Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    ...men fuck en fesen slutning!
    Sjovt. Jeg har det lige modsat. Syntes den var meget passende.
    Men havde de lavet en Butch Cassidy and the Sundance Kid afslutning havde det nu også været okay med mig

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..
    Så nogle sæsoner og anerkender til fulde, at det er en veldrejet serie. Men på trods af en god storyline og jævnt overraskende brutalitet, så mangler den magi, overtro, overnaturlige ting og sager og racer fra det ydre rum til at være den slags jeg går efter.

    MvT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg synes Falling Skies er ganske fin, jeg mangler dog en sæson endnu... De kommer måske nok lidt for nemt udenom selve invasionen, i hvert fald i starten, men det kommer jo så i bidder som serien skrider frem, hvad der skete... men serien har jo selvfølgelig også fokus på modstandskamp og genopbygning, under disse forhold... Synes den formår at holde sig nogenlunde fri fra at blive langtrukken, selvom der dog er tider hvor det sker, men det afhænger jo som altid af øjnene der ser... Og så har jeg bare en svaghed for Will Patton, han er sgu cool synes jeg... og jeg fik det i den grad også for Seychelle Gabriel
    Kender hende ikke, men hun ser da ud til at være et pænt eksemplar af dem de kalder for homo sapiens. Og når man hedder Seychelle, så skal man vel være lidt cool.

    Jeg er ikke så god til den del af sci-fi-genren der er basic er Man vs. Alien. Når det bliver for meget 'mand med autogun mod stor grim myre', så står jeg lidt af. Falling Skies virker lidt a la 'V', men jeg syntes V havde et lidt mere komplekst plot (og hvor bliver sæson tre af!?). Men her kan du måske be- eller afkræfte min formodning?

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT
    Jeg synes Falling Skies er ganske fin, jeg mangler dog en sæson endnu... De kommer måske nok lidt for nemt udenom selve invasionen, i hvert fald i starten, men det kommer jo så i bidder som serien skrider frem, hvad der skete... men serien har jo selvfølgelig også fokus på modstandskamp og genopbygning, under disse forhold... Synes den formår at holde sig nogenlunde fri fra at blive langtrukken, selvom der dog er tider hvor det sker, men det afhænger jo som altid af øjnene der ser... Og så har jeg bare en svaghed for Will Patton, han er sgu cool synes jeg... og jeg fik det i den grad også for Seychelle Gabriel

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..
    ...men fuck en fesen slutning!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT
    Har du set Sons of Anarchy? En af de bedste serier jeg nogensinde har set. Den kom helt ind under huden på mig..

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT
    Roswell, hvis det er den gamle fra for en del år siden efterhånden.

    Så er den også cool nok, men der er så også en del teen-love i den.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT
    Jeg så de to første sæsoner af Falling Skies. Jeg husker det som en kompetent serie.
    Hvis de havde haft de næste sæsoner på Viaplay (mens vi havde der derhjemme), havde jeg nok også set videre, men omvendt føler jeg ikke noget kæmpe savn.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Nogle der kan give feedback på Falling Skies og Roswell? Roswell lyder som sådan cool, men lugter også af teen-love-serie.

    MvT

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg så de første par sæsoner på Viaplay sidste år. Det er ok, men ikke i nærheden af at være lige så godt som Deadwood. Viaplay fjernede hele serien midt i det hele, så jeg nåede aldrig at se den færdig.

    Jeg lod mig fortælle, at de senere sæsoner faktisk var bedre end de første.
    Det er bestemt lettere end Deadwood, men jeg har været underholdt fra første øjeblik... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Deadwood er klasse..

    Hvis du er til Timothy Olifant, gentager han praktisk talt rollen i "Justified"... blot i en moderne setting.

    Mvh

    MaxHH
    Jeg så de første par sæsoner på Viaplay sidste år. Det er ok, men ikke i nærheden af at være lige så godt som Deadwood. Viaplay fjernede hele serien midt i det hele, så jeg nåede aldrig at se den færdig.

    Jeg lod mig fortælle, at de senere sæsoner faktisk var bedre end de første.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ja. De tre første sæsoner er fremragende, men jeg gik død midt i sæson fire, der var lidt tung i optrækket.

    For tiden genser jeg "Deadwood" på HBO, der er forrygende. De to første sæsoner er noget af det bedste der er lavet på tv!
    Deadwood er klasse..

    Hvis du er til Timothy Olifant, gentager han praktisk talt rollen i "Justified"... blot i en moderne setting.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Har lige set game og thrones. Alle afsnittene. Fantastisk serie :-)
    Normalt er jeg slet ikke til serier - faktisk ser jeg slet ikke TV for tiden. Men jeg er også faldet helt i fælden m Game of Thrones; det er kvalitets popmusik:-)

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Enig, glimrende serie. Har du set Boardwalk Empire?

    Mvh

    MaxHH
    Ja. De tre første sæsoner er fremragende, men jeg gik død midt i sæson fire, der var lidt tung i optrækket.

    For tiden genser jeg "Deadwood" på HBO, der er forrygende. De to første sæsoner er noget af det bedste der er lavet på tv!

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvis det også inkluderer Horror, så kunne Penny Dreadful være noget? ligger på HBO
    Jeg faldt fra midtvejs i første sæson... men har hørt rygter om at niveauet kun stiger over de næste sæsoner. Er det noget man burde give endnu et skud?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:

Working...
X