Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
62 results in 0.0208 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det lykkedes så IKKE at komme af med Sander
-
-
Blot lige en indskudt bemærkning... man kan sagtens ændre formation og bevare sin spillestil.
Spillestil:
Hvilke principper holdet...
Leave a comment:
-
1000 tak for alle svarene... det er verdensklasse med alle sammen, jeg prøver mig lidt frem.
Leave a comment:
-
Den ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip...
Leave a comment:
-
bedste app til livescore på mobilen?
Simpelt spørgsmål: hvilken app er den bedste til holde styr på livescores i fodboldkampe (jeg har iphone)
-
Jeg ved godt, at jeg alt for ofte har sortseerbrillerne på, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er, der skal gøre, at vi forbedrer vores placering...
Leave a comment:
-
Vi er den klub, hvor de tre udvalgte talenter får den højeste vurdering, med henholdsvis 4, 5, 6 ud af 6 "stjerner"... og som du skriver, så...
Leave a comment:
-
-
Jeg tror du har misforstået det lidt... De to ikke som ikke bliver nummer et eller to i en af de to puljer efter grundspil skal: først på en overlevelsestur...Last edited by kbhob; 21-06-2015, 15:19.
Leave a comment:
-
Jeg skrev INTET om uafgjorte! Vi er enige om at nr. 7, 10, 11 og 14 mødes i et af nedrykningsgrupperne, der kunne godt være 5 point mellem nr. 10 og 14...
Leave a comment:
-
Et hold kan i princippet tabe ALLE de 26 første kamp og stadigvæk nå i Europa! Aaaaargh...
Leave a comment:
-
Jesus! Hold da op for en gøglerliga vi får! Så vidt jeg lige forstår, så kan nummer 14 via et slutspil, 3 knald eller fald kamp opnå at komme i Europa...
Leave a comment:
-
Serberne er om muligt gået endnu mere i opløsning... Man må håbe, at de kommer ud med samme Balkan attitude mod os 😃
Leave a comment:
Leave a comment: