Oprindeligt indsendt af Balboa
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Serie tråden
Collapse
X
-
Det var lidt det som jeg håbede at høre. Jeg er også selv glad for hele gangsteruniverset, så det lyder som noget der er værd at give et kig. Er dog også startet op på Ripper Street. Jeg synes at den har haft en lovende start, så det kan være at jeg kommer til at veksle lidt imellem dem:-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægEr der nogen der har set Peaky Blinders? Umiddelbart synes jeg at den lyder spændende, men hvis der er nogen der har et bedre grundlag for at udtale sig om den, så vil jeg meget gerne hører om den er værd at gå i kast med:-)
Leave a comment:
-
Er der nogen der har set Peaky Blinders? Umiddelbart synes jeg at den lyder spændende, men hvis der er nogen der har et bedre grundlag for at udtale sig om den, så vil jeg meget gerne hører om den er værd at gå i kast med:-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHomeland er klart den bedste serie jeg har fuldt i mange mange år. Havde aldrig hørt den omtalt nogen steder, da jeg meget tilfældigt åbnede for fjernsynet, da 1. afsnit af 1. sæson kørte over skærmen, og var fanget med det samme. Den er altid uforudsigelig, og her er det ikke altid helten, der vinder til sidst.
Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægMine yndlingsserier er:
Homeland - genialt skuespil!
True Detective
House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D
I den lettere genre:
Banshee
Orange is the new Black
Suits
Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit
Kan klart anbefales til alle, der kan lide action, drama, efterforskningsgætterirer og godt skuespil. Man skal dog starte med at se sæson 1, da viden derfra er nødvendig for at forstå en del ting, som sker i de efterfølgende sæsoner, så ikke en god idet at starte midt i sæson 3.
Leave a comment:
-
Ser som så mange andre House of cards og s ser jeg Aona of Anarchy samt Suits mens breaking bad står for tur. Så Orange i the new black med konen og den var ok ...
Leave a comment:
-
Mine yndlingsserier er:
Homeland - genialt skuespil!
True Detective
House of Cards - den står på marathon i aften/nat! :-D
I den lettere genre:
Banshee
Orange is the new Black
Suits
Jeg har ikke været så grebet af Breaking Bad, og er derfor heller ikke blevet vildt imponeret af Better Call Saul efter de første par afsnit
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Troy Se indlægSå de første afsnit af "Better call Saul" som er spin off serien til Breaking Bad. Det er historien om Advokaten Saul Goodman's historie før han mødte Walter White. Jeg må sige at det tegner til at blive en rigtig god serie.
Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.
Leave a comment:
-
har lige suget første sæson af den her http://www.imdb.com/title/tt3502248/
kan også varmt anbefale http://www.imdb.com/title/tt2249007/?ref_=nv_sr_2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.
Alle sæsoner ligger på Netflix
Ellers har min favorit det sendeste år været True Detective, som er en af de bedste serie i flere år imo. Den kan ses på HBONordic er jeg sikker på.
Leave a comment:
-
Hvad jeg glæder mig til:
GoT
Supernatural
Grimm
Merlin
Desuden har synes jeg om Heros, Fringe, Flash Foward. Jeps - jeg er en sucker for the supernatural stuff.
havde gerne set flere sæsoner af V.
MvT
Leave a comment:
-
Jeg er blevet helt opslugt af serien Breaking Bad. Hold da op hvor er det en vildt spændende og interessant serie Noget af det bedste scene opsætning jeg nogensinde har set i en serie. Og karaktererne samt historien er eminent.
Alle sæsoner ligger på Netflix
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlægThe Walking Dead - sæson 6
Shameless - sæson 5
Under The Dome - sæson 3
The Last Ship - sæson 2
Er i gang med American Horrorstory sæson 4, men den bliver dårligere for hver sæson
hvor efter hun føder et menneske/alien-barn.. Ganske spændende
Leave a comment:
Leave a comment: