Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Enig. Jeg siger god for et Azer salg til Tyrkiet, for så at hente Izunna.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Izunna ville være vanvittigt! Han er en fantastisk spiller, og jeg kan tydeligt huske ham fra FCM dagene, hvor jeg hver gang tænkte "Hvorfor har vi ikke ham?"!

      Brokker folk sig seriøst over at det bliver for defensivt på midtbanen? Efter mit hovede er det lige præcis hvad vi har brug for. Vi har så mange gode offensive spiller, så det bekymre mig overhovedet ikke. Izunna, en midterforsvarer mere, og afsted med en fire overflødige spillere.. Så ser det sgu godt ud, og så vil vi kunne lave et rigtig godt hold til sommerens transfervindue.
      Hvor er det du ser alt det brok ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det kan måske også tænkes at Makrini har hjemve og ønsker tilbagevenden til Holland ?
        Eller måske et gl rygte fra tiden før vi hentede Makrini
        Hvis midlerne er små er det ikke helt logisk at hente en spiller til en plads hvor vi er ok besat , når der samtidig er flere pladser som skriger på forstærkning .

        Og nej jeg syntes ikke Izunna er dårlig .
        Det tror jeg ikke. Han er fast mand i start-11 og anerkendt som en af de vigtigste spillere i efteråret (Måske DEN vigtigste når jeg tænker hvordan gik kampene uden ham). Han skulle være meget lykkelig i OB som fodboldspiller. Håber på en forlængelse med ham.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Enig. Jeg siger god for et Azer salg til Tyrkiet, for så at hente Izunna.
          Ja endelig. Men vi burde så stadig hente en mere med kvalitet senest til sommer..
          Jeg ville umiddelbart være rigtig tryg ved en midtbane der hedder Makrini/Izunna/JJT samt en ny kvalitetsspiller

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja endelig. Men vi burde så stadig hente en mere med kvalitet senest til sommer..
            Jeg ville umiddelbart være rigtig tryg ved en midtbane der hedder Makrini/Izunna/JJT samt en ny kvalitetsspiller
            Uh, du har godt nok høje forventninger(/krav).

            Ud fra hvad jeg har hørt, så var vi også meget interesserede i Izunna i sommers, så på den måde kunne det også give meget god mening, hvis vi er den danske forbindelse

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg beklager. Brok er det forkerte ord at anvende her.

              Ja, man kan selvfølgelig godt nævne det, men det har vel ingen relevans med tanke på vores nuværende defensive set-up? Fordi der er det jo ikke for defensivt.. Og slet ikke med tanke på den måde KN gerne vil spille, og tidligere har gjort.
              ingen tvivl om at det vil styrke os defensivt , faktisk en helvedes masse ift Azer som jo heller ikke er meget bevendt offensivt så ja tak til Izunna også selvom han og Makrini er lidt samme type . Men syntes også det kræver indkøb andre steder især hvis Falk ryger i dette vindue for så står vi med Desler som eneste med bare lidt offensiv drive og ideer på midtbanen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Jeg synes godt nok at du undervurdere Greves evner noget her.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Uh, du har godt nok høje forventninger(/krav).

                  Ud fra hvad jeg har hørt, så var vi også meget interesserede i Izunna i sommers, så på den måde kunne det også give meget god mening, hvis vi er den danske forbindelse
                  Vel ikke for meget når vi skal i Top 6 næste år uden Falk højest sandsynligt
                  Last edited by fmprOB; 06-01-2016, 13:04.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    ingen tvivl om at det vil styrke os defensivt , faktisk en helvedes masse ift Azer som jo heller ikke er meget bevendt offensivt så ja tak til Izunna også selvom han og Makrini er lidt samme type . Men syntes også det kræver indkøb andre steder især hvis Falk ryger i dette vindue for så står vi med Desler som eneste med bare lidt offensiv drive og ideer på midtbanen
                    Enig. Og en midtbane med de to giver også plads til at vi kan spille med offensivt orienterede kanter. Det har været et af de problemer vi har haft igennem efteråret at vi ikke har haft en stærk nok midterakse til at spille med kanter som emil og Falk, som ikke er ligeså dedikerede i deres tilbageløb som fremme på banen. Det har skabt ubalance, når vi så samtidig skubber backer højt. Den balance vil blive forbedret med to defensive tærriere på midtbanen og give plads til kreative offensivt spillere. Dem bliver vi i høj grad også afhængige af, for smutter falk bliver det i hvert fald ikke Makrini og Izunna som kommer og tager over og Emil har jeg opgivet selvom det vil give ham mere frihed med Makrini og Izunna på midtbanen

                    Comment


                      Kæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...

                      http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Kæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...

                        http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
                        Held og lykke i Lyngby, tykke.

                        Comment


                          'Hvor der bliver spillet noget god fodbold' - tak for den bemærkning Emil. Smut du bare og udfold dit enorme talent i 1.div .. eller hvor du kan få tingene som DU vil have det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Kæmpe overraskelse sikke en bombe....øhhh håber da virkeligt ikke der var nogen der overvejede en forlængelse...

                            http://sport.tv2.dk/2016-01-06-emil-...orlaenger-ikke
                            Det er en åben invitation, og hans afvisning af en forlængelse er klokkeklar. Når han afviser OB så klart og gør det offentligt, så virker det som om, han er væk inden vinduet lukker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Ja bestemt interessant.

                              Han er en dejligt aggressiv spiller, der i flere sæsoner var en af FCMs vigtigste spillere som jeg så det.

                              Han mistede så sin startplads mod slutningen, hvor de dog også spillede med Sparv, Andersson og Jakob P centralt. En trio med meget højt niveau, så det er der ikke så meget at sige til.

                              En duo med ham og Makrini centralt burde styrke os defensivt. Om de så sammen har nok kvaliteter offensivt er måske mere tvivlsomt. Omvendt ville det måske give kanter/angribere bare lidt større frihed.

                              Grundlæggende ser jeg ham i hvert fald som en god (midtbane)spiller på suppe-niveau, og det bør vi ikke sige nej til (nærmest ligemeget position) - især hvis vi mister Falk.
                              Nu er det måske kun mig der er gammel, ikke husker så godt.
                              Men var Izunna ikke også en af dem der 'fik bolden' på fordelagtige steder da han spillede i FCM?
                              Han tacklede sig til bolden mens modstanderen var igang med at bygge op?
                              Eller er jeg helt væk der?


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det er en åben invitation, og hans afvisning af en forlængelse er klokkeklar. Når han afviser OB så klart og gør det offentligt, så virker det som om, han er væk inden vinduet lukker.
                              Men det er vel også fint at han viser han vil væk, så kan vi slippe en meget stor løn-pakke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men Aab blev også først mestre da de de fik en offensiv en af slagsen istedet for Würtz/Augo...
                                Men som sagt. Fedt hvis han kommer. Kvalitet kan altid bruges og jeg vil hellere se Izunna/Makrini end Makrini/Azer på banen
                                I mesterskabssæsonen spillede AaB med to af enten Würtz, Augo eller Risgaard fra start i 28 ud af 33 kampe. I to kampe spillede Nicolaj Thomsen central midtbanespiller, men blev begge gange erstattet af Augo i løbet af kampen. I en kamp spillede deres højre back og altmuligmand Patrick Kristensen derinde inden, at han blev skiftet ud til fordel for Augo. I to kampe spillede Mathias Wichmann derinde.

                                - Edit -
                                Min fejl. Jeg troede, at dit indlæg var et svar til Sheeds indlæg, hvor han nævner både Würtz, Augo og Risgaard. Jeg kan dog se, at du kun nævner Würtz og Augo. Ikke desto mindre spillede AaB i mange kampe med to deciderede 6'ere på midtbanen i form af Augo og Würtz. I mange kampe blev Augo ligeledes skiftet ind, så AaB dermed stod stærkt defensivt i den sidste halvdel/tredjedel af kampene. AaB brugte dog hovedsageligt en midtbaneduo bestående af Würtz og Risgaard i mesterskabssæsonen.
                                Last edited by Printzlau; 06-01-2016, 15:33.

                                Comment

                                Working...
                                X