Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Jeg indrømmer, at jeg hvad agenten angår læner mig op af et andet indlæg (fra Kaspernon) længere nede i tråden, iflg. hvilket agenten også har sagt at det var dumt. I stand corrected, hvis det ikke er sandt, men det ændrer ikke ved, at det i mine øjne er en storm i et glas vand.
    Ja agenten var ude efterfølgende og sige det var hans ide....efter falk begyndte at få meget kritik.
    men uanset hvis ide det var så undskylder det da ikke falk. Manden kan vel tænke selv.
    Og som flere skriver så har JH været ude at sige der var en tanketorsk fra Falk's side...Falk selv har ikke ville anerkende fejlen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Shit happens, mener du det? Er det normalt for dig, at blive holdt for nar, for så at blive valgt fra? Når du siger shit happens, lyder det jo til det sker af og til, hvilket jeg dog ikke håber. Jeg synes personligt, at det er en rigtig skidt instilling. Vi skal da ikke sætte Greve/Dessler på bænken for at spille en kommende FCK-spiller varm. Det er som at pisse i bukserne at sylte vores egen talenter for at give FCK en skarp spiller til sommer.
      det kan lige love dig for jeg mener og jeg er ikke blevet holdt for nar her. Fejl sker her i fodboldverdenen, og det sker på alle andre steder og arbejdspladser. Det har intet som helst med skidt indstiling at gøre. Det er her mere et øjebliks ubetænksomhed og en skidt beslutning end det er viljen til at 'pisse på os'
      RF har hele tiden sagt at han også ville spille de sjove euro kampe og kæmpe om titler, og det kan FCK om nogen levere i DK. RF har så ikke udelukket OB fordi han trods alt er opvokset i her, og klog nok til ikke at melde beslutningen ud før han har set hvad andre klubber kan og vil. Det er og bliver en ekstremt egoistisk verden han agerer i, og er RF ikke kølig nok ender han han med at blive snydt. Det handler om den samlede pakke både sportsligt og ikke mindst økonomisk, og jo Greve eller en anden må på bænken hvis KN vurdere at holdet er stærkest til en given opgave med Falk på holdet.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        De billeder er jo blot en fan-efterrationalisering - reaktionen herinde havde været identisk den samme, billeder eller ej.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Måske er jeg naiv, og måske leder jeg bare efter figenblade, men personligt tror jeg altså på, at Falk gerne var blevet, hvis OB havde villet/kunnet præsentere ham for en samlet set acceptabel pakke. Samlet set, for det har næppe bare handlet om løn. For Falk har det også været afgørende, om man kunne opstille en realistisk plan for igen at blive en magtfaktor i dansk fodbold, for igen at spille med om titler og pokaler. Det forekommer indlysende, at en spiller med Falks evner - og ambitioner, formoder jeg - ikke skal henslæbe alle sin karrieres bedste år i en middelmådig klub, der hvert år spiller om 5-9. pladsen; nej, en spiller som ham skal før eller siden have noget sølvtøj med hjem til kaminhylden, og som tingene står har han rimeligvis vurderet, at vi ikke indenfor den nærmeste fremtid tilbageerobrer den position, vi havde for blot 4-5 år siden.

          Hvad angår trøjestuntet, så tilskriver jeg det ungdommelig tankeløshed. Hans agent, JH m.fl. har forklaret ham, at det var dumt, og dermed er den sag i min verden uddebatteret. Ingen grund til at rive hovedet af ham af den grund. Om KN så vil bruge ham i foråret eller ej er en anden diskussion, det afhænger alene af om han - Kent - helst vil presse citronen til det sidste, eller om han hellere vil gå i gang med at forberede sig på år 1 efter Falk.
          Jeg er meget enig med dig Scouser Tommy i din helhedsvurdering af Falk situationen. For at udelukke yderligere debat om Jesper H. og OB`s muligheder for at konkurrere med FCK på økonomien, kan jeg oplyse fra en pålidelig kilde, at Falk hos FCK har signet en kontrakt på 24 mio. plus bil, bolig osv. Det hævdes også at FCM tilbød mere, men at Falk foretrak København.
          Mvh

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            - men han har vel lige selv bevist at han netop ikke er en klubmand. Han vil gerne opfattes som sådan, men den holder altså ikke. Er du klubmand så skifter du ikke til en anden dansk klub. - Længere er den ikke

            Trøjestuntet var dumt - men det er jo bare icing on the cake - jeg har fuld forståelse for at falk skulle videre - prøve noget nyt, tjene sine penge og måske spille med om en titel - alt sammen noget han ville have svært ved i OB. Men hvis man ser sig selv som OBer og gerne fortsat vil betragtes som så - så skifter man til udlandet.

            Og så er der snakken om "straffeaktioner" fra OBs side ved at bænke ham...må sige især de første dage efter skiftet blev meldt ud så jeg gerne den slags tiltag - det ville fryde mig.
            Jo mere tid der er gået ser jeg det dog ikke længere som en straf men mere hvad der burde være den logiske konsekvens af skiftet. Falk er uden tvivl den bedste spiller i truppen. Og vi er måske alt for afhængige af ham - nu skal vi til at lære at spille uden, og da der hverken er medaljer eller nedrykning på spil virker det da oplagt at få faset falk ud - og nye spillere ind.
            Så en straf af falk pga skiftet - nej, bare den udvikling vi skal igennem. Før eller siden.
            Det er det jeg også tænker...

            Lige præcis, det var kun en del af det synes jeg...

            Synes det er vigtigt at vi skaber så normal en hverdag så muligt, hvilket vil sige at jeg ikke mener han skal fryses ud eller degraderes til et u-hold, som flere har snakket om(ikke ment på dig), men jeg er også helt med på at han kan ikke være 1. mand på holdkortet længere, han har taget et valg om at forlade klubben om 5 måneder, og det må betyde at vi kommer til at se mindre til ham på banen dette forår, om ikke andet så i den sidste del...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Måske er jeg naiv, og måske leder jeg bare efter figenblade, men personligt tror jeg altså på, at Falk gerne var blevet, hvis OB havde villet/kunnet præsentere ham for en samlet set acceptabel pakke. Samlet set, for det har næppe bare handlet om løn. For Falk har det også været afgørende, om man kunne opstille en realistisk plan for igen at blive en magtfaktor i dansk fodbold, for igen at spille med om titler og pokaler. Det forekommer indlysende, at en spiller med Falks evner - og ambitioner, formoder jeg - ikke skal henslæbe alle sin karrieres bedste år i en middelmådig klub, der hvert år spiller om 5-9. pladsen; nej, en spiller som ham skal før eller siden have noget sølvtøj med hjem til kaminhylden, og som tingene står har han rimeligvis vurderet, at vi ikke indenfor den nærmeste fremtid tilbageerobrer den position, vi havde for blot 4-5 år siden.

              Hvad angår trøjestuntet, så tilskriver jeg det ungdommelig tankeløshed. Hans agent, JH m.fl. har forklaret ham, at det var dumt, og dermed er den sag i min verden uddebatteret. Ingen grund til at rive hovedet af ham af den grund. Om KN så vil bruge ham i foråret eller ej er en anden diskussion, det afhænger alene af om han - Kent - helst vil presse citronen til det sidste, eller om han hellere vil gå i gang med at forberede sig på år 1 efter Falk.
              Jeg troede også selv på det en kort overgang, men det gik også op for mig at den samlede pakke jo ikke ville blive så svær for andre at overgå, der skulle også "kun" et andet suppehold til, og min pointe var den at jeg synes de mange ord blev på en billig baggrund/det var varm luft... Ellers er jeg helt med på det du siger, og Falk sagde det også selv, at han skal videre... Derfor føler jeg mig også lidt dum fordi jeg sad og labbede hans fine ord i mig, og på samme måde blev glad da han endelig åbnede op for kontraktforhandlinger... Jeg ved ikke hvad der er for ambitioner der pludselig skulle være dukket op i OB, siden jeg skulle tro på det kunne lade sig gøre at forlænge i December, og ej heller hvilke forestillinger Falk mon gjorde sig om hvad OB kan opnå de næste sæsoner... det er bare som om der er noget der ikke spiller, og jeg tror ikke på han havde intensioner om at forlænge i December...

              Det er muligt det er ungdommelig tankeløshed, men den slags har også en konsekvens, og det er er jo heller ikke fordi han bare er røget i der hvor alle andre også gør, da det kun er ham der har lavet dette stunt, i hvert fald i min OB tid, og jeg husker heller ikke umiddelbart andre sager fra suppen hvor en spiller har optrådt på den måde(det er måske sket)... Og ikke bare stiller han sig op og lader sig fotografere med en FcK trøje, han tager den efterfølgende også på og lader sig fotografere igen, altså så har den godt nok også været slået fra oppe på øverste etage da... og der er min pointe netop, at alle andre har meldt ud af det var dumt, men Falk har selv gemt sig på det område, og i stedet bedt om respekt... og den får han altså ikke på den måde, ved at det er andre der må melde ud "for ham"...

              Jeg finder det faktisk lidt grotesk at vores sportsdirektør skal til at tage sig af den slags, og skal forklare i medierne at sådan og sådan... det havde i den grad klædt Falk selv at tage den...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                De billeder er jo blot en fan-efterrationalisering - reaktionen herinde havde været identisk den samme, billeder eller ej.
                For mit eget vedkommende, som jeg også skrev inden skiftet, så handlede det ikke kun om selve sådan et skifte, men også måden han optrådte på...
                Jeg havde så ikke lige fantasi til at forestille mig at han ville lave det nummer med trøjen, så det var andre eksempler jeg kom med der... men måden tingene foregår på spiller også ind i min verden...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det kan lige love dig for jeg mener og jeg er ikke blevet holdt for nar her. Fejl sker her i fodboldverdenen, og det sker på alle andre steder og arbejdspladser. Det har intet som helst med skidt indstiling at gøre. Det er her mere et øjebliks ubetænksomhed og en skidt beslutning end det er viljen til at 'pisse på os'
                  RF har hele tiden sagt at han også ville spille de sjove euro kampe og kæmpe om titler, og det kan FCK om nogen levere i DK. RF har så ikke udelukket OB fordi han trods alt er opvokset i her, og klog nok til ikke at melde beslutningen ud før han har set hvad andre klubber kan og vil. Det er og bliver en ekstremt egoistisk verden han agerer i, og er RF ikke kølig nok ender han han med at blive snydt. Det handler om den samlede pakke både sportsligt og ikke mindst økonomisk, og jo Greve eller en anden må på bænken hvis KN vurdere at holdet er stærkest til en given opgave med Falk på holdet.
                  Så ville det satme have klædt ham at ligge sig fladt ned og indrømme han havde fucket op ift trøjestuntet fremfor den der strudseteknik han har lagt for dagen..
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Jeg ved godt, at jeg nok er i mindretal herinde, men jeg håber stadig at der er et betydeligt antal fans på Stadion, der gør det klart over for Falk at hans opførsel ikke er acceptabel.

                    Den der med at "støtte holdet under alle tænkelige omstændigheder" giver jeg ikke meget for. Hvis man har været på Stadion, har man sandsynligvis også været med til at buh'e holdet ud i en halvleg/efter kampen, hvis indsatsen har været uacceptabel. Jeg ser ikke forskellen på det, og på at buh'e af en spiller, der har overtrådt grænserne på den måde som Falk har.

                    Og hvis det påvirker holdets indsats på banen, så må vores træner jo tage konsekvensen og skifte det forstyrrende element ud. Det er jo ikke fordi vi kan regne med ham i fremtiden alligevel...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Du kan være sikker på, at han ikke får lov at gå fri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg ved godt, at jeg nok er i mindretal herinde, men jeg håber stadig at der er et betydeligt antal fans på Stadion, der gør det klart over for Falk at hans opførsel ikke er acceptabel.

                        Den der med at "støtte holdet under alle tænkelige omstændigheder" giver jeg ikke meget for. Hvis man har været på Stadion, har man sandsynligvis også været med til at buh'e holdet ud i en halvleg/efter kampen, hvis indsatsen har været uacceptabel. Jeg ser ikke forskellen på det, og på at buh'e af en spiller, der har overtrådt grænserne på den måde som Falk har.

                        Og hvis det påvirker holdets indsats på banen, så må vores træner jo tage konsekvensen og skifte det forstyrrende element ud. Det er jo ikke fordi vi kan regne med ham i fremtiden alligevel...
                        Jeg tænker mere på den "battle", der kommer til at opstå, når der er et vist antal, der buh'er og pifter, mens et andet antal i trods begynder at enten tiljuble ham eller synge sange til ham for støtte under kampene. Resultat: Ingen støtter holdet, men bekæmper hinanden. En kamp, der utvivlsomt vil fortsætte herinde til vi bare bliver endnu mere splittede.

                        Det er dét, jeg personligt er mest bange for. Ikke at han ikke fortjener at få et par sandheder at vide.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg ved godt, at jeg nok er i mindretal herinde, men jeg håber stadig at der er et betydeligt antal fans på Stadion, der gør det klart over for Falk at hans opførsel ikke er acceptabel.

                          Den der med at "støtte holdet under alle tænkelige omstændigheder" giver jeg ikke meget for. Hvis man har været på Stadion, har man sandsynligvis også været med til at buh'e holdet ud i en halvleg/efter kampen, hvis indsatsen har været uacceptabel. Jeg ser ikke forskellen på det, og på at buh'e af en spiller, der har overtrådt grænserne på den måde som Falk har.

                          Og hvis det påvirker holdets indsats på banen, så må vores træner jo tage konsekvensen og skifte det forstyrrende element ud. Det er jo ikke fordi vi kan regne med ham i fremtiden alligevel...
                          Der er den forskel at når vi buher ud til pausen, så er det fordi hele holdet ikke har levet op til vores forventninger. At buhe under kampen pga. en spiller, udstråler i mine øjne at hadet til en enkelt spiller overgår kærligheden til hele holdet. Jeg kan forstå hvis man buher lidt når han skiftes ud, eller man laver et banner, hvor man giver udtryk for sin vrede, men begynde at buhe f.eks. når falk har bolden eller når vi går på banen, synes jeg er at gå for vidt, da vi primært er til bold for at støtte vores helte.

                          Comment


                            En utilfreds Greve over ikke at være på banen, ser en forræder på 80% brænde den ene direktør efter den anden, vil det i mine øjne være en naturlig vrede, der fører til misytringer i eksempelvis omklædningsrummet.

                            Hvis folk har ondt i røven over tilskuerne også har følelser og holdninger til klubben, så bør de følge en anden sport. Så længe Falk er over klubben, dvs. han bør spille fordi så kan vi vinde fodboldkampe, uden ham er vi et taberhold, så længe vil der være splid også på den billige langside.

                            Comment


                              Jeg synes at den mest passende måde at gribe det her an på, er at markere ikke destruere.

                              1. Falks navn skal ikke råbes højt fra tilskuerside, når holdopstillingen læses op - viser at HAN er problemet - vi elsker holdet

                              2. Falks navn skal ikke råbes højt fra tilskuerside, hvis han scorer - viser at HAN er skurken på holdet

                              3. Hvis Falk bliver skiftet ud, skal han ikke hyldes - andre der skiftes ud skal omvendt hyldes på fuld gas

                              På den måde markeres der helt sikkert i hver hjemmekamp.

                              Det er efter min mening rigeligt til at markere over for spiller, klub og omverden, at Falks skifte og ikke mindst håndtering af samme er ekstremt uheldigt / noget lort / skandaløst - alt afhængigt af, hvor man er på spektret.

                              Så undgår vi for mange fraktioner og undgår også at der generelt kommer dårlig stemning på lægterne - det kan holdet mærke - og det er IKKE til holdets bedste! Jeg husker den famøse kamp i Farum, hvor CS var oppe og råbe/diskutere med Ob-tilskuere midt under kampen. Det var ikke kønt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Så ville det satme have klædt ham at ligge sig fladt ned og indrømme han havde fucket op ift trøjestuntet fremfor den der strudseteknik han har lagt for dagen..
                                der er jeg så enig med dig. Det havde været bedre stil, end at lade JH klare ærterne for ham. Falk har dog ikke medietække og han befinder sig tydeligvis skidt i rampelyset, men nogen gange må man i hans position stå ved fejlen og undskylde miseren
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X