Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken

    Er det ikke tid til en tråd?

    Så kan vi også se, hvor meget vi har skudt forbi til den tid :-) og ikke mindst hype fysisk fremmøde!

    HC

    Nicholson Tverskov Ivancevic King

    Kløve Østrøm

    Sabbi. Jebali Svendsen

    Bashkim

    #2
    HC
    NM - Tver - Ivancevic - JS
    JJ - Kløve
    Sabbi - Jebali - Sander
    BK

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      HC
      NM - Tver - Ivancevic - JS
      JJ - Kløve
      Sabbi - Jebali - Sander
      BK
      Den der tror jeg på.
      Alt efter antallet af hjerneblødninger hos Alm, kunne man frygte, at Kløve tager venstre kant og okosun tager pladsen ved siden af JJT. Og det forudsat at JJT spiller naturligvis.

      Personligt håber jeg virkelig at se Sander og Ivancevic fra start.

      Hvis vi skal have noget med fra denne kamp, skal det væres pga. Fcks rodede trup, mere end vores egen fortjeneste. Men bliver dejligt at komme igang igen

      Comment


        #4
        Mangler tiltro at JJ/Kkøve kan matche opgaven på midtbanen og så frygter at defensiven bliver en gang mere solgt. Så vii kan vel kun håbe at offensiven endelig én gang viser sig rigtig skarp og scorer på hver halvgode eller gode chance vi får om at tage noget med. Men det er desværre lang tid siden vores angribere viste sig knivskarp... så måske tid at det vender sig...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Mangler tiltro at JJ/Kkøve kan matche opgaven på midtbanen og så frygter at defensiven bliver en gang mere solgt. Så vii kan vel kun håbe at offensiven endelig én gang viser sig rigtig skarp og scorer på hver halvgode eller gode chance vi får om at tage noget med. Men det er desværre lang tid siden vores angribere viste sig knivskarp... så måske tid at det vender sig...
          Håbet ligger i:
          De er lidt bange for os fordi vi tit har udfordret dem.
          De glemmer at være bange og har en arrogant tilgang.
          Stolpe ind for os
          Deres mange nye navne spiller helt for sig selv som når Frø. Jebali og Sabbi er værst.

          Comment


            #6
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...oraarspremiere
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Frygter

              HC
              NM. Tver KL. JS

              Okosun. JJT

              Sabbi. BK. Kløve
              Max

              Tænker 3-1 til FCK
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Håbet ligger i:
                De er lidt bange for os fordi vi tit har udfordret dem.
                De glemmer at være bange og har en arrogant tilgang.
                Stolpe ind for os
                Deres mange nye navne spiller helt for sig selv som når Frø. Jebali og Sabbi er værst.
                Synes også der er et håb i at deres nye stjerner måske ikke præstere fra start. Wind har været fuldstændig essentiel for deres offensiv i efteråret og uden ham tror jeg de havde været 10-12 point efter fcm nu. Det er forholdsvis store sko de nye indkøb skal udfylde, og selvom de er købt dyrt ind, så er det måske ikke lige i kamp 1 de peaker.
                derudover mangler de fortsat deres anker på midtbanen i Zeca, ligesom det ikke lyder som om Falk er helt i omdrejninger efter sin lange skadespause i efteråret.
                OB kan måske vinde lidt på kontinuiteten i sådan en kamp her men det kræver selvfølgelig nok at de disker op med noget ala det vi så i den første kamp i Herning. Flow i boldomgangen, en modstander der ikke helt er hvor de skal være, kvalitet fra kadrii og lidt held med et drop eller anden form for brøler fra fck.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Synes også der er et håb i at deres nye stjerner måske ikke præstere fra start. Wind har været fuldstændig essentiel for deres offensiv i efteråret og uden ham tror jeg de havde været 10-12 point efter fcm nu. Det er forholdsvis store sko de nye indkøb skal udfylde, og selvom de er købt dyrt ind, så er det måske ikke lige i kamp 1 de peaker.
                  derudover mangler de fortsat deres anker på midtbanen i Zeca, ligesom det ikke lyder som om Falk er helt i omdrejninger efter sin lange skadespause i efteråret.
                  OB kan måske vinde lidt på kontinuiteten i sådan en kamp her men det kræver selvfølgelig nok at de disker op med noget ala det vi så i den første kamp i Herning. Flow i boldomgangen, en modstander der ikke helt er hvor de skal være, kvalitet fra kadrii og lidt held med et drop eller anden form for brøler fra fck.
                  He he...tænker der er rimeligt mange ting der skal falde i hak...for mig er det et sikkert et tal...men håber da så inderligt jeg tager fejl. Synes bare vores midtbane ser al al for tynd ud...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                    He he...tænker der er rimeligt mange ting der skal falde i hak...for mig er det et sikkert et tal...men håber da så inderligt jeg tager fejl. Synes bare vores midtbane ser al al for tynd ud...
                    Det var også min pointe. Selv i den bedste kamp vi spillede i efteråret, der skulle der en portion held med for at vi få tre point i Herning. Det er virkelig mange ting der skal falde i hak, men OB skal jo gribe kampen an med samme optimisme, for den bedste måde at fremprovokere en dårlig dag for se store er ved at gøre som vi gjorde i Herning. Stå disciplineret, holde fast i kuglen og gå højt på dem. Med så mange nye spillere som fck nok kommer med, så er det sværere at spille udenom et højt pres, når relationerne ikke sidder i skabet.

                    Comment


                      #11
                      Vi taber stensikkert den her kamp. Mit bud er 3 eller 4-0. Jeg skal selvfølgelig ind og se den, og min umiddelbare plan er at drukne sorgerne med en masse fadøl.

                      Comment


                        #12
                        Vores eneste - meget lille - chance for at få noget med fra den her kamp uden Aron er at få vores presspil til at sidde lige i skabet overfor et FCK-hold med mange nye. Derfor skal midtbaneduoen imo også bestå af Kløve og JJT. Som nævnt andetsteds kunne jeg også godt se noget interessant i at prøve Tarik af på 10'eren i en kamp som den her - han er formentlig en noget bedre presspiller end hvad vi ellers kan mønstre der. Hvis jeg var Alm ville jeg altså vælge min offensiv ud fra presspilsevner og starte noget a la:

                        JJT-Kløve
                        Sabbi - Tarik - Jebali
                        Fenger

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Vores eneste - meget lille - chance for at få noget med fra den her kamp uden Aron er at få vores presspil til at sidde lige i skabet overfor et FCK-hold med mange nye. Derfor skal midtbaneduoen imo også bestå af Kløve og JJT. Som nævnt andetsteds kunne jeg også godt se noget interessant i at prøve Tarik af på 10'eren i en kamp som den her - han er formentlig en noget bedre presspiller end hvad vi ellers kan mønstre der. Hvis jeg var Alm ville jeg altså vælge min offensiv ud fra presspilsevner og starte noget a la:

                          JJT-Kløve
                          Sabbi - Tarik - Jebali
                          Fenger
                          100% enig. Næsten lige før jeg ville sætte AJA i forsvaret, Tver op på midten, og så lægge Kløve ud på højre i stedet for Sabbi. Men så ryger trussel fremad, og det er for defensivt at gå efter at minimere nederlaget fra starten. Jeg tror desværre også, vi får en snitter af et toptændt FCK. Omvendt har de sandsynligvis flere nye i start11er, og hvis det ikke spiller helt for dem endnu, så er det nok vores bedste chance.

                          Comment


                            #14
                            Indtil videre har Alm ikke kigget meget mod modstanderen, når han sætter holdet.

                            Tvivler på, at han laver så mange ændringer.

                            Men jeg er enig med jer. Vi får enorme klø med den midtbane, hvis ikke vi sætter holdet på en ret anden måde.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Indtil videre har Alm ikke kigget meget mod modstanderen, når han sætter holdet.

                              Tvivler på, at han laver så mange ændringer.

                              Men jeg er enig med jer. Vi får enorme klø med den midtbane, hvis ikke vi sætter holdet på en ret anden måde.
                              Det kan du sagtens have ret i. I mit eksperiment ovenfor er det dog kun Tarik på 10’eren, der vel er uortodoks ift. en normal Alm-opstilling, og han fik, så vidt jeg husker, nogle minutter der mod Vejle i sidste træningskamp, så helt utænkeligt burde det ikke være. Men det mest sandsynlige er helt klart at det bliver Jebali på 10’eren og Sander på venstrekanten.

                              Comment

                              Working...
                              X