Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Argh, det er sgu lidt for unuanceret det her.

    Busk er helt sikkert en talentfuld målmand, hvor langt det rækker er så spørgsmålet. Nej, han har ikke set særligt god ud i de kampe han har fået for FCK, men det er selvfølgelig vilkårene.

    Busk var fremragende i Horsens, og viste da han fik lov at stå kontinuerligt der, at han besidder masser af potentiale. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...dt-ac-horsens/

    Han har øjensynligt også stået en fin sæson her i det norske, selvom at den har været plaget af skader, og Sandefjord var rækkens prügelknabe. Ikke desto mindre fortrak han da i hvert fald Tørnes til bænken, da han ikke var skadet, så der er i hvert fald en træner, som er uenig i din betragtning.

    Og sidst men ikke mindst, så var han altså fast mand på det U-21 landshold der kom til semifinalen i sommers, ved at stå 7 ud af de sidste 8 kvalkampe, og samtlige minutter i turneringen, i en årgang, hvor både Rønnow og David Jensen ellers var til rådighed, to keepere der hører til i den bedre ende i Suppen imo. Det er ikke mere end et halvt år siden, og viser da trods alt, at han er en målmand med en vis kvalitet.

    Om vi så skal satse på ham, er en anden sag. Jeg vil dog sige det sådan, at skulle jeg vælge mellem en af de tre keepere, vi har på kontrakt næste sæson, og Busk, så tog jeg Busk uden at tøve. Jeg har som du har med Busk, også set flere kampe med Falkesgaard, hvor han ikke har imponeret mig, særligt for reserverne faktisk, før han kom hertil. De folk jeg kender som enten er inkarnerede Brøndby-fans eller dækker klubben meget tæt og har set ham ved træninger osv., rystede på hovedet over udsigten til, at vi ville satse på ham. Falkesgaard har 6 u-landskampe gennem årene, alle venskabskampe eller træningsturneringer, Busk har 37 til sammenligning og har jo i en del år, været en spiller FCK har givet udtryk for, at man ville satse på.

    At Busk så ikke får lov at komme til fadet i FCK nu, kan man jo tage som et vink med en vognstang, og hans udvikling har da ikke været som ønsket. Men jeg synes absolut ikke, at der er belæg for at sige, at han er en dårlig målmand, især ikke når man ser, hvad vi selv har rendende, for Busk har leveret i sine lejeophold og på landsholdet.

    Og så gider jeg snart heller ikke se folk romantisere Toppel mere. Han lavede 5-6 drops alene i sidste sæson. Han er en rimeligt RINGE Superliga-keeper.
    Jeg skal gerne være den første til at indrømme, at jeg ikke har set mere end et par kampe med ham i Horsens (hvor han ikke gjorde det store væsen af sig), og at jeg af gode grunde ikke har set ham i kamp i Norge.

    Til gengæld så jeg ham i mange af U21kampene, og der imponerede han mig ikke specielt. I næsten hver kamp jeg så, diskuterede vi hvorfor man ikke brugte Rønnow eller Jensen. Især fravalget af Rønnow undrede mig. Han er vel ligaens bedste keeper nu? Men det kan jo hænge sammen med skader, form, at man ikke laver om på et vindende hold, osv.

    Hvis han har forbedret sig så meget som du siger, kunne han vel godt være interessant. Men jeg vil stadig sige, at hvis Busk kan forbedre sig så meget, så kan Falkesgaard vel også? Ham lagde jeg positivt mærke til, da han stod for Brøndby, og tænkte "han skal nok blive til noget". Det ville være synd at sige, at jeg nogen sinde har tænkt det samme om Busk.

    Men der er jo nok mange der har set flere kampe med de to end mig, og har et bedre sammenligningsgrundlag. Nuvel. Efter Kent og Bredal er kommet til, er jeg ikke så bekymret for kommende signings. Jeg håber bare de kommer. Koval/Tørnes/Radza er ikke fremtiden. Jeg håber snart de er fortid.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      Kom nu med mit transferfix, det skal jeg da ha'! Jeg skal da ha mit dope.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Kom nu med mit transferfix, det skal jeg da ha'! Jeg skal da ha mit dope.
        RF til Bundbæ
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Kom nu med mit transferfix, det skal jeg da ha'! Jeg skal da ha mit dope.
          Yesssssssss. Hvad venter de på med kun 4 uger tilbage

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            RF til Bundbæ
            No way

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Kom nu med mit transferfix, det skal jeg da ha'! Jeg skal da ha mit dope.
              Åbner reelt først på mandag ....

              Tingager ind, Matti ud ...

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfers-2016
              Last edited by Plum; 03-01-2016, 14:50.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Åbner reelt først på mandag ....
                Hvem er nu den kedelige

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvem er nu den kedelige
                  Er efterredigeret ;-)

                  og jeg er jo ham den sure ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Er efterredigeret ;-)

                    og jeg er jo ham den sure ...
                    Nåh ja

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Åbner reelt først på mandag ....

                      Tingager ind, Matti ud ...

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfers-2016
                      Med 26 mand i truppen skal der vel næsten også lidt ud hvis der skal noget ind

                      Emil,Diarra og JBL må stå først for

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Med 26 mand i truppen skal der vel næsten også lidt ud hvis der skal noget ind

                        Emil,Diarra og JBL må stå først for
                        Matti smutter jo nok ... Kryger kunne nu også være et emne ... Kirkeskov og Lucas ... sælger også gerne Azer til tyrkerne hvis vi kan få en erstatning på CM ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Med 26 mand i truppen skal der vel næsten også lidt ud hvis der skal noget ind

                          Emil,Diarra og JBL må stå først for
                          Ja....hvis der ellers er nogen, der vil ha' dem.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Matti smutter jo nok ... Kryger kunne nu også være et emne ... Kirkeskov og Lucas ... sælger også gerne Azer til tyrkerne hvis vi kan få en erstatning på CM ..
                            Matti er jo allerede væk. Kryger tvivler jeg på ryger nu. Han er KN's alt muligmand og garanteret ikke i bland de dyreste i truppen..
                            Kirke er nød til at blive for at være backup og Lucas..... Tja. Den er svær..
                            Jeg syntes Azer skal blive som backup indtil vi kender kvaliteten på det vi henter IMO

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Ja....hvis der ellers er nogen, der vil ha' dem.
                              Det skal der nu nok være. Men er de parat til evt lønnedgang for at spille mere? Vi må se

                              Comment


                                #90
                                måske ikke den helt rigtige tråd, men jeg synes før jeg har læst noget om Falk/PSV, men den dør måske her

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...griber-i-peru/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X