Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Meget trist hvis vi igen skal se den slags frustrationer...

    Jeg tænker dog, at hvis der har næret nogen i gang med at smadre hans bil i Odense, så ville det nok ikke blive breaket af en FcK fan i Kjøvenhavnstrup... men hvad ved man snart i disse moderne tider...
    Eller også har OB tysset historien ned? Uanset er det en kærkommen lejlighed til, igen, PÅ DET ALLER KRAFTIGSTE, at opfordre, ney, BANKE IND i hovederne på eventuelle snotskovle, der tror, at dét er vejen at gå. Ingen trusler mod hverken Falk, hans familie, venner, hund, kæreste, nabo, flygtige bekendte. Intet hærværk!

    Masser af ukvemsord herinde; pibekoncert er ens eget valg, (jeg vælger ikke at gøre det), men hold det herinde og/eller på stadion! Alt andet er, i mine øjne, en lige så stor fornærmelse mod OB, som at skifte til den klamme luderklub på Peter Bangs Vej.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      NEDERST i hirakiet. Aller nederst. Sammen med Emil. Ingen pibekoncert fra min side af, ingen jubel over hans detaljer (snarre væmmelse), ingen klap, no nothing. Vil ikke sige, at han er luft for mig, for hver eneste berøring, han kommer til at lave er et stik i mit OB-hjerte.

      MvH ChrisOB
      Har hele tiden haft det som at han bliver luft for mig... og det bliver han også, når han skrider... men må erkende at så længe han er her bliver det for svært bare at være ligeglad med ham, så hvis han kan blive pukkeldyr nederst på stigen, så tager jeg det med...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Eller også har OB tysset historien ned? Uanset er det en kærkommen lejlighed til, igen, PÅ DET ALLER KRAFTIGSTE, at opfordre, ney, BANKE IND i hovederne på eventuelle snotskovle, der tror, at dét er vejen at gå. Ingen trusler mod hverken Falk, hans familie, venner, hund, kæreste, nabo, flygtige bekendte. Intet hærværk!

        Masser af ukvemsord herinde; pibekoncert er ens eget valg, (jeg vælger ikke at gøre det), men hold det herinde og/eller på stadion! Alt andet er, i mine øjne, en lige så stor fornærmelse mod OB, som at skifte til den klamme luderklub på Peter Bangs Vej.

        MvH ChrisOB
        Det skal jeg ikke afvise... Det kunne måske også hænge sammen med de udmeldinger både Falk og JH er kommet med i dag, uden de dog nævner det...

        Og ellers enig...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Eller også har OB tysset historien ned? Uanset er det en kærkommen lejlighed til, igen, PÅ DET ALLER KRAFTIGSTE, at opfordre, ney, BANKE IND i hovederne på eventuelle snotskovle, der tror, at dét er vejen at gå. Ingen trusler mod hverken Falk, hans familie, venner, hund, kæreste, nabo, flygtige bekendte. Intet hærværk!

          Masser af ukvemsord herinde; pibekoncert er ens eget valg, (jeg vælger ikke at gøre det), men hold det herinde og/eller på stadion! Alt andet er, i mine øjne, en lige så stor fornærmelse mod OB, som at skifte til den klamme luderklub på Peter Bangs Vej.

          MvH ChrisOB
          Det lugter af det, for hvilke reaktioner er det ellers, som Jesper Hansen hentyder til, når han i dag siger, at grænsen er blevet overtrådt? Ingen havde vel forventet, at forum ikke ville skumme over af vrede bemærkninger. Det må stikke noget under.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Det lugter af det, for hvilke reaktioner er det ellers, som Jesper Hansen hentyder til, når han i dag siger, at grænsen er blevet overtrådt? Ingen havde vel forventet, at forum ikke ville skumme over af vrede bemærkninger. Det må stikke noget under.
            Kunne også være de "Indvalid" posts han snakker om måske

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Det lugter af det, for hvilke reaktioner er det ellers, som Jesper Hansen hentyder til, når han i dag siger, at grænsen er blevet overtrådt? Ingen havde vel forventet, at forum ikke ville skumme over af vrede bemærkninger. Det må stikke noget under.
              På en måde har jeg det sådan, at der fra direktionens side er en stor afstand imellem, hvad de som branche rent faktisk ved eller kan forstå præcis hvor meget følelser spiller ind. Alene brugen af ordene "ærgelse" og "skuffelse" er i mine øjne ikke dét, jeg personligt følte, da jeg f.eks gik ud af dørene på banegården og så billedet af Falk med FCK-trøjen på storskærmen ved Fyens Stifstidende. Det var snarre kvalme, vrede, væmmelse. Ikke skuffelse og øv, øv og atter øv. Det var ikke "Sørens" eller "suk". Det var direkte, kropsvridende væmmelse. Det var "FUCK HAM!" "LUDER!" og des lige. Det havde kun været værre, hvis det havde været en Brøndby-trøje. Så havde jeg vel direkte kastet op...

              Det var de første 24 timer. Vrede, væmmelse, kvalme. Den næste tid har så været mindre vrede, væmmelse og kvalme (men den er der stadig), og så mere: Hvad så nu? Men alene det, at jeg følte sådan i de første 24 timer, burde give en større og bredere forståelse for, selv hos Jesper Hansen, at ordene, han selv vælger at bruge ikke er dækkende.

              Han skal jo selvfølgelig forholde sig proffesionelt til det hele, og i hans proffesionelle liv, der er der god harmoni imellem ham, Falk og spillertruppen. Og selvfølgelig skal han på det kraftigste opfordre til, at folk ikke går over stregen.

              Men jeg har stadig en fornemmelse af, at han som direktionsmand ikke helt forstår, hvilke følelser, der er på spil for nogens vedkommende.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Hvis han er den bedste og det giver resultatmæssigt det bedste, så er det vel sådan det er.
                Det er jeg ikke i tvivl om det bliver... men det betyder jo ikke at jeg behøver at kunne lide det.

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg forstår følelserne fra fan-side. Jeg er enig i, at det er 'desperationens tåger' og stærke følelser, der taler. Men vil du og andre seriøst gerne have, at klubbens sportslige ledelse styrer på basis af desperation og skuffelse? Jeg troede, at svaret på det spørgsmål var et oplagt NEJ, men jeg kommer efterhånden helt i tvivl?

                  Jeg tror ikke på, at FCK forhandler - eller rettere sagt: de ved, de har langt de fleste kort på hånden, så de behøver ikke at forhandle. De kan vente til sommer - fint med dem, de er stærkt besat offensivt - eller de kan få ham for næsten ingenting. Jeg tror begge dele er fint med dem - de er kolde i røven. Hvis Jesper Hansen kommer og slikker dem hårdt i røven, så giver de måske et lille beløb; men ellers er det ikke sikkert, at de gider.
                  nej klart det er den perfekte situation for dem de har scoret vores absolute ES. "Gratis" samtidigt må de nyde at se hvordan hans stadige tilstedeværelse skaber splittelse....

                  Så kan vi sætte Falk - en spiller der har været hos os i 10 år og altid arbejdet eksemplarisk - på tribunen, fordi vi sårede og sure. Det vil stemple klubben som smålig og uprofessionel, samtidigt med at det vil svække holdet og følelsen af samhørighed mellem spillere og fans.

                  1.nej vi sætter Rasmus falk på tribunen fordi vi skal indspille et nyt system som han ikke er en del af fremadrettet. 2 Rasmus falk sættes på tribunen da han har udvist manglende respekt for klubben, ved at optræde illoyalt ved at optræde i en anden klubs Jersey samtidigt med han er på kontrakt i OB


                  Det vil skabe utryghed hos de andre spillere (uha, hvad hvis jeg kommer til at såre fans?) Nok er følelser vigtige, men der er også andre følelser, nemlig følelsen af, at det ikke kan betale sig at ødelægge noget i vrede, som man bagefter skal bygge op med sved.
                  sjovt som man kan se verden forskelligt, så det vi skabe utryghed hos klubbens spillere at klubben ikke acceptere illoyal optræden.
                  føler mig overbevist om der vi stå større respekt om OB såfremt han røg på tribunen af ovenstående grunde.
                  kan ikke komme i tanke om mange andre end OB fans der var efter Aalborg for at sætte A.K udenfor.
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    sjovt som man kan se verden forskelligt, så det vi skabe utryghed hos klubbens spillere at klubben ikke acceptere illoyal optræden.
                    føler mig overbevist om der vi stå større respekt om OB såfremt han røg på tribunen af ovenstående grunde.
                    kan ikke komme i tanke om mange andre end OB fans der var efter Aalborg for at sætte A.K udenfor.
                    Der var nu mange kommentatorer og journalister der undrede sig, især da AaB slet ikke kunne score mål i starten af sæsonen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Der var nu mange kommentatorer og journalister der undrede sig, især da AaB slet ikke kunne score mål i starten af sæsonen.
                      Det var også mit indtryk...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg forstår følelserne fra fan-side. Jeg er enig i, at det er 'desperationens tåger' og stærke følelser, der taler. Men vil du og andre seriøst gerne have, at klubbens sportslige ledelse styrer på basis af desperation og skuffelse? Jeg troede, at svaret på det spørgsmål var et oplagt NEJ, men jeg kommer efterhånden helt i tvivl?

                        Jeg tror ikke på, at FCK forhandler - eller rettere sagt: de ved, de har langt de fleste kort på hånden, så de behøver ikke at forhandle. De kan vente til sommer - fint med dem, de er stærkt besat offensivt - eller de kan få ham for næsten ingenting. Jeg tror begge dele er fint med dem - de er kolde i røven. Hvis Jesper Hansen kommer og slikker dem hårdt i røven, så giver de måske et lille beløb; men ellers er det ikke sikkert, at de gider.

                        Så kan vi sætte Falk - en spiller der har været hos os i 10 år og altid arbejdet eksemplarisk - på tribunen, fordi vi sårede og sure. Det vil stemple klubben som smålig og uprofessionel, samtidigt med at det vil svække holdet og følelsen af samhørighed mellem spillere og fans. Det vil skabe utryghed hos de andre spillere (uha, hvad hvis jeg kommer til at såre fans?) Nok er følelser vigtige, men der er også andre følelser, nemlig følelsen af, at det ikke kan betale sig at ødelægge noget i vrede, som man bagefter skal bygge op med sved.
                        Igen; der er forskel på, hvad folk selv inderst inde, ville ØNSKE kunne ske, og så hvad der kommer til at ske. Jeg er enig i, at en sportslig klub som OB, de skal kun skele til sportslige perspektiver. Hvilket jeg har en forventning om, at de gør. Men jeg har et ønske om, at ledelsen forstår hvad risikoen er ved, at de bare gør, hvad de som sportslig ledelse kan og skal gøre, nemlig at der er en omvandrende krudttønde i truppen i et halvt år.

                        Jeg kan netop ikke svare et rungende NEJ til det spørgsmål du stiller, men jeg er heller ikke forpligtiget til at svare nej på det spørgsmål; for én ting er, hvad jeg ønsker, en anden ting er, hvad jeg ved kommer til at blive virkelighed, uanset om jeg kan li' det eller ej.

                        Ja, jeg ville gerne ha' at klubben reagerede ud fra fans' skuffelse, ængstelige kommentarer og advarsler om den potentielle krudttønde, men det, for det meste kun den desperate side af mig, der taler. Jeg er ligesom dig. Ingen kommentarer herinde skal sådan set styre, hvad OB gør som klub. Men det er vel også forkert at påstå, at hvis presset er stort nok, ja så ville klubben da også, måske overveje, om de ikke skulle gøre, hvad DE kunne for at undgå en situation, hvor den ene halvdel klapper, og den anden halvdel buh'er; hvorefter der opstår infight imellem disse grupperinger, til stor morskab for presse og til stor væmmelse hos andre.

                        Det er jeg ikke interesseret i. Men når jeg ikke kan styre folks følelser, så ville det næst-bedste være hvis OB slet ikke brugte ham eller sendte ham afsted. Men jeg VED, det ikke sker. Sandsynligvis. Men jeg håber det. Jeg kan sikkert komme mig over min egen væmmelse, og behandle Falk som luft. Men dem som ikke kan, de er der jo stadigvæk; så hvorfor give dem muligheden for at starte den splittelse?

                        Jeg har svært ved at se, at det fra vores side, altså tilhængernes side, skulle være noget forkert i at ønske at sende Falk på tribunen ud fra det, der rent faktisk er sket. At klubben skal agere proffesionelt er indiskutabelt. Men hvis de vil undgå at krudttønden eksploderer, så kan jeg virkelig ikke se, at der er en bedre løsning.

                        Ud fra mere sportslige, egoistiske fremtidsperspektiver, måske lidt søgt: Hvorfor skal en spiller, der om et halvt år er væk under alle omstændigheder tager spilletid fra én, der er her om et halvt år? Hvorfor skal vi tage hensyn til Falk, bare fordi han er god? Og har gjort alle de ting, som han gjort for OB?

                        Netop fordi han har betydet så meget for OB, for selvforståelsen, så er det da ikke så underligt at hadet bliver så stort? At man klynger sig til desperate, måske urealistiske løsninger, fordi man i sig selv ikke kan klare tanken om at skulle se Falk rende rundt i en OB-trøje et halvt år mere.

                        Personligt har jeg stadig det minde af det klamme, klamme billede af ham i FCK-trøjen, som jeg fik i hovedet, da jeg så det på storskærmen ved Fyens Stifstidende overfor banegården. Alene det, synes jeg, berettiger mig til at bønfalde Jesper Hansen og/eller Kent Nielsen til at tænke på, hvilken situation, vi kan ende med, uanset deres opfordringer til at se nøgternt og proffesionelt på denne situation.

                        Det er et stykke OB, der er skiftet gratis til et ækelt stykke plastic. Og så skal vi så bagefter belæres om loyalitet og mådehold?

                        Nej tak.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          Jeg er meget enig med dig her! Tænk, hvis vi fortsat scorer det antal mål, vi gjorde i efteråret, og HVIS vi kan få lukket af bagude! Hvad kan det så ikke blive til?
                          Ja, vi er jo de 3. giftigste, havde vi været det samme i den anden ende havde vi ligger omkring top 3.

                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

                          Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Ligemeget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
                          Hvis det er sandt væmmes jeg ved at være OB fan, troede vi var bedre end dette.

                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg forstår følelserne fra fan-side. Jeg er enig i, at det er 'desperationens tåger' og stærke følelser, der taler. Men vil du og andre seriøst gerne have, at klubbens sportslige ledelse styrer på basis af desperation og skuffelse? Jeg troede, at svaret på det spørgsmål var et oplagt NEJ, men jeg kommer efterhånden helt i tvivl?

                          Jeg tror ikke på, at FCK forhandler - eller rettere sagt: de ved, de har langt de fleste kort på hånden, så de behøver ikke at forhandle. De kan vente til sommer - fint med dem, de er stærkt besat offensivt - eller de kan få ham for næsten ingenting. Jeg tror begge dele er fint med dem - de er kolde i røven. Hvis Jesper Hansen kommer og slikker dem hårdt i røven, så giver de måske et lille beløb; men ellers er det ikke sikkert, at de gider.

                          Så kan vi sætte Falk - en spiller der har været hos os i 10 år og altid arbejdet eksemplarisk - på tribunen, fordi vi sårede og sure. Det vil stemple klubben som smålig og uprofessionel, samtidigt med at det vil svække holdet og følelsen af samhørighed mellem spillere og fans. Det vil skabe utryghed hos de andre spillere (uha, hvad hvis jeg kommer til at såre fans?) Nok er følelser vigtige, men der er også andre følelser, nemlig følelsen af, at det ikke kan betale sig at ødelægge noget i vrede, som man bagefter skal bygge op med sved.
                          Du har så evigt ret.
                          Følelser er ikke måden at handle på, bare se i Palermo.

                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Hvis det passer, bliver de fans forhåbentlig fundet og bragt til ansvar for deres gerning. Jeg kan ikke opfordre nok til, at man lader manden, hans kæreste og hans familie være i det her. Han skal kunne gå frit på gaden og føle sig tryg. Jeg vil til gengæld opfordre til, at man i hele foråret er på nakken af ham, hvis han ellers spiller. Hold hadet til ham inde på stadion! Vi skal ikke ud i en gentagelse af hærværket mod Ulrik Laursens hus og bil. INGEN fortjener den form for behandling!
                          Det er det meste fornuftige du har sagt de sidste 2-3 dage. Vi er ikke 100 % enige om alt, men det her er sgu meget godt ramt :)

                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det er jeg ikke i tvivl om det bliver... men det betyder jo ikke at jeg behøver at kunne lide det.

                          mvh

                          MaxHH
                          Det er korrekt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                            Så kan vi sætte Falk - en spiller der har været hos os i 10 år og altid arbejdet eksemplarisk - på tribunen, fordi vi sårede og sure. Det vil stemple klubben som smålig og uprofessionel, samtidigt med at det vil svække holdet og følelsen af samhørighed mellem spillere og fans. Det vil skabe utryghed hos de andre spillere (uha, hvad hvis jeg kommer til at såre fans?) Nok er følelser vigtige, men der er også andre følelser, nemlig følelsen af, at det ikke kan betale sig at ødelægge noget i vrede, som man bagefter skal bygge op med sved.
                            Du mener lidt som AaB gjorde med AK Jacobsens salg til OB, altså en smålig klub med en utryg stemning?

                            Er det ikke almindelig praksis, at man forsøger i sådanne forhandlinger at få mest ud af det. Nu er Falk ikke længere et kort vi skal satse på, og hvis vi afleverer ham i en lunken form uden kamptræning, bliver vi ikke dårligere stillet. Klart at den københavnske selvsvings-presse mener noget andet, på linje med deres utilfredshed med nogle OB’s fans stadig hader alt omkring FCK og ønsker dem ned i 2. division, selv efter FCK købt en OB-spiller.

                            Som jeg ser det, er det os der sidder med trumfen i hånden, og vil FCK ikke frikøbe ham inden sommer, må de tage det der kommer. OB er ikke en social institution, og vi skal selvfølgelig kun tage hensyn til vores udvikling, ikke modstandernes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                              Du mener lidt som AaB gjorde med AK Jacobsens salg til OB, altså en smålig klub med en utryg stemning?

                              Er det ikke almindelig praksis, at man forsøger i sådanne forhandlinger at få mest ud af det. Nu er Falk ikke længere et kort vi skal satse på, og hvis vi afleverer ham i en lunken form uden kamptræning, bliver vi ikke dårligere stillet. Klart at den københavnske selvsvings-presse mener noget andet, på linje med deres utilfredshed med nogle OB’s fans stadig hader alt omkring FCK og ønsker dem ned i 2. division, selv efter FCK købt en OB-spiller.

                              Som jeg ser det, er det os der sidder med trumfen i hånden, og vil FCK ikke frikøbe ham inden sommer, må de tage det der kommer. OB er ikke en social institution, og vi skal selvfølgelig kun tage hensyn til vores udvikling, ikke modstandernes.
                              Jeg kan ikke se de mange trumfer. Falk i topform for OB kan betyde 2-3 tre pladser i ligaen - hvis man ikke henter en erstatning for ham allerede nu, kan holdudviklingen gå fuldstændig i stå, da man kommer til at mangle den kvalitet som Falk nu engang står for i det offensive spil og i genpresset. Så kan holdet spille på 90 procent helt til sommer. Det tror jeg skader mere end man måske lige tror.

                              Mit hjerte siger at Falk ikke skal spille for OB dette forår. Min hjerne siger at han nok desværre skal - hvis hans erstatning ikke hentes allerede nu - og det tvivler jeg stærk på at han gør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jeg kan ikke se de mange trumfer. Falk i topform for OB kan betyde 2-3 tre pladser i ligaen - hvis man ikke henter en erstatning for ham allerede nu, kan holdudviklingen gå fuldstændig i stå, da man kommer til at mangle den kvalitet som Falk nu engang står for i det offensive spil og i genpresset. Så kan holdet spille på 90 procent helt til sommer. Det tror jeg skader mere end man måske lige tror.
                                Hvis/når vi taber med Falk på banen vil der kunne stilles en del kritiske spørgsmål efterfølgende, samt Falk vil nok ikke undgå at blive den nye prygelknabe. Hvordan det skulle være bedre mod at stille med spillere der rent faktisk spiller for klubben har jeg svært ved at se.
                                Ydermere vil jeg tro vores angriber gerne vil have lidt tid til at finde sig ind i den nye offensive struktur, og det kan umuligt være bedre at spilde næste år på det, fremfor køre det ind nu. Jeg mindes vi har haft en offensiv uden Falk på banen, og det er vel den der skal satses på, ikke at agere sparingspartner for en konkurrerende klubs ønsker.

                                Comment

                                Working...
                                X