og Grubbe (2003), så han kan ikke spille for U19-landsholdet....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der bliver ikke fri passage mellem tribunerne på søndag. Det er ret beset aldrig tilladt at placere sig et andet sted, end hvor man har billet til, men...
Leave a comment:
-
Den er til salg i fanshoppen på kampdage, og Unisport får den også snart på lager....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Tilbuddet gælder for alle sæsonkortholdere.
Den citerede formulering henviser til, at man ikke kan forvente at få plads til sin ledsager...
Leave a comment:
-
Der findes ikke et reelt U15-landshold, der deltager i turneringer osv, så samlingerne har til formål at se årgangen an, inden U16-landsholdet skal udtages...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis du sender en mail til billetafdelingen (billetter@ob.dk) med kvittering for fejlkøbet, kan de hjælpe med at annullere ordren....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der kommer mere info på ob.dk, inden salget starter.
Det er ikke planen at sætte begrænsninger på antallet af billetter pr. køb.
...
Leave a comment:
-
Ja, Fanzonen er åben indtil ca. to timer efter slutfløjt. Busserne kører dog tidligere mod Odense. ...
Leave a comment:
-
Det er ikke helt nemt at vurdere, når seneste arrangement i den her størrelsesorden ligger 15 år tilbage. Vi har selvfølgelig væsentligt flere busser...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der kommer en artikel på ob.dk senere i dag, men:
- Klubben arrangerer transporten. Busbilletterne sættes til salg på mandag via billetsystemet...Last edited by MortenF; 12-05-2022, 12:21.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Så håber jeg, jeg undgår de værste jinx med mit svar.
Klubberne står for at distribuere billetter til egne fans, men hvordan det praktisk...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg ser først dit spørgsmål nu. Kapaciteten i afsnittet er 1.000....
Leave a comment:
-
Intentionen har hele tiden været at fortsætte - som minimum året ud....
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: