Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Viborg FF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Viborg FF

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kampen...ff-er-udsolgt/

    Ikke flere billetter til kampen på søndag, spændende hvor mange billetter som bliver brugt til kampen? 8-9.000 er mit gæt.
    siden 1887

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kampen...ff-er-udsolgt/

    Ikke flere billetter til kampen på søndag, spændende hvor mange billetter som bliver brugt til kampen? 8-9.000 er mit gæt.
    Tror 10000-11000, der er allerede mage på Facebook som leder efter en billet, her efter at der er udsolgt plus vi har vundet de 2 sidste kampe.

    Comment


      #3
      Nogen som har en billet i overskud? Gerne til RMN-tribunen.
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Nogen som har en billet i overskud? Gerne til RMN-tribunen.
        Jeg har 2 til barfoed. Men man kan jo bare smutte over på RMN derfra

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg har 2 til barfoed. Men man kan jo bare smutte over på RMN derfra
          Dem vil jeg gerne tag i mod
          siden 1887

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Dem vil jeg gerne tag i mod
            Så pm mig lige din mail adresse.

            Comment


              #7
              Vi slipper tilsyneladende for Christian Sørensen. Det er da sådan set meget rart.

              Comment


                #8
                Ifølge Bold.dk er Chr. Sørensen tæt på at blive præsenteret i FCK, god timing for os forhåbentlig

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                  Ifølge Bold.dk er Chr. Sørensen tæt på at blive præsenteret i FCK, god timing for os forhåbentlig
                  Men så kan han så til gengæld smadre os næste lørdag... ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Vi slipper tilsyneladende for Christian Sørensen. Det er da sådan set meget rart.
                    Der er meget godt og en klar svækkelse for Viborg. De slipper deres el bedste og vigtigste spiller og frygter Viborg med CS ville være en meget stor mundfuld for Mickelson på vores højre side.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Men så kan han så til gengæld smadre os næste lørdag... ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Vi vil se. Han skal ja også spilles ind i plastikklubben før relationerne sidder helt på pladsen. I hvert fald fint hvis Vivorg kommer uden ham til besøg søndag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Men så kan han så til gengæld smadre os næste lørdag... ;-)

                        MvH ChrisOB
                        Ja men jeg tror det svækker VFF mere end det styrker FCK, men hvem ved

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Ja men jeg tror det svækker VFF mere end det styrker FCK, men hvem ved
                          Han er vel ikke tiltænkt en startplads, men backup/pokalen

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Men så kan han så til gengæld smadre os næste lørdag... ;-)

                            MvH ChrisOB
                            HVis han spiller den kamp, tror ikke han bliver klart førstevalg.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              HVis han spiller den kamp, tror ikke han bliver klart førstevalg.
                              4 dage efter CL kamp i Dortmund? Med mindre han spiller dén, så bliver det sandsynligvis mod os, at han spiller.

                              Og jeg tror han bliver førstevalg.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X