Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alle vores sammenligneringer med "kæreste" og "sex"...
    Det går om mere end sex, det går om fodbold!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Jeg kommer på stadion, men ligesom jeg ikke buhede af Larsen, vil jeg heller ikke buhe af Falk. Tavshed, lavmælte eder, og måske et " jow jow, det var da ikke det grimmeste mål jeg har set"... but that's it.

      Mvh

      MaxHH
      Tænker det vil blive også min holdning og der går jeg med.
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det tror jeg simpelthen ikke på. Han er væk inden weekenden er omme
      Det håber jeg.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tænker det vil blive også min holdning og der går jeg med.

        Det håber jeg.
        Belive it

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Fair nok, og det er jo så også en lidt søgt sammenligning, jeg har lavet der. I Falks tilfælde kan vi muligvis ganske enkelt ikke komme af med ham, fordi FCK ikke vil give noget for ham her nu. Og jeg synes ikke, vi skal slippe ham for kr 0; det ville være useriøst.
          Derfor hænger klub og spiller på hinanden, og der kan man lige så godt få det mindst ringe ud af det. Det mest ringe ville være evt. tåbelige strafaktioner, som bare gør holdet svagere og stempler klubben som utroligt smålig.
          Det kan nemt have været scenariet ja, at der ikke stod en klub og kunne/ville overtage ham fra i dag... men omvendt så får vi jo ingenting for ham alligevel, men det er selvfølgelig også nemt for mig at sige... FcK skal måske også af med den kæmpeløn NJ får før de begynder at dele lignende lønninger ud til andre, hvad ved jeg...

          Jeg er heller ikke der hvor jeg mener den bare skal hedde 0 spilletid til Falk fra nu af... I og med han er her så er han en del af en trup og en halvsæson der skal gå op i alle ender, men jeg mener heller ikke han skal være 1. mand på holdkortet længere...

          Og så tænker jeg også, sådan mere simpelt/gammeldags måske, at hvis vi også skal være lidt med her, og vise at vi ikke bare står 100% på sidelinjen og bliver kørt rundt af FcK og Falk i det tempo de nu ønsker, jamen så kunne vi gøre det ved at sige, du er fri til at gå nu, eller ved at sige, så dumper du ned i hieriakiet makker, nu er du vandbærer...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...k-og-fynske-ar

            Ganske fornuftig analyse af Martin Davidsen. Clue: det er OBs egen skyld, pga. økonomisk og sportslig morads, at Falk forlader reden. Og så trækker han sgu lige et Richard-citat på os fans - "Bitter? det er nåwet man drikker!"

            Jeg er enig med Davidsen i, at før-finanskrise eventyret har kostet dyrt, og at Falks beslutning på en måde kan ses som en del af regningen. Jeg synes også hans Laudrup-reference fra Real-skiftet ("Vi hader dig, fordi vi elskede dig så meget" - Barcas fans til Laudrup) giver mening: og tænk så, hvis Laudrup havde været catalaner og været i klubben, siden han var 13:-). Og jo, fra Falks synspunkt er der sikkert noget fornuft i beslutningen, hvilket kan stride imod hans følelser - han har trods alt forlænget kontrakt 2 gange hos os, og det var ikke på tidspunkter, hvor det så ret godt ud sportsligt. Når røgen har lagt sig, så husker vi måske også det..en dag.
            Helt enig med Davidsen , han har jo de samme pointer som jeg har ridset op mange gange herinde .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Når Falk afviser udlandet for at gå i seng med konkurrenten begrundet i nogle små mønter efter skat, viser det meget godt hvad der betyder mest for en type som Falk. Ussel mammon og al snak om karrierehop samt spillerudvikling er vel allerede historik. FCK er kun under den københavnske boble noget helt usædvanligt, i en liga for sig selv osv. Virkeligheden fortæller, den klub har usædvanlig mange penge som de normalt forvalter utroligt dårligt, og som ”stor” klub devaluerer de flere spillere end de udvikler.

              Velkommen til bænken, og senere til en lejekontrakt i en vindblæst jysk købstad.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Belive it
                Tak, du redder min dag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tak, du redder min dag.
                  Det kan næsten kun gå fremad nu ikke sandt ?

                  Comment


                    Falk svarer igen

                    http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-...r-er-hans-svar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det kan næsten kun gå fremad nu ikke sandt ?
                      Det er det gode når man stå i et hul. Det går altid opad.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        At give igen af samme skuffe, er det ikke bare en smule barnligt? På den måde giver du jo den som en slags selvbestaltet verbal selvtægtsmand på vegne af Falk, og det fører jo ingen vegne. Heller ikke, hvis det "bare" er din mission at ytre din mening.

                        Jeg synes du i den grad moraliserer og ærligt talt så kan jeg ikke se, hvordan dine indlæg kan tolkes anderledes. Du forsøger da italesætte en bestemt opførsel, og krydrer det tilmed med skældsord, fordi du føler nogen er gået over din grænse.

                        MvH ChrisOB
                        Det er så din holding til det.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det er det gode når man stå i et hul. Det går altid opad.
                          Problemet er bare at man har følelsen af at stå i lort til knæene og har svært ved at komme op....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Det er så din holding til det.
                            Sagde du med korslagte arme og næsen i sky? Gætter bare.

                            Helt ærligt, indrøm nu bare du gik for vidt. På samme måde som dem, der har ønsket Falk invalid.

                            Og ja du er i mine øjne lige så slem som dem.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis han tror, at det er slut her, så bør han tro om igen. Jeg genovervejer min holdning om ikke at møde op på stadion, hvis han er på banen. Tanken om at råbe og pifte efter ham i 90 minutter begynder faktisk at tø mit iskolde og knuste hjerte op. Broen mellem Rasmus Falk og Odense skal brænde med en ild så glubsk, at broen for altid forsvinder. Må hans sidste tid i klubben blive så elendig, at han tæller timerne frem til sommer.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Du er bare en ligegyldig håndboldfan, og ja mine argumenter er bedre end dine, for du har ikke nogen, og du aner ikke, hvad du snakker om. Enhver der kender til sporten ved, hvor meget passion der er i fodbolden, og hvor meget den passion betyder for fodboldens narrativ. Uden den, er der ikke andet end en tilfældig og ligegyldige underholdningsbranche tilbage. Det ved man, hvis man ved noget om fodbold, længere er den ikke. Du er ligesom et barn der ikke forstår, hvorfor voksne gider kysse med piger.

                                Men hyg dig med, at lege fodboldfan og troll på et fodboldforum.
                                Det er så din holdning. Jeg skal undlade at sende en svada retur. Men i dette indlæg dikterer du kraftigt hvem der er fan og hvem der ikke er. Det er vidst ikke op til dig at afgøre det.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X