Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    måske ikke den helt rigtige tråd, men jeg synes før jeg har læst noget om Falk/PSV, men den dør måske her

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...griber-i-peru/
    Jeg kan ikke se hvorfor Falk skulle droppes på baggrund af et angrebstalent, hvis han altså nogensinde har været interessant for PSV. Falk kan jo spille fire forskellige positioner.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Med 26 mand i truppen skal der vel næsten også lidt ud hvis der skal noget ind

      Emil,Diarra og JBL må stå først for
      Synes der er lagt op til ophævelser i 11 time, og evt. en enkelt kontrakt fri ind en af dagene efter vinduet er lukket...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Synes der er lagt op til ophævelser i 11 time, og evt. en enkelt kontrakt fri ind en af dagene efter vinduet er lukket...
        Enig i det første. Men du tror ikke på at vi henter nogen inden vinduet lukker?

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig i det første. Men du tror ikke på at vi henter nogen inden vinduet lukker?
          Er det optakten af en ny krystalkugle-quiz? Ville være fantastisk hvis du har en for os. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig i det første. Men du tror ikke på at vi henter nogen inden vinduet lukker?
            Det tror jeg som godt kunne ske, men tror måske nok mest på at vi henter 2 stk. i alt, en på hver side af deadline...
            Var det stensikkert der kun kom en enkelt, så tror jeg dog mest på det blev efter lukketid...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Er det optakten af en ny krystalkugle-quiz? Ville være fantastisk hvis du har en for os. :-)
              Det må jeg lige kigge på. Fik vidst aldrig opgjort den sidste
              Jeg må prøve at have det hele klar til i morgen

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlæg
                det må jeg lige kigge på. Fik vidst aldrig opgjort den sidste
                Jeg må prøve at have det hele klar til i morgen
                fantastisk!!!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det tror jeg som godt kunne ske, men tror måske nok mest på at vi henter 2 stk. i alt, en på hver side af deadline...
                  Var det stensikkert der kun kom en enkelt, så tror jeg dog mest på det blev efter lukketid...
                  Jeg bliver godt nok skuffet hvis det sidste var scenariet. Men jeg er jo også kommet skuffet ud af de sidste mange vinduer så det skal nok lige passe.....

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg bliver godt nok skuffet hvis det sidste var scenariet. Men jeg er jo også kommet skuffet ud af de sidste mange vinduer så det skal nok lige passe.....
                    Traditioner, traditioner ... ;-)

                    Men tænker vi henter en cf. Det er så åbenbart at vi bruger mere kvalitet der og tror ikke at Tingager er manden som tænder fra dag ét. Alt andet vil være meget afhængigt af Falk- beslutning. Hvis han skifter vil vi lede efter en erstatning. Og håber vi rydder op lidt: Diarra, JBL, EL og hvis det lykkes henter vi nok en mere (især for vk).
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Lidt tanker fra Jesper Hansen:

                      http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-jagter-nye-spillere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Lidt tanker fra Jesper Hansen:

                        http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-jagter-nye-spillere
                        Naturligvis er hans svar meget vage - det ligger jo i jobbet. Derfor lægger jeg ekstra mærke til to ting: for det første svarer han "jeg tror der sker noget; nej, det forventer jeg der gør" på spørgsmålet om flere nye spillere ind. Truppen er pt på 26 spillere, så hvis der skal flere ind, så må det jo nærmest betyde afgange. Det er så den anden ting: på spørgsmålet om forstærkninger til forsvaret, siger han ret direkte, at det også hænger sammen med afgange.

                        Jeg kan selvf. tage fejl og overfortolker selvklart; men jeg tænker, at en eller flere afgange er meget tæt på; ellers ville han ikke udtrykke det sådan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Naturligvis er hans svar meget vage - det ligger jo i jobbet. Derfor lægger jeg ekstra mærke til to ting: for det første svarer han "jeg tror der sker noget; nej, det forventer jeg der gør" på spørgsmålet om flere nye spillere ind. Truppen er pt på 26 spillere, så hvis der skal flere ind, så må det jo nærmest betyde afgange. Det er så den anden ting: på spørgsmålet om forstærkninger til forsvaret, siger han ret direkte, at det også hænger sammen med afgange.

                          Jeg kan selvf. tage fejl og overfortolker selvklart; men jeg tænker, at en eller flere afgange er meget tæt på; ellers ville han ikke udtrykke det sådan.
                          Han behøver ikke sige mere end han gør , helt fint han ikke står og lover en masse .
                          Han skal måles på handlingerne først og fremmest , derefter kan man hidse sig op hvis han i lighed med i sommer og andre gange kommer med udtalelser om truppen som er helt hen i vejret . Men indtil vinduet et lukket kan han næsten sige hvad han vil for min skyld .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Han behøver ikke sige mere end han gør , helt fint han ikke står og lover en masse .
                            Han skal måles på handlingerne først og fremmest , derefter kan man hidse sig op hvis han i lighed med i sommer og andre gange kommer med udtalelser om truppen som er helt hen i vejret . Men indtil vinduet et lukket kan han næsten sige hvad han vil for min skyld .
                            Enig. Handlingerne er de vigtigste. Der skal ryddes op og handles kvalitet. Gerne 3-4 ud og det samme ind

                            Comment


                              Altså ... Nu har vinduet snart været åbent i 24 timer ;-)
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Altså ... Nu har vinduet snart været åbent i 24 timer ;-)
                                Typisk Jesper Hansen

                                Comment

                                Working...
                                X