Simpelt spørgsmål: hvilken app er den bedste til holde styr på livescores i fodboldkampe (jeg har iphone)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
bedste app til livescore på mobilen?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægFotMob uden tvivl. Og jeg har været MANGE forskellige apps igennem ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlægDen ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip op). Ved du om den findes endnu?
FotMob er super god. Kan især rigtigt godt lide at du kan gå ind under hver hold og se en masse tal, næste kampe, tidligere kampe osv.
Og så er der live kommentarer til kampe i de større turneringer, så man kan følge med dér også.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlægDen ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip op). Ved du om den findes endnu?
Comment
-
Kender ikke Fotmob.
Bruger selv Forza. Her kan du se rigtig mange mål og highlights i løbet af kort tid. De er hurtige med start 11, røde kort, straffe etc.
Stats Zone er utrolig imponerende med live statistisk i alle tænkelige former fra de store ligaer. Kan man lide statistikker er det svært ikke at blive imponeret over indholdet af Stats Zone - og så endda live.
Comment
Comment