Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Search Result

Collapse
64 results in 0.0212 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
  •  

  • Urten
    replied to Abildtrup og Rasmussen
    De to bonderøve er 09*ernes talerør, og har altid været det. I kraft af deres stillinger bliver avisens sportsredaktion præget deraf. Derfor er det naturligt...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Jeg mener stadig han ikke er i det gear han bør være i, og derfor ikke præsterer som man bør forvente. Alt hans chanceskabende spil her i foråret har...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Falk har scoret nogle pæne mål, men hans indsats som helhed har været på et mere lunket niveau. Nu ved jeg godt pressen elsker at tale en detalje op,...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Det er tydeligt, at FCK's københavnske verdenspresse har formået at bryde igennem med deres røgslør. Jeg har muligvis overset det, men ingen er tilsyneladende...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Denne forsimpling af en ellers nuanceret diskussion, kan muligvis føre til noget i dit hoved, at du ligefrem ikke vil acceptere/forholde dig til andre...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Det er noget sludder. Havde det haft bare en anelse af realitet, havde klubben jo nok tjent nogle gryn på knægten, og han ville være solgt til en af de...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    En utilfreds Greve over ikke at være på banen, ser en forræder på 80% brænde den ene direktør efter den anden, vil det i mine øjne være en naturlig vrede,...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Nu er jeg i det hele taget for gammel til at buhe efter nogen, og skal ikke bedømme hvad andre skal eller må, men at kalde Falk for en af vore egne, vil...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Ja den skal man høre fra dig. Hvem er den anden mand du hentyder til?

    I øvrigt er det en anden bruger som starter afsporingen, der bliver...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Netop, det er ikke en spådom, men en vurdering man så kan være uenig eller enig i. Dem der kan spå må eksempelvis være dem, der ved vi med Falk på banen...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Eksempelvis vi taber en del kampe med Falk på banen, og som muldvarp inkognito skabes der splid i spillertruppen og ikke mindst på lægterne, for til sidst...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Kan de nu også det?

    Hvis vi fravælger Falk i startopstilling velbegrundet i, han kun vurderes til at præstere på ca. 80%, og han derfor ikke...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Hvis/når vi taber med Falk på banen vil der kunne stilles en del kritiske spørgsmål efterfølgende, samt Falk vil nok ikke undgå at blive den nye prygelknabe....
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Du mener lidt som AaB gjorde med AK Jacobsens salg til OB, altså en smålig klub med en utryg stemning?

    Er det ikke almindelig praksis, at...
    See more | Go to post

    Leave a comment:


  • Urten
    replied to Falk
    Når Falk afviser udlandet for at gå i seng med konkurrenten begrundet i nogle små mønter efter skat, viser det meget godt hvad der betyder mest for en...
    See more | Go to post

    Leave a comment:

Working...
X