Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Som jeg skriver så giver jeg dig ret i at den trup vi har nu nok ikke kan komme i top 6, men det tror jeg faktisk også godt at BW kan se.

    Om den så bliver god nok til at komme i top 6 ved jeg jo ikke, men jeg håber.
    For jeg håber at BW er alt det han lyder til at være, ja faktisk gerne mere til.

    Men i mine øjne mangler vi bare ikke så meget for at komme i top 6.
    Når jeg mener vi rent faktisk mangler meget, så hænger det stadig sammen med min teori om, at vores problem er lige så meget et type problem som det er kvalitet. Typer som ikke passer sammen, som tænker fodbold på forskellige måder. Min påstand er, at det er alt for svært at få de forskellige typer til at klikke over en hel sæson. Så i min optik handler det stadig om at skifte mindst halvdelen af den nuværende startopstilling ud. En ny makker til Ivancevic. En type på venstre back, der minder om den type vi har på højre back. En midtbanemakker til Tverskov, der komplimenter hans kvaliteter. Eller en type, der går med i feltet og bliver farlig. Vi får aldrig det fulde potentiale ud af hverken Frøkjær eller Sabbi. De vil altid køre deres alt for højt anlagte spil med flere fejl end mål og assists.

    Vi mangler en stærkere 9er og for nuværende også en stærkere målmand.

    Meget kan selvfølgelig nå at ændre sig, og det håber jeg selvsagt også, at det gør, men jeg er stadig bange for, at det er sammensætningen, der er et større problem end de enkelte spilleres kvalitet.

    Hvis spiller A spiller B, som spiller A selv vil spilles, så er der en risiko for at spiller B misforstår spiller A, og så bliver resultatet at begge spillere går hver sin retning. Også selv om spiller A og spiller B individuelt er gode spillere.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Det er vel den højest uddannede U8-træner i Danmark
      Last edited by Online; 07-06-2022, 11:12.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Er det ikke U15 future, der er det? Ifølge nyheden er 4 OB'ere udtaget til u15-landsholdet og 2 yderligere udtaget til U15 future. Hvis u15-landsholdet vitterligt er de 50 bedste, hvad er U15 future så?
        Der findes ikke et reelt U15-landshold, der deltager i turneringer osv, så samlingerne har til formål at se årgangen an, inden U16-landsholdet skal udtages til sommer.

        U15 Future er en tilsvarende samling for Future-landsholdet, som er en slags ekstra landshold for spillere med sen vækstspurt. Altså spillere med potentiale, som har svært ved at begå sig fysisk på nuværende tidspunkt.
        SLO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Buuuummm! Ny U8-træner:
          https://www.obfodbold.dk/klubben/nyh...ver-u8-traener
          Fandme stærkt!
          Det er godt nok i orden - hele OBs chef!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Det er godt nok i orden - hele OBs chef!

            Ja, så er han da ihvertfald helt sikker på, at den røde tråd følges fra starten af deres "karrierer"

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja han er på Team DK vilkår sammen med et par andre OB`ere derude.

              Vi må se om de er hurtige nok med en kontrakt. Jeg hører en lille fugl synge om at han skal besøge en bundesliga klub efter EM for at se på vilkårne, faciliteter osv. Med OBs velsignelse selvfølgelig
              Som jeg skrev for over 14 dage siden

              https://twitter.com/obstemmer/status...D&refsrc=email

              Comment


                Ham her er virkelig god. Fedt fedt fedt

                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-topspiller/

                Comment


                  Markus fylder 17 år næste måned. Så med en 3 årig kontrakt er han jo næsten 20 år inden den udløber. Spørgsmålet er næsten om det sidste år allerede er planlagt til at være et transition år i superliga truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Markus fylder 17 år næste måned. Så med en 3 årig kontrakt er han jo næsten 20 år inden den udløber. Spørgsmålet er næsten om det sidste år allerede er planlagt til at være et transition år i superliga truppen.
                    Tror du ikke det er for at han kan få en 5-årig når den nuværende nærmer sig udløb f.eks. om 2 år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Tror du ikke det er for at han kan få en 5-årig når den nuværende nærmer sig udløb f.eks. om 2 år.
                      Bestemt ikke umuligt. Svært at spå om noget så langt ude i fremtiden. Der kan ske meget.
                      Tror bare der er rift om mange af vores 16-17 årige lige pt og man derfor prøver at sikre sig de bedste så lang tid som muligt. Og det er desværre kun 3 år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Bestemt ikke umuligt. Svært at spå om noget så langt ude i fremtiden. Der kan ske meget.
                        Tror bare der er rift om mange af vores 16-17 årige lige pt og man derfor prøver at sikre sig de bedste så lang tid som muligt. Og det er desværre kun 3 år
                        Han kan ikke skrive længere end en 3-årig når han er under 18.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Han kan ikke skrive længere end en 3-årig når han er under 18.
                          I know. Er det ikke også det jeg skriver?

                          At vi prøver at sikre de bedste unge talenter længst muligt. Og at det er 3 år
                          Last edited by fmprOB; 10-06-2022, 23:43.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            I know. Er det ikke også det jeg skriver?

                            At vi prøver at sikre de bedste unge talenter længst muligt. Og at det er 3 år
                            Sorry, jeg læste dit indlæg som at OB var ringe til at forhandle og derfor var landet på en 3-årig fremfor en 5-årig aftale.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Sorry, jeg læste dit indlæg som at OB var ringe til at forhandle og derfor var landet på en 3-årig fremfor en 5-årig aftale.
                              No worries

                              Comment


                                U15 er til en turnering i Holland denne weekend og er nu i semifinalen.

                                Vi har sejret mod Twente, Borussia Mönchengladbach og Feyenoord og spillet uafgjort mod Ajax.
                                Vi taber dog 2-0 til Barcelona

                                Det er altså et fint selskab vi gør os bemærket i

                                Comment

                                Working...
                                X