Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Viborg FF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    4 dage efter CL kamp i Dortmund? Med mindre han spiller dén, så bliver det sandsynligvis mod os, at han spiller.

    Og jeg tror han bliver førstevalg.

    MvH ChrisOB
    Måske. Uanset hvad, så er han nok et større tab for Viborg end han er en gevinst for FCK. Jeg tror i hvert fald hans afgang forbedrer vores chancer mod VFF mere end de forringer dem mod FCK (hvor jeg trods FCKs ringe start tror de er ret dårlige uanset).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Måske. Uanset hvad, så er han nok et større tab for Viborg end han er en gevinst for FCK. Jeg tror i hvert fald hans afgang forbedrer vores chancer mod VFF mere end de forringer dem mod FCK (hvor jeg trods FCKs ringe start tror de er ret dårlige uanset).
      Jeg tror du undervurderer Christian Sørensen lidt; der har ikke været en bedre venstre back i ligaen det sidste år. Jeg tror det styrker FCK lige så meget som det svækker Viborg.

      Så når han så ikke smadrer os på søndag, så kan han gøre det næste lørdag. ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jeg tror du undervurderer Christian Sørensen lidt; der har ikke været en bedre venstre back i ligaen det sidste år. Jeg tror det styrker FCK lige så meget som det svækker Viborg.

        Så når han så ikke smadrer os på søndag, så kan han gøre det næste lørdag. ;-)

        MvH ChrisOB
        Sørensen + Cornelius lyder halvfarligt, bedste server og en af de bedste headere

        Comment


          #19
          Jeg troede FCK så et stort lys i Victor Kristiansen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Jeg troede FCK så et stort lys i Victor Kristiansen
            Det gør de nok stadig; men Viktor Kristiansen kan ikke spille alle kampe, når nu de skal spille 3 kampe om ugen den næste halvanden måned med CL.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jeg tror du undervurderer Christian Sørensen lidt; der har ikke været en bedre venstre back i ligaen det sidste år. Jeg tror det styrker FCK lige så meget som det svækker Viborg.

              Så når han så ikke smadrer os på søndag, så kan han gøre det næste lørdag. ;-)

              MvH ChrisOB
              Det tror jeg nu ikke, jeg gør. Men jeg tror forskellen på Viktor Kristiansen og Christian Sørensen er mindre end den er på CS og VFFs næstbedste venstreback. Gør du ikke det?
              Min pointe var egentlig at jeg forventer vores chancer mod FCK ville være ret små uanset, hvor jeg tror de er blevet større mod VFF med den transfer. Og så er jeg pt. mere interesseret i næste kamp end kampen efter :)

              Comment


                #22
                Det er virkelig godt nyt i forhold til kampen på søndag.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det tror jeg nu ikke, jeg gør. Men jeg tror forskellen på Viktor Kristiansen og Christian Sørensen er mindre end den er på CS og VFFs næstbedste venstreback. Gør du ikke det?
                  Min pointe var egentlig at jeg forventer vores chancer mod FCK ville være ret små uanset, hvor jeg tror de er blevet større mod VFF med den transfer. Og så er jeg pt. mere interesseret i næste kamp end kampen efter :)
                  Fair nok. Og måske fokusere på, at nu vil vi altså gerne snart se noget officielt med alle de spillere, der er rygtet/nærmest sendt til os! ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Jeg troede FCK så et stort lys i Victor Kristiansen
                    Det gør de helt sikkert og mon ikke de regner med at CS kan lære ham en del - især offensivt.

                    Comment


                      #25
                      Halløj, vi har fået muligheden for at komme til bold på søndag, men har ingen billetter, hvis nogen ligger inde med 3 stk sammenhængende pladser vil mig og mine 2 børn, vil vi meget gerne overtage dem. Vi er klar i stribede trøjer
                      Last edited by Viktorbassen; 01-09-2022, 05:30.

                      Comment


                        #26
                        Jeg ved ikke, om det er bevidst, men det er altså virkelig god timing med gratis adgang i første kamp efter vinduets lukning. Med så spændende tilgange er der garanteret ikke mange, der vælger ikke at bruge deres gratis billet alligevel, og de nye spillere bliver introduceret for et fyldt stadion og god stemning.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Dem vil jeg gerne tag i mod
                          Der bliver ikke fri passage mellem tribunerne på søndag. Det er ret beset aldrig tilladt at placere sig et andet sted, end hvor man har billet til, men der er ekstra fokus på det til denne kamp, fordi den er udsolgt – ganske enkelt for at undgå at overfylde den enkelte tribune.

                          SLO

                          Comment


                            #28
                            Kunne godt tænke mig at se:
                            Hansen
                            GG BP Ivan AA
                            Gigo Manneh
                            Charly Jebali Breum
                            Kadrii


                            Tver for Ivan, hvis Ivan får længere pause. Tongoya som fræk indhopper på en offensiv plads.

                            Er du gal for et tempofyldt hold!

                            Men jeg tror vi vælger en lidt mere konservativ opstilling og at Jørgen vil vise sig umulig at slå ud af start 11.
                            Jeg forholder mig optimistisk. Vi vinder den, og tingene vender endegyldigt.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                              Kunne godt tænke mig at se:
                              Hansen
                              GG BP Ivan AA
                              Gigo Manneh
                              Charly Jebali Breum
                              Kadrii


                              Tver for Ivan, hvis Ivan får længere pause. Tongoya som fræk indhopper på en offensiv plads.

                              Er du gal for et tempofyldt hold!

                              Men jeg tror vi vælger en lidt mere konservativ opstilling og at Jørgen vil vise sig umulig at slå ud af start 11.
                              Jeg forholder mig optimistisk. Vi vinder den, og tingene vender endegyldigt.
                              Eneste mulighed for at få Jørgen ud af start 11, er hvis BP ophæver med ham

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Eneste mulighed for at få Jørgen ud af start 11, er hvis BP ophæver med ham
                                Så spiller Alm bare med ham som amatør. No worries
                                Jeg synes dog han har haft en stigende formkurve. Trods alt. Men kunne selvfølgelig nærmest heller ikke blive værre. Og han tager stadig nogle gevaldige blendere.

                                Men bliver nu dejligt når Ivan er tilbage. Desværre går det så bare ud over Aske.

                                Comment

                                Working...
                                X