Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    jeg synes det er totalt nedtur at der intet sker på sidste dag af JH !

    handler her i sidste øjeblik motivere.......... og kan ikke se hvorfor der ikke sker noget

    glæder mig dog rigtig meget til at se izunna han er en kriger og kæmper i det mindste for det.
    Handler i sidste øjeblik motiverer?? Det er du nødt til at forklare mig

    Comment


      spelmann igennem på tv3Sport1

      sgu lidt synd hans udlandseventyr er endt så kaotisk - men det er jo ikke første gang vi høre om at det er sådan noget rod i tyrkiet. Men alligevel lyder han ganske fortrøstningsfuld

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
        Er jeg den eneste der sidder her igen og følger lidt det samme som de sidste par vinduer. At man har mistet en masse gode spiller.og tænk at det kan man da ikke holde til med mindre man får noget ind.og alligevel sker der intet. Synes sku jeg har følt det her et par gange efter hånden. Sidst sad jeg med følelsen at vores forsvar var piv hammeren ringe. Og så mistet vi både Daniel høeg og Kasper Larsen så vi ikke bare var ringe,men piv ringe og så gik ob osse ud og sagde at de var færdige.. Og det er lidt det samme jeg sidder med nu
        Tja - synes egentligt ikke vi har mistet en masse gode spillere.
        Afgang er Kirkeskov, Razda, Emil og Kryger - jeg vil ikke savne en eneste af dem, da de ikke har bidraget med noget positivt til holdet - spillemæssigt set.

        Falk er her endnu, og i ham har vi altså - uanset hvordan vi så har det med det - en af suppens bedste spillere.
        Zohore er væk - men vi har stadig AK og Fester, så synes egentligt ikke det gør den store forskel. Så self. en svækkelse på bredden, men ikke i start-11
        Vores nye færøske ven er kommet til - har ingen anelse om hvad jeg skal forvente mig af ham.
        Tingager er kommet til i forsvaret - talentfuld spiller, som der er potentiale i.
        Desuden efter min mening en af de bedste transfers i suppen i dette vindue - Izunna - klassespiller som vil kunne løfte holdet.

        Der ud over har vi hentet KEP og João Pereira til forsvaret fra sommeren, hvilket vil være med til at styrke holdets defensiv.

        Konklussion - du er nok ikke den eneste der sidder med den følelse.....men jeg er ikke en af dem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Tja - synes egentligt ikke vi har mistet en masse gode spillere.
          Afgang er Kirkeskov, Razda, Emil og Kryger - jeg vil ikke savne en eneste af dem, da de ikke har bidraget med noget positivt til holdet - spillemæssigt set.

          Falk er her endnu, og i ham har vi altså - uanset hvordan vi så har det med det - en af suppens bedste spillere.
          Zohore er væk - men vi har stadig AK og Fester, så synes egentligt ikke det gør den store forskel. Så self. en svækkelse på bredden, men ikke i start-11
          Vores nye færøske ven er kommet til - har ingen anelse om hvad jeg skal forvente mig af ham.
          Tingager er kommet til i forsvaret - talentfuld spiller, som der er potentiale i.
          Desuden efter min mening en af de bedste transfers i suppen i dette vindue - Izunna - klassespiller som vil kunne løfte holdet.

          Der ud over har vi hentet KEP og João Pereira til forsvaret fra sommeren, hvilket vil være med til at styrke holdets defensiv.

          Konklussion - du er nok ikke den eneste der sidder med den følelse.....men jeg er ikke en af dem
          Som sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.

          Comment


            Jeg er helt tilfreds. Tror det bliver rigtig godt fra sommer af ;)

            Comment


              Bare lige sådan når det løber helt af sporet...

              Martijn Visser ‏@martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
              Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Som sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
                Greve kan vel godt være en joker til angrebet. Desuden har kent sat tyk streg under at vores Færing både kan spille kant og angreb. Jeg er helt rolig i en sæson hvor vi ikke har det store og spille om udover æren. Jeg tror der bliver gået all-in på et travlt sommer vindue.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                  Jeg er helt tilfreds. Tror det bliver rigtig godt fra sommer af ;)
                  Jeg er lidt mere lunken, omend jeg er enig i at det bliver bedre med sommerens tilgange... Men jeg tror egentlig at KN "bare" vil have denne halvsæson overstået, mens han bruger kampene til at bygge på systemet og de unge/nye spillere, mens JH har sat i banken til næste vindue, hvor vi har en ny række kontraktophør, som skal erstattes med de rigtige spillere til de langsigtede planer. Med et par nyindkøb i sommervinduet skulle vi MEGET gerne være klar til at kæmpe med om at ende i den øverste halvdel, der spiller i slutspil, eller hvad de nu kalder det, med yderligere forstærkninger i vintervinduet. Og så til næste sæson lade de sidste "gamle" kontrakter løbe ud, og få truppen komplet til at spille med om de sjove pladser til den næste sæsons opstart... og de helt sjove pladser i sæsonen efter, hvor vi måske oveni købet kan spille med om guld?

                  Så alt i alt går det vel efter planen...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Bare lige sådan når det løber helt af sporet...

                    Martijn Visser ‏@martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
                    Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
                    Ahahahaha

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Som sædvanligt så kikser JH. Vi har 2 angribere tilbage - hvad når der kommer skader mv. Vi mangler kantspillere. Fiskerne henter Jesper Lauersen i FCM og vi får som sædvanlig noget anden rangs. Som nævnt før, så kommer vi ikke i top 6 før JH bliver fjernet.
                      Jeg vil godt sætte en fadbamse på at vi ender i top seks allerede næste sæson... Også hvis JH er erstattet inden da (hvilket jeg tror er usandsynligt), men i så fald vil du have ret i at vi ikke nåede top 6 med JH ved roret... ,o)

                      Game?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Bare lige sådan når det løber helt af sporet...

                        Martijn Visser ‏@martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
                        Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
                        Det lyder ret troværdigt 😊 kan ikke tro andet end det er sandt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Bare lige sådan når det løber helt af sporet...

                          Martijn Visser ‏@martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
                          Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
                          ...men man gad jo godt!
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Bare lige sådan når det løber helt af sporet...

                            Martijn Visser ‏@martijn_visser1 18 min.18 minutter siden
                            Edinson Cavani van @PSG_inside naar @Odense_Boldklub voor 16.75 miljoen. #transferjosti #Odense #PSG
                            Absolut troværdig! Men vi vil leje ham direkt til Cardiff..
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              AC Milan ‏@revis_acm 3 min.3 minutter siden
                              BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShanta
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                AC Milan ‏@revis_acm 3 min.3 minutter siden
                                BREAKING NEWS:We have agreed personal terms to sign Shanta Ronaldo from Odense Boldklub.He will have his medical tomorrow. #BenvenutoShanta
                                Who

                                Comment

                                Working...
                                X