Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed 26 mand i truppen skal der vel næsten også lidt ud hvis der skal noget ind
Emil,Diarra og JBL må stå først forTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig i det første. Men du tror ikke på at vi henter nogen inden vinduet lukker?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig i det første. Men du tror ikke på at vi henter nogen inden vinduet lukker?
Var det stensikkert der kun kom en enkelt, så tror jeg dog mest på det blev efter lukketid...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlægdet må jeg lige kigge på. Fik vidst aldrig opgjort den sidste
Jeg må prøve at have det hele klar til i morgen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet tror jeg som godt kunne ske, men tror måske nok mest på at vi henter 2 stk. i alt, en på hver side af deadline...
Var det stensikkert der kun kom en enkelt, så tror jeg dog mest på det blev efter lukketid...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg bliver godt nok skuffet hvis det sidste var scenariet. Men jeg er jo også kommet skuffet ud af de sidste mange vinduer så det skal nok lige passe.....
Men tænker vi henter en cf. Det er så åbenbart at vi bruger mere kvalitet der og tror ikke at Tingager er manden som tænder fra dag ét. Alt andet vil være meget afhængigt af Falk- beslutning. Hvis han skifter vil vi lede efter en erstatning. Og håber vi rydder op lidt: Diarra, JBL, EL og hvis det lykkes henter vi nok en mere (især for vk)."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
Jeg kan selvf. tage fejl og overfortolker selvklart; men jeg tænker, at en eller flere afgange er meget tæt på; ellers ville han ikke udtrykke det sådan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNaturligvis er hans svar meget vage - det ligger jo i jobbet. Derfor lægger jeg ekstra mærke til to ting: for det første svarer han "jeg tror der sker noget; nej, det forventer jeg der gør" på spørgsmålet om flere nye spillere ind. Truppen er pt på 26 spillere, så hvis der skal flere ind, så må det jo nærmest betyde afgange. Det er så den anden ting: på spørgsmålet om forstærkninger til forsvaret, siger han ret direkte, at det også hænger sammen med afgange.
Jeg kan selvf. tage fejl og overfortolker selvklart; men jeg tænker, at en eller flere afgange er meget tæt på; ellers ville han ikke udtrykke det sådan.
Han skal måles på handlingerne først og fremmest , derefter kan man hidse sig op hvis han i lighed med i sommer og andre gange kommer med udtalelser om truppen som er helt hen i vejret . Men indtil vinduet et lukket kan han næsten sige hvad han vil for min skyld .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHan behøver ikke sige mere end han gør , helt fint han ikke står og lover en masse .
Han skal måles på handlingerne først og fremmest , derefter kan man hidse sig op hvis han i lighed med i sommer og andre gange kommer med udtalelser om truppen som er helt hen i vejret . Men indtil vinduet et lukket kan han næsten sige hvad han vil for min skyld .
Comment
Comment