Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...l-superligaen/
    Spændende hvis det er sandt!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MBD Se indlæg
      Izunna ville være højt på min ønskeliste. Han ville kunne forstærke os fra dag ét. Men spørgsmålet er, om han ligner Makrini for meget, og vi måske skulle have en lidt mere offensiv spiller? Men ok, hvis man får muligheden for Izunna, ville det være fjollet at sige nej. Han er god.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MBD Se indlæg
        Ja bestemt interessant.

        Han er en dejligt aggressiv spiller, der i flere sæsoner var en af FCMs vigtigste spillere som jeg så det.

        Han mistede så sin startplads mod slutningen, hvor de dog også spillede med Sparv, Andersson og Jakob P centralt. En trio med meget højt niveau, så det er der ikke så meget at sige til.

        En duo med ham og Makrini centralt burde styrke os defensivt. Om de så sammen har nok kvaliteter offensivt er måske mere tvivlsomt. Omvendt ville det måske give kanter/angribere bare lidt større frihed.

        Grundlæggende ser jeg ham i hvert fald som en god (midtbane)spiller på suppe-niveau, og det bør vi ikke sige nej til (nærmest ligemeget position) - især hvis vi mister Falk.

        Comment


          Fedt hvis han kommer selv om det bliver en anelse defensivt på midten....

          Comment


            Izunna!

            Tænker som andre, det bliver lidt defensivt med ham og Makrini, men også som flere andre tænker, så er det to kvalitetsspillere. Stort ja tak herfra.

            Comment


              Sanneh koster dyrt og ingen SL klubber har råd

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...-til-bubacarr/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Ja bestemt interessant.

                Han er en dejligt aggressiv spiller, der i flere sæsoner var en af FCMs vigtigste spillere som jeg så det.

                Han mistede så sin startplads mod slutningen, hvor de dog også spillede med Sparv, Andersson og Jakob P centralt. En trio med meget højt niveau, så det er der ikke så meget at sige til.

                En duo med ham og Makrini centralt burde styrke os defensivt. Om de så sammen har nok kvaliteter offensivt er måske mere tvivlsomt. Omvendt ville det måske give kanter/angribere bare lidt større frihed.

                Grundlæggende ser jeg ham i hvert fald som en god (midtbane)spiller på suppe-niveau, og det bør vi ikke sige nej til (nærmest ligemeget position) - især hvis vi mister Falk.
                Det kan måske også tænkes at Makrini har hjemve og ønsker tilbagevenden til Holland ?
                Eller måske et gl rygte fra tiden før vi hentede Makrini
                Hvis midlerne er små er det ikke helt logisk at hente en spiller til en plads hvor vi er ok besat , når der samtidig er flere pladser som skriger på forstærkning .

                Og nej jeg syntes ikke Izunna er dårlig .
                Last edited by Magge; 06-01-2016, 08:57.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det kan måske også tænkes at Makrini har hjemve og ønsker tilbagevenden til Holland ?
                  Eller måske et gl rygte fra tiden før vi hentede Makrini
                  Hvis midlerne er små er det ikke helt logisk at hente en spiller til en plads hvor vi er ok besat , når der samtidig er flere pladser som skriger på forstærkning .

                  Og nej jeg syntes ikke Izunna er dårlig .
                  Det håber jeg da bestemt ikke at Makrini vil hjem. Jeg håber han forlænger med 1-2 år snart..
                  Hvis Izunna kommer håber jeg stadig på en CM mere senest til sommer i samme klasse. Ville være lækker med konkurrence..

                  Comment


                    Izunna ville være vanvittigt! Han er en fantastisk spiller, og jeg kan tydeligt huske ham fra FCM dagene, hvor jeg hver gang tænkte "Hvorfor har vi ikke ham?"!

                    Brokker folk sig seriøst over at det bliver for defensivt på midtbanen? Efter mit hovede er det lige præcis hvad vi har brug for. Vi har så mange gode offensive spiller, så det bekymre mig overhovedet ikke. Izunna, en midterforsvarer mere, og afsted med en fire overflødige spillere.. Så ser det sgu godt ud, og så vil vi kunne lave et rigtig godt hold til sommerens transfervindue.

                    Comment


                      Det lyder bestemt rigtigt interessant. Kan vi få Izunna op på noget nær det niveau han havde, da han var bedst i FCM, så er det en kvalitetsspiller på Superliga-niveau, som vi ved gud godt kunne bruge centralt. Det var ærgerligt for ham, at hans sidste sæsoner i FCM blev spoleret, først af skader og så, at man hentede en klassespiller som Sparv. Han fik dog tilegnet sig fint med spilletid alligevel den sidste sæson, og selvom at Ruslands-opholdet øjensynligt ikke har været en succes, ser det da ud til, at han har fået fint med kampe alligevel, så et løbesvin som ham, skulle da gerne være til at få i form til foråret.

                      Jeg forstår godt, hvis folk synes at Mo og Izunna kan minde lidt vel rigeligt om hinanden, men når man ser på, hvordan Kent satte midtbanen sammen i Aalborg, og hvordan den nuværende defensive/offensive tilstand er hos os, giver en spiller som Izunna enorm god mening for mig.

                      I AaB var det i de første sæsoner Würtz og Augo der som regel besatte de centrale midtbane positioner, og siden da kom Risgård til. Ingen af dem er offensive drivkræfter. Risgård er ganske vidst god offensivt pga. af hans giftige løb og Augo er gammel angriber, men det var ikke nogle af de spillere der tog taktstokken rent offensivt, det var folk som Rolfe, Lucas Andersen, Kusk, Thomsen.

                      Set i lyset af det, ser jeg absolut intet problem i en midtbanekonstellation med Mo og Izunna, så længe vi stadig har Falk i truppen. Er han væk, står vi selvsagt i lort til æ klær' og så skal der selvfølgelig findes noget offensiv kvalitet. Jeg vil dog heller ikke afvise, at Mo har lidt mere i posen fremad banen, som vi måske får at se, hvis han har en mere driftssikker makker.

                      Og så er der jo mange der har kaldt på et dumt svin til midtbanen i lang tid og selvom, at jeg ikke køber den præmis, at det skulle være nødvendigt, så får vi det i hvert fald med Izunna.
                      Last edited by Sheed; 06-01-2016, 09:19.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det kan måske også tænkes at Makrini har hjemve og ønsker tilbagevenden til Holland ?
                        Eller måske et gl rygte fra tiden før vi hentede Makrini
                        Hvis midlerne er små er det ikke helt logisk at hente en spiller til en plads hvor vi er ok besat , når der samtidig er flere pladser som skriger på forstærkning .

                        Og nej jeg syntes ikke Izunna er dårlig .
                        Jeg er ret sikker på at Kent gerne vil spille med 2 stærke defensive midtbanespillere. Det var derfor at han i starten af sæsonen gerne ville prøve sig med Ari derinde samtidig med Makrini. Så jeg kan sagtens se Izunna og Makrini derinde samtidig.

                        Comment


                          Jeg elsker Izunna. Han er utrolig nærkampsstærk, opdraget med det aggressive genpres fra sin tid i FCM og så er han også en dygtig pasningsspiller. En midtbane med ham Makrini, vil være rigtig hård at knække. Han er klasser over Azer og hvad vi ellers har brugt på cm i efteråret, så det er klart et håb at vi får ham i hus!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Izunna ville være vanvittigt! Han er en fantastisk spiller, og jeg kan tydeligt huske ham fra FCM dagene, hvor jeg hver gang tænkte "Hvorfor har vi ikke ham?"!

                            Brokker folk sig seriøst over at det bliver for defensivt på midtbanen? Efter mit hovede er det lige præcis hvad vi har brug for. Vi har så mange gode offensive spiller, så det bekymre mig overhovedet ikke. Izunna, en midterforsvarer mere, og afsted med en fire overflødige spillere.. Så ser det sgu godt ud, og så vil vi kunne lave et rigtig godt hold til sommerens transfervindue.
                            der er vel ingen der brokker sig. Overhovedet.. Alle er positive.
                            Men derfor kan man vel godt nævne at 2 stk 6'ere måske lige er defensivt nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              der er vel ingen der brokker sig. Overhovedet.. Alle er positive.
                              Men derfor kan man vel godt nævne at 2 stk 6'ere måske lige er defensivt nok
                              Jeg beklager. Brok er det forkerte ord at anvende her.

                              Ja, man kan selvfølgelig godt nævne det, men det har vel ingen relevans med tanke på vores nuværende defensive set-up? Fordi der er det jo ikke for defensivt.. Og slet ikke med tanke på den måde KN gerne vil spille, og tidligere har gjort.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg beklager. Brok er det forkerte ord at anvende her.

                                Ja, man kan selvfølgelig godt nævne det, men det har vel ingen relevans med tanke på vores nuværende defensive set-up? Fordi der er det jo ikke for defensivt.. Og slet ikke med tanke på den måde KN gerne vil spille, og tidligere har gjort.
                                Men Aab blev også først mestre da de de fik en offensiv en af slagsen istedet for Würtz/Augo...
                                Men som sagt. Fedt hvis han kommer. Kvalitet kan altid bruges og jeg vil hellere se Izunna/Makrini end Makrini/Azer på banen

                                Comment

                                Working...
                                X