Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af rash Se indlæg
    kunne man ikke forestille sig, at det kunne blive en fordel? Så vil han måske kunne indtage pladsen ved siden af, hvor det ikke gør helt ligeså meget, hvis han begår en fejl. Så kunne han komme helt ind på holdet og vende sig til superligaen, hvorefter han ville kunne indtage sekser-positionen på sigt.
    jh
    ol ln hj as
    md mem el
    rf mg
    kz

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      At han ikke er dansk første divisionsspiller.

      At han har spillet og været anfører i den bedste hollandske række.

      Hvad bygger du på at han ikke er fra en højere hylde?

      Du virker svær at gøre tilfreds, hvis du ikke mener at hente en anfører og fast spiller i den hollandske liga som højere hylde end den danske 1. division.

      Øhh hvor skriver jeg at jeg ikke er tilfreds ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Kunne man ikke forestille sig, at det kunne blive en fordel? Så vil han måske kunne indtage pladsen ved siden af, hvor det ikke gør helt ligeså meget, hvis han begår en fejl. Så kunne han komme helt ind på holdet og vende sig til superligaen, hvorefter han ville kunne indtage sekser-positionen på sigt.
        Jo det kan bestemt bliver en fordel. Vi må se hvad der sker. De bedste skal spille, bare vi også husker at udvikle de unge.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Af ren nysgerrighed . Hvad bygger du det på ?
          har intet kendskab til ham og derfor gerne vil vide hvad vi kan vente os af ham .

          Meget glædeligt at vi endelig køber en rigtig 6'er :-) ..

          Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
          Jeg kender ham (naturligvis) ikke, men umiddelbart lyder det da klart mere lovende end de mange "1.divisions-handler" vi har lavet på det seneste. Han har spillet fast for Cambuur de seneste to sæsoner, hvor de er sluttet midt i Æresdivisionen (nr. 12). Jeg ser ikke hollandsk fodbold tit, men tænker niveauet midt i rækken lige er en tak overfor det tilsvarende herhjemme.
          Og når han så har været anfører og er blevet kåret til årets spiller i klubben lyder det jo bare endnu bedre.

          Så jeg er positiv, men ligesom dig mest fordi han spiller en position hvor vi savnede kvalitet og rutine. Først og fremmest skal han naturligvis ind på banen og vise hvad han kan.

          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
          Grundlæggende mener jeg ikke HJ har teknikken til at spille på midtbanen, men jeg kan godt leve med ham som reserve på den position. I forsvaret har han også vist en del svaghedstegn så jeg håber heller ikke man bare satser på ham som fast mand i midterforsvaret uden at købe erstatning for Høegh.
          Med mindre han hæver sit niveau tænker jeg, at han får samme rolle som andre "polyvante" spillere: han bliver førstereserve til en del pladser i defensiven (defensiv midt, midterforsvar, højre back).

          Comment


            #35
            Ser da interessant ud, men altså, nedre halvdel af æresdivisionen er jo ikke et voldsomt niveau ift. superligaen. Men er da optimistisk.

            Comment


              #36
              Mit største ønske har længe været en "rigtig" def.midt. Det har vi fået i dag. Jeg håber, at han kan være det bindeled mellem forsvar og midtbane, som vi har savnet længe.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg kender ham (naturligvis) ikke, men umiddelbart lyder det da klart mere lovende end de mange "1.divisions-handler" vi har lavet på det seneste. Han har spillet fast for Cambuur de seneste to sæsoner, hvor de er sluttet midt i Æresdivisionen (nr. 12). Jeg ser ikke hollandsk fodbold tit, men tænker niveauet midt i rækken lige er en tak overfor det tilsvarende herhjemme.
                Og når han så har været anfører og er blevet kåret til årets spiller i klubben lyder det jo bare endnu bedre.

                Så jeg er positiv, men ligesom dig mest fordi han spiller en position hvor vi savnede kvalitet og rutine. Først og fremmest skal han naturligvis ind på banen og vise hvad han kan.


                Grundlæggende mener jeg ikke HJ har teknikken til at spille på midtbanen, men jeg kan godt leve med ham som reserve på den position. I forsvaret har han også vist en del svaghedstegn så jeg håber heller ikke man bare satser på ham som fast mand i midterforsvaret uden at købe erstatning for Høegh.
                Med mindre han hæver sit niveau tænker jeg, at han får samme rolle som andre "polyvante" spillere: han bliver førstereserve til en del pladser i defensiven (defensiv midt, midterforsvar, højre back).
                Jeg er bestemt posetiv over denne tilgang , bare det at han er 6'er med lederegenskaber er fandens tiltrængt
                . 64 kampe i Æresdivisionen er også et posetivt tegn .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Mit største ønske har længe været en "rigtig" def.midt. Det har vi fået i dag. Jeg håber, at han kan være det bindeled mellem forsvar og midtbane, som vi har savnet længe.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Øhh hvor skriver jeg at jeg ikke er tilfreds ?
                    Det lød bare sådan imellem linjerne.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      jh
                      ol ln hj as
                      md mem el
                      rf mg
                      kz
                      Eller:

                      NY
                      OL,LN,HJ,AS/MK/JBL
                      MD, JJDT, EM, EL
                      RF,KZ

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Jeg vil vurdere det her som fra en højere hylde end vi er vant til.

                        Jeg er positiv overfor det her skifte. Glæder mig til at se ham spille.
                        Så du vurderer ham til at være et niveau over 1. div

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Eller:

                          NY
                          OL,LN,HJ,AS/MK/JBL
                          MD, JJDT, EM, EL
                          RF,KZ
                          Lige der omkring ja

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jo det kan bestemt bliver en fordel. Vi må se hvad der sker. De bedste skal spille, bare vi også husker at udvikle de unge.
                            Vi har Makrini og Azer, som begge virker stærkest defensivt; til en mere offensiv rolle på midten er Hallgrimur næppe nogen stor konkurrent; her er der vel pt. kun egne talenter - JJT, Greve, man kunne også forestille sig at Desler kommer mere ind centralt. Jeg tror Makrini klemmer Hallgrimur mere end nogen af de unge som midtbanespiller; så er spørgsmålet bare, om Kent ser Hallgrimur som midterforsvarer.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
                              Så du vurderer ham til at være et niveau over 1. div
                              Ja :)
                              Jeg vil også næsten vurderer ham til at være over midt superliga niveau.

                              3-5 pladsen i Superligaen er det niveau jeg vil vurderer ham til.

                              Comment


                                #45
                                Spændende spiller tænker jeg, kender dog ikke så meget til ham ud over hvad vi har fået snust op de sidste uger, men det virker også som gode ting:

                                Han er "6´er" typen
                                Gode leder egenskaber
                                Ingen skades historik
                                Virker ikke bange for at tage slagene
                                Fast mand i Cambuur/Eresdivisie de foregående 2 sæsoner
                                Årets spiller forrige sæson, og nr. 2 eller 3 denne sæson(Cambuur)

                                Det lyder jo som en god, solid, og vigtig spiller som de mister der...

                                Det skal så med at han rager en del gule kort til sig, men det hører sig vel med i den funktion, og af en mand der går forrest... 30 stk. på 4 sæsoner er dog måske nok liiiige i overkanten, det går dog den rigtige vej med dem...

                                Velkommen til...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X