Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Marco van Tasten
    replied
    Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

    MvT

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Er i gang med 2. Sæson af Marco Polo på Netflix, indtil videre lever den fint op til den første.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har lige set et par afsnit af Preacher. Så er man til noget Vampyr,vold og noget i Dusk til Dawn stil er det klart en serie der kan anbefales

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Burde se så mange nye serier og alligevel sidder jeg og genser Star Trek: Next Generation med den største fornøjelse. #virkeraltid #Picard4pres #DataIsMyHero

    MvT

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Er næsten lige blevet færdig med vikings. Fed serie

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Jeg er gået igang med at se en lidt ældre sag der hedder OZ, som handler om livet i et højrisikofængsel, den er ret fed. Ligger på HBO nordic

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Så er jeg snart igennem første sæson af Mr Robot, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår hypen... Er der andre der har det på samme måde, eller er det bare mig der har tabt småkagerne...?

    Mvh

    MaxHH
    Jeg så ganske lidt af den og kunne overhovedet ikke komme ind i "hypen" hellere.. Vi må bare håbe at Joss begynder at lave tv igen

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Så er jeg snart igennem første sæson af Mr Robot, og jeg må indrømme jeg ikke helt forstår hypen... Er der andre der har det på samme måde, eller er det bare mig der har tabt småkagerne...?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Glæder mig til at høre hvad du synes om vores lille eksklusive gruppering... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    +1

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

    MvT
    Glæder mig til at høre hvad du synes om vores lille eksklusive gruppering... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

    MvT
    Tror ikke at du vil fortryde det. Du burde nok finde en enkelt serie eller 2 du kan lide

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Kan forstå at jeg skal træde ind i The World of Joss. Tak for tippet, gutter.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg giver gerne en ekstra stemme på Buffy og Angel... og to af Joss Whedons andre serier, Dollhouse og Firefly.

    Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.

    Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Uhhhh Faith var jeg altså også pænt lun på.. Dollhouse var okay ja men Firefly var igen en fantastisk serie fra Joss der kunne have blevet kæmpe stor hvis tv selskabet havde haft lidt mere is i maven

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ELSKER afsnittet "Once more with feeling"...

    Mvh

    MaxHH
    Pænt svært ikke at elske det afsnit hvis man var fan. Jeg havde det lidt svært første gang jeg så det men efter at have set det igen nogle gange er det klart en af mine favoritter.. En ren genialitet af Joss Whedon..

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uhhhhhhh du giver mig sgu helt lyst til at gense den
    Jeg ELSKER afsnittet "Once more with feeling"...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:

Working...
X