Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinteren 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af kholdensen Se indlæg
    Sker der ikke snart noget nyt om Izunna? Er ved at blive utålmodig over det nærmest kun er den forkerte vej vores spillere tager nu
    OB melder stort set kun transfers og lignende i hverdagene - det er kun i forbindelse med en hjemmekamp i weekenden at der bliver lavet undtagelser.
    Så på en søndag som idag, der kan der ikke komme andet end rygter.

Også er der en god chance for at der kommer en izunna update i løbet af ugen :)

Leave a comment:

• kholdensen
    replied
    Sker der ikke snart noget nyt om Izunna? Er ved at blive utålmodig over det nærmest kun er den forkerte vej vores spillere tager nu

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Izunna kan jo passende overtage nr. 7.
    Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.
    Jeg siger sgu nej til ham Fellah. Rilwan tror jeg ikke på

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg nåede lige at tænke Lindegaard, da jeg så SA er blevet skadet, men der gik så kun få minutter og så kom nyheden med Preston...

Nu må der da langt om længe blive noget spilletid til ham...
    Ellers er det vel snart ved at være en parodi med ham. Hvis han ryger på bænken der kunne det være han skulle overveje at søge mod fyn

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
    Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
    Izunna kan jo passende overtage nr. 7.
    Og for min skyld må Fellah da godt få trøje nr. 9, så Falk kan komme videre. Medmindre det er Rilwan Hassan vi også jagter, han har nemlig også kontraktudløb til sommer.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg nåede lige at tænke Lindegaard, da jeg så SA er blevet skadet, men der gik så kun få minutter og så kom nyheden med Preston...

Nu må der da langt om længe blive noget spilletid til ham...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fck må da gerne leje Koval som de før har været ude efter

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-tre-maaneder/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lindegaard fortsætter ned i rækkerne

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...eje-i-preston/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Uden på nogen måde at kunne vurdere hvor sandfærdigt det er, vil jeg da lige dele med jer, at jeg har ladet mig fortælle, at der forhandles med to afrikanere - den ene må jo være Izunna. Hvis nogen har hørt noget lignende, kunne det være lækkert at få lidt mere info!
    Er du sikker på at din kilde ikke bare har læst BT idag

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Makrini er vel ret sikker og hentes Izunna så trækker Azer vel nitten ...
    Hvis man ønskede at holde på ham som starter eller backup, så burde man jo have forlænget med ham ..Han er jo fri til at skrive med anden klub ..
    Ja det er han. Det er måske også muligt at det sker.
    Men det lå i kortene at han skulle forbedre sig væsentligt sidste gang de forlængede.. Og det derfor kun blev til 1 år og mest virkede som en nødløsning fra OB's side da midlerne åbenbart ikke var til bedre.. Det er min vurdering

Leave a comment:

• manner
    replied
    kan det være Fellah historien, han har jo marrokanske rødder, det lugter da lidt af Afrika

Leave a comment:

• Patrick Borg
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det tror jeg faktisk ikke nej. Azer spillede sig op i efteråret og lignede faktisk en der var ved at få et niveau til superligaen..
    Jeg er pænt sikker på at man gerne vil forlænge med ham i OB da man endelig ser en fremgang.. Om Azer så vil det efter 6 måneder på bænken i foråret er så en anden sag.. Men mon ikke at der nok skal blive minutter til alle..
    Tvivler på at vi henter endnu en profil til midten men gør vi det er situationen en anden
    Makrini er vel ret sikker og hentes Izunna så trækker Azer vel nitten ...
    Hvis man ønskede at holde på ham som starter eller backup, så burde man jo have forlænget med ham ..Han er jo fri til at skrive med anden klub ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Mon ikke Azer bliver solgt? Hans kontrakt udløber til sommer og han forlænger næppe for st være backup ... Så hellere lidt mønt nu ..
    Det tror jeg faktisk ikke nej. Azer spillede sig op i efteråret og lignede faktisk en der var ved at få et niveau til superligaen..
    Jeg er pænt sikker på at man gerne vil forlænge med ham i OB da man endelig ser en fremgang.. Om Azer så vil det efter 6 måneder på bænken i foråret er så en anden sag.. Men mon ikke at der nok skal blive minutter til alle..
    Tvivler på at vi henter endnu en profil til midten men gør vi det er situationen en anden

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    ok så jeg glemte også lige en smiley til at understege det glimt i øjet jeg havde da jeg skrev det. Det skal dog ikke forhindre mig i at have en fornemmelse af at når OB henter en talentfuld spiller er der straks holdninger til hvad han kan sælges for "om lidt". Der skal invisters i spillere der kan og vil løfte OB i længere perioder for at have mest mulig kontinuitet.
    Kunne ikke være mere enig! Specielt når man i OB ser ud til at ikke geninvestere de midler man får ind i transfers.
    Sådan virkede det ihvertilfald i sommers.. På mig så det ud som om at der var afsat X antal midler til transfers uanset hvad der bliver solgt og det kun var lønkronerne der blev "geninvesteret"...
    Hvis det i store træk passer kan vi fans jo være pisse ligeglade med hvor meget OB får ind hvis det bare går i OSE kassen.. Er da klar over at det nok ikke er så sort og hvidt men tror heller ikke det er langt fra
    Last edited by fmprOB; 23-01-2016, 19:31.

Leave a comment:

Working...
X