Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Billetter til stemningsområdet køøøøøøøøøøbt

    Bliver den vildeste dag

    Comment


      #47
      Har også investeret i en billet til sy'siden. Den kommer langt om længe til at blive så utrolig smuk.

      ​​​​

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
        Lidt spørgsmål fra en der ikke har den store erfaring i awayture:
        - Hvem arrangerer transport derover? Skal man holde øje med en bestemt fanside for tilmelding?
        - Gælder transport både derover og hjem? Og hvor hurtigt efter kampen plejer man som regel at køre hjem?
        - Ved nogen, hvor mange kampbilletter man kan købe pr. person, når salget til ikke-sæsonkortholdere starter?
        - Hvad tid tror I, man kan forvente at skulle afsted fra Odense, når kampen starter kl. 15?
        Der kommer en artikel på ob.dk senere i dag, men:

        - Klubben arrangerer transporten. Busbilletterne sættes til salg på mandag via billetsystemet
        - Det er tur/retur. Normalt kører bussen kort efter, at kampen er fløjtet af, men der vil selvfølgelig være mulighed for at blive til en eventuel pokaloverrækkelse osv.
        - Der er afgang fra Rosengaardcentret kl. 10.
        Last edited by MortenF; 12-05-2022, 12:21.
        SLO

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
          Yay - billetterne er i hus, både til os selv og til vores venner der er bosiddende på Tenerife som flyver til DK for kampen. Nøj jeg glæder mig!
          Fedt, vi er to fra Warszawa som også kommer til kampen. Mig og min ukrainske kammarat.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

            Der kommer en artikel på ob.dk senere i dag, men:

            - Klubben arrangerer transporten. Busbilletterne sættes til salg på mandag via billetsystemet
            - Det er tur/retur. Normalt kører bussen kort efter, at kampen er fløjtet af, men der vil selvfølgelig være mulighed for at blive til en eventuel præmieoverrækkelse osv.
            - Der er afgang fra Rosengaardcentret kl. 10.
            Bliver der “nok til alle” eller skal man have booket sin plads kl 10.02 for at få en plads? Hvad er din vurdering?

            Comment


              #51
              Tjener OB egentlig noget på pokalfinalen eller er det bare DBU der skraber billet og tv penge ubeskåret i kassen?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Bliver der “nok til alle” eller skal man have booket sin plads kl 10.02 for at få en plads? Hvad er din vurdering?
                Det er ikke helt nemt at vurdere, når seneste arrangement i den her størrelsesorden ligger 15 år tilbage. Vi har selvfølgelig væsentligt flere busser til rådighed end til en normal udekamp samt mulighed for at skalere lidt op. Men det er selvfølgelig aldrig en dårlig idé at være tidligt ude for en sikkerheds skyld.
                SLO

                Comment


                  #53
                  Jeg har heldigvis fået billet. Af en eller anden årsag så havde jeg to forskellige browsere åbne. Da jeg så går ind på den jeg ikke brugte til at købe fra, så kigger jeg lige lidt rundt og se at der i alt "kun" er 27 billetter ledig i OB´s område af stadion.

                  Kan det virkelig være sandt?
                  http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                    Det er ikke helt nemt at vurdere, når seneste arrangement i den her størrelsesorden ligger 15 år tilbage. Vi har selvfølgelig væsentligt flere busser til rådighed end til en normal udekamp samt mulighed for at skalere lidt op. Men det er selvfølgelig aldrig en dårlig idé at være tidligt ude for en sikkerheds skyld.
                    Bliver fanzonen ved stadion åbnet efter kampen for en eventuel fejring ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                      Det er ikke helt nemt at vurdere, når seneste arrangement i den her størrelsesorden ligger 15 år tilbage. Vi har selvfølgelig væsentligt flere busser til rådighed end til en normal udekamp samt mulighed for at skalere lidt op. Men det er selvfølgelig aldrig en dårlig idé at være tidligt ude for en sikkerheds skyld.
                      Man kan være forudseende i Herning, hvor man ved billetkøb kunne tilkøbe transport med 18 mulige opsamlingssteder. Hvad gør at man i Odense ikke kan have samme forudseenhed?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                        Jeg har heldigvis fået billet. Af en eller anden årsag så havde jeg to forskellige browsere åbne. Da jeg så går ind på den jeg ikke brugte til at købe fra, så kigger jeg lige lidt rundt og se at der i alt "kun" er 27 billetter ledig i OB´s område af stadion.

                        Kan det virkelig være sandt?
                        Havde også bøvl med at finde ledige pladser, men det lykkedes, da jeg åbnede siden 3. gang.
                        Nu er vi 6 mand klar

                        Comment


                          #57
                          300kr for bustur. Salget starter mandag kl 12

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tag-me...-pokalfinalen/

                          Comment


                            #58
                            Der er stadigvæk massere af plader på FCM tribunerne.. Køb køb køb odense!! :https://billetsalg.fcm.dk/
                            siden 1887

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              300kr for bustur. Salget starter mandag kl 12

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tag-me...-pokalfinalen/
                              Må man tage egne drikkevarer med?
                              siden 1887

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Der er stadigvæk massere af plader på FCM tribunerne.. Køb køb køb odense!! :https://billetsalg.fcm.dk/
                                Enig, og sgu ellers sjældent jeg støtter køb og smid væk mentaliteten
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X