Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Abildtrup og Rasmussen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jeg tippede natholdet/TV2 i oktober omkring vores to FS venner, og de herrer blev vist på natholdet den 27. Oktober.
    http://www.fyens.dk/video/Natholdet-...rtikel/3094373

    Fra 2:07.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      4:15 inde i indslaget, Rasmussen siger: ond tunge siger at alle kan score mod AGF, efterfulgt af kaskade af ansigtsudtryk i verdensklasse En af de små detaljer, der gør dem utroligt underholdende at se på..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        4:15 inde i indslaget, Rasmussen siger: ond tunge siger at alle kan score mod AGF, efterfulgt af kaskade af ansigtsudtryk i verdensklasse En af de små detaljer, der gør dem utroligt underholdende at se på..
        Jeg synes det er enormt belastende, med den måde Abildtrup tydeligvis bare venter på at kunne få et ord indført uden at bidrage til det, Rasmussen var i gang med.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg synes det er enormt belastende, med den måde Abildtrup tydeligvis bare venter på at kunne få et ord indført uden at bidrage til det, Rasmussen var i gang med.
          Det er værre her end når det er normalt slemt - de helt forkerte ja'er og nej'er. Virker lidt beruset, faktisk.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Korrekt, virker ikke altid til at han overhovedet er lydhør overfor andet end sin egen indre stemme. Til gengæld er jeg sku lidt imponeret over at Rasmussen oftest får vendt en 'tossehoveds' indskud til noget brugbart og interessant. Som sagt Abildtrup er den flyvske, selviscenesættende og lavkomiske af de to, men jeg synes egentlig at det fungerer fint pga. Rasmussens måde at tackle ham på, og ikke lade sig blive distraheret og slået ud af kurs. Tvivler faktisk på om det havde fungeret omvendt, med Rasmussen som den ordstyrende..

            Comment


              #21
              Rasmussen som den ordstyrende, nej det ville nok ikke virke. Men husk også på der et statusforhold her. Abildtrup er chefen og Rasmussen er souschefen. Jeg tror ikke det betyder noget i det daglige, men måske når de træder offentligt frem. Hvor mange er der egentlig udover de to med cheftitler - 2?
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Rasmussen uden Abildtrup efter skændslen i Randers. Ja, jeg synes, det var bedre - uden afbrydelser. Men Leif skal nok lige prøve det et par gange før han som jeg kan vænne sig til ikke at blive afbrudt og så skal han måske finde et andet sted til sit papir hvis han ikke kan finde ud af at flytte mikrofonen efter mundens placering.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  De to bonderøve er 09*ernes talerør, og har altid været det. I kraft af deres stillinger bliver avisens sportsredaktion præget deraf. Derfor er det naturligt de skiller vandene, samt mange lokalpatrioter, der fravælger lokalavisen af samme grund.

                  Comment


                    #24
                    OBs twitter profil(som i den sag skrev OBs officielle holdning) og de 2 herrer/Fyens var heller ikke gode venner efter Tingagers udvisning. Rasmussen skrev at udvisningen var korrekt, hvilket OB havde noget svært ved at komme sig over. De sendte en hilsen til Fyens på twitter, som straks fik tiltrukket opmærksomhed. Flere journalister meldte sig ind i "debatten" da de mente OB var noget aggressive, og det hele endte mest af alt som et teenage skænderi med beskyldninger og provokationer fra højre til venstre...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      OBs twitter profil(som i den sag skrev OBs officielle holdning) og de 2 herrer/Fyens var heller ikke gode venner efter Tingagers udvisning. Rasmussen skrev at udvisningen var korrekt, hvilket OB havde noget svært ved at komme sig over. De sendte en hilsen til Fyens på twitter, som straks fik tiltrukket opmærksomhed. Flere journalister meldte sig ind i "debatten" da de mente OB var noget aggressive, og det hele endte mest af alt som et teenage skænderi med beskyldninger og provokationer fra højre til venstre...
                      Journalister er nogle små prinsessser, de mærker selv den mindst ærte, og tåler intet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Journalister er nogle små prinsessser, de mærker selv den mindst ærte, og tåler intet.

                        Mere ømskindede end højreorienterede avisdebattører...
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment

                        Working...
                        X