Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har svært ved at forstå, at så mange "moderne seriejunkier" er sådan lidt "joeh, men...", når man stejler over at de ikke har set Sopranos. Det er som om, at folk synes, at den er lidt "90er" eller noget?

    Den er stadig standarden som de andre serier sigter efter. Den er et af de største (og mest underholdende) stykker film, både på det store lærrede og det lille, der nogen sinde er lavet.
    Personligt fandt jeg The Wire en tand over Sopranos... men det er jo en helt igennem subjektiv vurdering.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    trykker på den fede enig knap
    har du evt. tjekket Ray Donovan ud...kan noget af det samme (hvis du altså spørger mig)
    Nej den har jeg aldrig set noget af, men må da hellere give den et skud så :)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Og best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges
    Jow jow.. efter Buffy, yes? ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Og best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges
    trykker på den fede enig knap
    har du evt. tjekket Ray Donovan ud...kan noget af det samme (hvis du altså spørger mig)

    Leave a comment:


  • Bebeto999
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har svært ved at forstå, at så mange "moderne seriejunkier" er sådan lidt "joeh, men...", når man stejler over at de ikke har set Sopranos. Det er som om, at folk synes, at den er lidt "90er" eller noget?

    Den er stadig standarden som de andre serier sigter efter. Den er et af de største (og mest underholdende) stykker film, både på det store lærrede og det lille, der nogen sinde er lavet.
    Sopranos og ​The Wire!

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    sjovt. Det følelse fik jeg aldrig.. Selv om jeg godt var klar over han var massemorder...
    Ikke engang da han opgjorde regnskab med Gemma. Det afsnit sidder stadig i mig og hvergang jeg hører "Let it Rain" får jeg kuldegysninger og en klump i halsen...
    Jeg fandt en optælling på nettet engang... det er jo VANVITTIGE bodycounts de drenge får stablet op... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg var også godt underholdt stort set hele vejen gennem serien, selvom jeg havde lidt svært ved at komme i gang med den og opbygge sympati for hovedpersonerne. En flok granvoksne mænd i læderveste, der kører rundt på motorcykler er sådan ca. det mest kiksede og useje jeg kan komme i tanke om :-)
    jeg synes netop det at den viste en subkultur, som jeg intet "sejt" kan se ved, gjorde den ekstra interessant for mig... og jeg synes den OGSÅ fik vist nogle af de gode ting ved at have sådan et broderskab, hvor der altid er nogen til at bakke dig op, uanset hvor dumt og usympatisk du opfører dig overfor resten af verden.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg var også godt underholdt stort set hele vejen gennem serien, selvom jeg havde lidt svært ved at komme i gang med den og opbygge sympati for hovedpersonerne. En flok granvoksne mænd i læderveste, der kører rundt på motorcykler er sådan ca. det mest kiksede og useje jeg kan komme i tanke om :-)
    Men som tiden gik fik de det til tider til at se meget fedt ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg havde det dog svært med Jax som serien skred frem... svært at bevare en fungerende sympati for en massemorder... og med 50+ lig på samvittigheden, er det vel svært at betragte ham som andet?

    Mvh

    MaxHH
    sjovt. Det følelse fik jeg aldrig.. Selv om jeg godt var klar over han var massemorder...
    Ikke engang da han opgjorde regnskab med Gemma. Det afsnit sidder stadig i mig og hvergang jeg hører "Let it Rain" får jeg kuldegysninger og en klump i halsen...

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg havde det dog svært med Jax som serien skred frem... svært at bevare en fungerende sympati for en massemorder... og med 50+ lig på samvittigheden, er det vel svært at betragte ham som andet?

    Mvh

    MaxHH
    Jeg var også godt underholdt stort set hele vejen gennem serien, selvom jeg havde lidt svært ved at komme i gang med den og opbygge sympati for hovedpersonerne. En flok granvoksne mænd i læderveste, der kører rundt på motorcykler er sådan ca. det mest kiksede og useje jeg kan komme i tanke om :-)
    Last edited by Agbre; 07-10-2015, 08:54.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo Sæson 7 kunne godt have været bedre.
    Men på det tidspunkt var jeg 110% opslugt af serien og åd alt råt...
    2nd best show EVER!! Fuck den serie tog mig med storm...

    Kan varmt anbefales men skal altså ses fra starten
    Jeg havde det dog svært med Jax som serien skred frem... svært at bevare en fungerende sympati for en massemorder... og med 50+ lig på samvittigheden, er det vel svært at betragte ham som andet?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Og best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges
    den holder jeg for mig selv da det nok er lidt barnligt "but i can't help it"
    Men Sopranos er klar 3'er

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Og best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges
    Jeg har svært ved at forstå, at så mange "moderne seriejunkier" er sådan lidt "joeh, men...", når man stejler over at de ikke har set Sopranos. Det er som om, at folk synes, at den er lidt "90er" eller noget?

    Den er stadig standarden som de andre serier sigter efter. Den er et af de største (og mest underholdende) stykker film, både på det store lærrede og det lille, der nogen sinde er lavet.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo Sæson 7 kunne godt have været bedre.
    Men på det tidspunkt var jeg 110% opslugt af serien og åd alt råt...
    2nd best show EVER!! Fuck den serie tog mig med storm...

    Kan varmt anbefales men skal altså ses fra starten
    Og best show EVER er? Hvis du siger andet end Sopranos, skal du undersøges

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Hmm... Det lyder jo ikke ligefrem opmuntrende... ,o(

    Mvh

    MaxHH
    Jeg er helt enig med shots

    Leave a comment:

Working...
X