Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • macrel
    replied
    Apropos serier, er der så nogen, der ved, om det er muligt at se oscars andre steder end på tv2 (fx et stream)?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    Er lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
    men den er faktisk pisse fed Den er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
    ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med

    Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..
    Enig. Den er sgu meget god

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Er lige startet på Orange is the new black... Har altid troet det var en total tøse-serie,
    men den er faktisk pisse fed Den er både sjov, spændende og underholdende, og så gør det den
    ikke dårligere at der en nogle frække kvinder med

    Jeg valgte at starte på den efter jeg hørte Dennis Ravn snakke om den på Go'Nova..

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Er et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.

    Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.
    Men spring bare sæson 2 over...

    Jeg slår lige et slag for Black Sails... Den bliver bare bedre og bedre sæson for sæson...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Er et fjols til at få set serier, men kom forbi sæson et af True Detective, ved godt den er anbefalet mange gange i tråden, men det gør jeg så lige igen. Matthew M(indsæt selv de rigtige bogstaver) er jo for vild.

    Så har man tænkt på om det var noget for en, så kan jeg kun sige, at det er bare om at komme i gang.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    http://underholdning.tv2.dk/kendte/2...vender-tilbage

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvordan uploader man et billeder her på forum?

    MvT
    Du kan ikke "uploade" et billede til forum. Der er ikke plads på serverne. Det du skal er at linke til et billede på nettet. På de fleste billeder kan du højreklikke og vælge "copy image location" (ved ikke hvad det hedder på dansk), derefter skal du oppe i menuen over dit indlæg vælge det lille ikon med billedet af et lille træ i (insert image, hedder det når du lader musen svæve over det), og så skal du indsætte dit valgte billedes url (webadresse).

    Hvis du vil lægge et billede ind fra din egen computer, skal du først uploade det til nettet på en eller anden måde (billedeupload, åben Facebookprofil, twitter) og så linke til billedets adresse.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Hvordan uploader man et billeder her på forum?

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er pt ved at se "The Night Of" fra HBO..
    En kvalitets serie bedre end denne skal man lede længe efter.. Kan varmt anbefales. Som så mange andre serier skal den lige igang men når den kommer det er det en serie der giver et unikt indblik i det amerikanske politi og retssystem.
    En limited serie på 8 afsnit som Stranger Things også var

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Hmm ja, jeg ser da Ray Donovan, men jeg synes slet ikke det er tæt på at kunne måle sig med Sopranos.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg er gået igang med at se en lidt ældre sag der hedder OZ, som handler om livet i et højrisikofængsel, den er ret fed. Ligger på HBO nordic
    Er tæt ved afslutningen på OZ. De tre første sæsoner er virkeligt fede, og jeg tror, mange herinde vil finde det stærkt underholdende, så en anbefaling herfra. Personligt synes jeg, den falder lidt i niveau i 4.sæson og frem.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Jeg savner Sopranos.. Nogen som kan anbefale en værdig arvtager?
    Jeg synes Ray Donovan på HBO kan noget af det samme og jeg var kæmpe Sopranos fan

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    Fik du set de sidste afsnit så??
    Ja for satan da!!! Den holdt hele vejen og syntes egentlig at de fik lavet en god slutning med et par indikationer om hvad der venter..
    Glæder mig til sæson 2

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


    Jeg mangler stadig 4 afsnit. Uden at røbe for meget og holde det spoiler frit... Ingen chance for en sæson 2??
    Fik du set de sidste afsnit så??

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Jeg savner Sopranos.. Nogen som kan anbefale en værdig arvtager?

    Leave a comment:

Working...
X