Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Arggghhh hader mig selv for atter at deltage i denne tråd synes absolut ikke kep og falk kan sammenlignes, KEP lod sig ikke afbillede i vores Jersey Falk gjorde....jeg havde med glæde nydt at se Falk i stiver hele foråret hvis ikke han havde optrådt så snothamrende illoyalt.....nu kommer jeg til st hade at glo på ham og det får han at høre! Andre har det anderledes fuld respekt for det. Det der bekymre mig er hvordan det får indflydelse os fans imellem i foråret.......og I FCK må de sidde og hygge sig....
    Jeg skal lige være sikker: Så hvis han ikke havde fået taget det billede, så havde det været ok, og så havde du ikke piftet af ham?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Arggghhh hader mig selv for atter at deltage i denne tråd synes absolut ikke kep og falk kan sammenlignes, KEP lod sig ikke afbillede i vores Jersey Falk gjorde....jeg havde med glæde nydt at se Falk i stiver hele foråret hvis ikke han havde optrådt så snothamrende illoyalt.....nu kommer jeg til st hade at glo på ham og det får han at høre! Andre har det anderledes fuld respekt for det. Det der bekymre mig er hvordan det får indflydelse os fans imellem i foråret.......og I FCK må de sidde og hygge sig....
      Stille og rolig; du har da ret til din mening, og vi skal i hvert fald ikke blive uvenner over Falk - det er der ingen grund til:-)

      Mht hvordan det bliver på stadion, jamen så bliver det nok en blandet modtagelse, han får (han løber jo på banen med 10 andre, vi synes bedre om). Det overlever både vi og spillerne også nok; det tror jeg ikke kommer til at splitte ret meget.

      Når jeg bliver lidt ved i det her, så har det ikke så meget med Falk at gøre: det handler mere om at diskutere, om klubbens ledelse skal agere på baggrund af fan-følelser. For mig er det ikke one size fits all: nogle gange gør klubben klogt i at lytte til fans, andre gange skal man være mere kold på en sportslig dagsorden - det er jo nok ikke sidste gang en fan-favorit forlader os.
      Lige i det her tilfælde synes jeg så, at klubben gør det rigtige ved at bruge Falk, hvis han er her i foråret; men jeg respekterer fuldt ud folk, der er uenige. Det er jo det, en debat er til for.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Jeg skal lige være sikker: Så hvis han ikke havde fået taget det billede, så havde det været ok, og så havde du ikke piftet af ham?
        Det havde ikke været okay, jeg ville stadig være megatræt af han skiftede til en anden dansk klub, men ville ikke have piftet af ham havde så nok mere været ignoreknappen jeg trykkede på....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Nu mindes jeg ikke at have talt om talenter(?), men jeg tænkte mere på de nuværende spillere i truppen. Ting går stærkt i fodbold, og allerede for de spillere, der kommer til sommer er Falk jo væk. Men for de nuværende er klubbens reaktion noget, der bliver husket.

          Mht Falk vs AK, så er situationen ikke den samme. AaBs efterår viste ret klart, at de kunne undvære AK, men de havde så også Spalvis, Enevoldsen, Jönsson og Helenius til de forreste pladser, og det må man sige er rigelig godt.
          Udover Desler, så har vi pt Greve, Lucas Jensen og Yao til kanterne, mens JJT og Barrett også kunne spille der til nøds. Uden at forklejne nogen af dem, så er Rasmus Falk flere klasser over any day, hvilket AK ikke var/er over de andre 4 AaB-angribere.
          For AaB mener jeg derfor, at kynismen var ret gratis. Lidt symbolpolitik, når man har råd til det. Vi får jo at se, om de smider KEP på bænken her i foråret. Jeg tvivler kraftigt - det har de netop ikke sportsligt råd til.

          Mht Boilesen/Ajax, så handler det dybest set om, at Boilesen ikke ville skrive under på en ny kontrakt med Ajax. Det var jo allerede derfra, han røg på bænken og så senere på Jong Ajax. Hvis det er din reference, så skulle vi have smidt Falk på bænken allerede sidste forår, hvis han ikke skrev under på en ny kontrakt inden sommer.
          For Ajax handler det om at sende et signal til unge talenter om, at der er nok at tage af, så de må lystre klubben. Der er også nok unge talenter... hvis man altså er Ajax.

          Jeg synes ikke, der ville være ret meget professionelt over at sende Falk på tribunen. Det er jo for sent at påvirke ham til at skrive en ny kontrakt; derfor vil der kun være tale om en strafaktion.

          Og det er her, du netop kan tale om ægte kynisme: det kyniske valg ligger i at vurdere, om du bruger spilleren bedst muligt - ved at statuere et eksempel eller på banen? Når man ser på, hvad vi har af kantspillere til foråret, så er jeg ikke i tvivl om, at det kyniske valg er, at Falk spiller.
          det sjove er at det så ikke passer helt - for AAB kunne netop IKKE score mål i starten af sæsonnen, hvorfor der var flere der ikke forstod at AK blev holdt på bænken. At det så har udlignet sig henover efteråret er måske netop noget der taler for at holde falk ude og give de andre chancen - så de kan vokse sig ind i rollen.

          En direkte 1:1 erstatning for falk får vi ikke - det lader sig ikke gøre. Så hvem end der skal afløse ham skal jo have muligheden for at finde sin plads på holdet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            FCK har så bare ikke signaleret, at det er noget, de er specielt interesserede i; hvilket kan være forhandlingstaktik, men de kan også være helt reelt kolde i numsehullet.
            Kan de nu også det?

            Hvis vi fravælger Falk i startopstilling velbegrundet i, han kun vurderes til at præstere på ca. 80%, og han derfor ikke får spilletid i løbet af foråret. Det går godt for OB, på trods af Falks fravær, og vi afleverer en spiller der ikke er klar til FCK. Du mener i dette tankeeksperiment, at FCK (og deres københavnske verdenspresse) vil være ligeglade?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
              Kan de nu også det?

              Hvis vi fravælger Falk i startopstilling velbegrundet i, han kun vurderes til at præstere på ca. 80%, og han derfor ikke får spilletid i løbet af foråret. Det går godt for OB, på trods af Falks fravær, og vi afleverer en spiller der ikke er klar til FCK. Du mener i dette tankeeksperiment, at FCK (og deres københavnske verdenspresse) vil være ligeglade?
              Ja. Jeg tror egentlig, at de er ret ligeglade med, om Falk spiller eller ej i OB. De regner nok med hurtigt at få ham i gear, uanset hvad. Det er så bare, hvad jeg tror, jeg aner det jo ikke. Jeg tror bare ikke, at truslen om at holde Falk på bænken er noget, der får Ståle Solbakken til at ligge søvnløs om natten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Ja. Jeg tror egentlig, at de er ret ligeglade med, om Falk spiller eller ej i OB. De regner nok med hurtigt at få ham i gear, uanset hvad. Det er så bare, hvad jeg tror, jeg aner det jo ikke. Jeg tror bare ikke, at truslen om at holde Falk på bænken er noget, der får Ståle Solbakken til at ligge søvnløs om natten.
                DET tror jeg heller ikke - Falk vil heller ikke have den store udsigt til spilletid i FCK med de folk de har i truppen nu. Og mon dog de sælger jørgensen allerede nu?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Ja. Jeg tror egentlig, at de er ret ligeglade med, om Falk spiller eller ej i OB. De regner nok med hurtigt at få ham i gear, uanset hvad. Det er så bare, hvad jeg tror, jeg aner det jo ikke. Jeg tror bare ikke, at truslen om at holde Falk på bænken er noget, der får Ståle Solbakken til at ligge søvnløs om natten.
                  Jeg er 99,99% sikker på at de henter ham på sidste dagen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er 99,99% sikker på at de henter ham på sidste dagen
                    Det lyder udmærket; så ville vi da få en afklaring med det samme - bedst for alle parter.

                    Comment


                      Hvad tror i man vil kræve for ham, hvis de byder?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Hvad tror i man vil kræve for ham, hvis de byder?
                        750.000-1.000.000 er mit bud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                          Hvad tror i man vil kræve for ham, hvis de byder?
                          Jeg har ingen ide om, hvad OB vil kræve.

                          Men jeg kan huske, at OB fik et bud på Derveld på 1 mio kr. dengang Derveld havde skrevet under på en kontrakt med Heerenveen (?), og dermed under alle omstændigheder ville skifte om sommeren...men OB lod ham ikke gå, fordi OB havde brug for ham.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Fik vi ikke 4 mill for Utaka efter han havde skrevet med Ching Chau FC?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg har ingen ide om, hvad OB vil kræve.

                              Men jeg kan huske, at OB fik et bud på Derveld på 1 mio kr. dengang Derveld havde skrevet under på en kontrakt med Heerenveen (?), og dermed under alle omstændigheder ville skifte om sommeren...men OB lod ham ikke gå, fordi OB havde brug for ham.
                              jo - men har vi brug for falk? desuden en helt anden tid økonomisk så kan ikke sammenlignes.

                              vi får sgutte 1 mill for ham - fck står ikke og mangler ham her og nu - så de har ikke travt. Desuden vil sparede lønkroner i sig selv være et plus i bogen.
                              Så mon ikke der bliver sagt ja tak til hvilket bud der end måtte komme - bare der kommer et bud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Fik vi ikke 4 mill for Utaka efter han havde skrevet med Ching Chau FC?
                                Jo, det var vidst i det lege. Det var dog ikke en situation, hvor man allerede havde indgået en kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X