Ser ud til, at vi henter endnu en spiller til sommer:
René Schrøder @TV3Schroder 4 min.4 minutter siden
Hører fra OB-lejren, at de henter SønderjyskEs v.back João Pereira på en 2-årig aftale - fra sommer. #transferdk #tv3sport
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinteren 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægNu relaterede det sig vel også en smule til at en skrev at han havde hørt om at vi ville skrive med to afrikanere. Det kan vi trods alt ikke sige nogen af dem du nævner er :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSkal vi ikke også bare bringe Kaya, Stephan P, Aabech, Kamper, Vingaard, Borring og Jönsson i spil, nu vi er igang. De to sidstnævnte vil jeg hellere have, end Fellah og Hassan.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes den er helt ok når vi står med en navngivet spiller, Fellah, og en anden der dækker de samme pladser og har kontraktudløb til sommer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMen det er jo agurketid. Det er obligat og undertiden underholdende, at der bliver famlet efter halmstrå
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMen der er ikke nogle rygter om Hassan, så skal vi ikke bare holde ham udenfor diskussionen, indtil at der kommer bare en lille smule kød på?
Leave a comment:
-
Men der er ikke nogle rygter om Hassan, så skal vi ikke bare holde ham udenfor diskussionen, indtil at der kommer bare en lille smule kød på?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægRilwan kan måske lokkes hvis vi skriver med hans gode ven Izzunna ;-) Samtidig har der været rygter om at FCM har været lidt fedtede med hensyn til lønnen til især deres afrikanske spillere og med alt det vi sparer på lønbudgettet på både Emil og Falk så kan vi måske lokke ham med en rigtig høj løn nu hvor han er transferfri til sommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg siger sgu nej til ham Fellah. Rilwan tror jeg ikke på
Leave a comment:
-
Lyder lækkert hvis det endelig er positivt med nyhederne fra OB. Jeg væbner mig med tålmodighed til i morgen😉
Leave a comment:
Leave a comment: