Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det store Forum-eftersyn 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er det muligt at ændre følgende, når man en meget sjælden gang vælger at sætte en person på ignorer, så kan man stadig se at vedkommende har postet noget i trådene, som bare forbliver tomme, men alligevel er synlige, giver det overhovedet mening?. Mit ønske var at når man havde sat en person på ignorer så, så man ikke mere til vedkommende.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Er det ikke den der blå "pil ned" lige til højre for "brevet" i mener..? Så kommer man ind og starter lige under det sidste man læste...
      Jaaaaa hurra... du er en helt :-)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er det ikke den der blå "pil ned" lige til højre for "brevet" i mener..? Så kommer man ind og starter lige under det sidste man læste...
        Fantastisk, mange tak!!!!!!!!!!!!!!!!!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Kan den her barre, der er i toppen, ikke også blive flyttet ned i bunden:



          Ellers så skal jeg helt op i toppen af siden igen, hvis jeg vil tilbage til hovedmenuen. (Og ja, der er også "quick navigation", men den er ikke så skide "quick", når man først skal trykke på, og så vælge en/to dropdownmenuer for at komme tilbage)
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Det var så lidt
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Elias du får lige den her
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Kan den her barre, der er i toppen, ikke også blive flyttet ned i bunden:



                Ellers så skal jeg helt op i toppen af siden igen, hvis jeg vil tilbage til hovedmenuen. (Og ja, der er også "quick navigation", men den er ikke så skide "quick", når man først skal trykke på, og så vælge en/to dropdownmenuer for at komme tilbage)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Lav en rygtetråd, hvor der kun er rygter og hvor diskussioner omkring rygter, fantasme, "Der sker noget imorgen" o.l. Konsekvent bliver slettet.
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Lav en rygtetråd, hvor der kun er rygter og hvor diskussioner omkring rygter, fantasme, "Der sker noget imorgen" o.l. Konsekvent bliver slettet.
                    +1
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                      Lav en rygtetråd, hvor der kun er rygter og hvor diskussioner omkring rygter, fantasme, "Der sker noget imorgen" o.l. Konsekvent bliver slettet.
                      Hvem havde du tænkt dig skulle sidde og overvåge den tråd? Går ud fra, at mods også har et liv ved siden af deres forumgang.

                      Comment


                        #26
                        Det er helt sikkert Max har, sammen med sin Pillefyr 😂😂😂😂

                        Comment


                          #27
                          Pillefyr har vel også et liv, en del af en sådan aftale må vel indebære opvask, indkøb, lave mad, ordne have, gå med hunden, male gavlen, opgøret med naboen, opgøret med eks svigermor om hvorfor Max smed datteren ud, kløve træ(ja andre får jo et moderne fyr) og en masse andet... men jeg ved selvfølgelig ikke om der kan findes tid til det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                            Lav en rygtetråd, hvor der kun er rygter og hvor diskussioner omkring rygter, fantasme, "Der sker noget imorgen" o.l. Konsekvent bliver slettet.
                            det bliver en meget tom tråd ;)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                              Lav en rygtetråd, hvor der kun er rygter og hvor diskussioner omkring rygter, fantasme, "Der sker noget imorgen" o.l. Konsekvent bliver slettet.
                              Jeg kan ikke forestille mig at det er muligt. Karakteren af rygter er, at de ikke beskæftiger sig med klare fakta. Når vi taler om rygter, så går det derfor altid også om diskussioner, sandsynligheder, muligheder, gætterie, hentydninger...
                              Og det gør det imo også livlig og spændende.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Så skulle det være en låst tråd, hvor man så stak "Mod" sit rygte, så denne kunne skrive det ind... Så kunne man jo sagtens have en debat-tråd ved siden af, til at tage "slagsmål" og tal-nørderi...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X