Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bor i Brøndby, men fan af OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bor i Brøndby, men fan af OB

    Hej derude.
    Jeg har købt billetter til kampen på søndag, kan jeg risikere at blive afvist fordi jeg kommer fra Brøndby af? Har os modtaget en mail hvor de advare om at man ikke får pengene retur for billetten og at de kan se jeg er fra Sjælland.

    #2
    Jeg tror ikke de kan afvise én fordi man er fra Sjælland
    Det er vidst en form for diskrimination.

    På med OB trøjen, så er der ingen ko på isen.

    Comment


      #3
      Jeg har altid trøjen på, dog ikke den nye da konen købte den i 3 str for lille

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OB'erFRAbrøndby Se indlæg
        Hej derude.
        Jeg har købt billetter til kampen på søndag, kan jeg risikere at blive afvist fordi jeg kommer fra Brøndby af? Har os modtaget en mail hvor de advare om at man ikke får pengene retur for billetten og at de kan se jeg er fra Sjælland.
        Tag en trøje på og hep godt på striberne. Jeg har også en med søndag i nogenlunde lign situation. Så går det nok

        Comment


          #5
          Er selv striw'd og bosat i Brøndby. Jeg kommer også til kampen. Kunne ikke forstille mig der blev problemer... Kun med naboerne, hvis man kommer hjem med 3 point og håneret
          ​​​
          Striw'd jart - Striw'd blo'!

          Nu vinder vi GULD!

          Kluden Krew - O'ense Internationals!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OB'erFRAbrøndby Se indlæg
            Jeg har altid trøjen på, dog ikke den nye da konen købte den i 3 str for lille
            Det kan også være et hint fra konen

            Skriv til Morten SLO, jeg er sikker på at han nok kan hjælpe dig. Men på med den striwede trøje, så bør der ikke være nogle problemer

            Comment


              #7
              Same her. Striwet Fynbo men bosat i Brøndby. Måske vi skulle lave en gruppe til os til fælles ture/tv kampe?

              Comment


                #8
                God ide.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                  Det kan også være et hint fra konen

                  Skriv til Morten SLO, jeg er sikker på at han nok kan hjælpe dig. Men på med den striwede trøje, så bør der ikke være nogle problemer
                  Man bliver ikke afvist på baggrund af sin adresse :)
                  SLO

                  Comment

                  Working...
                  X