Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægSjovt du siger det, er nede og se ob træne og Yao er med til træning....
Comment
-
Det var svært at observer noget i den kulde...
Frederik har en dejlig højde og lukkede rigtig godt af i dag. Ham skal vi nok få glæde af...
Yao håber jeg at vi skriver med, han laver nogle rigtig gode indlæg med hans venstre ben, god fart, men han har det med at prøve drible sig fri, i stedet for at spille den videre. Han spillede også lidt på venstre back og det gjorde han fornuftigt.
Emil Larsen, var ikke med til træning i dag.
De 2 prøve spiller var ret neutrale, og de mangler virkelig fysisk hvis de skal spille i superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægDet var svært at observer noget i den kulde...
Frederik har en dejlig højde og lukkede rigtig godt af i dag. Ham skal vi nok få glæde af...
Yao håber jeg at vi skriver med, han laver nogle rigtig gode indlæg med hans venstre ben, god fart, men han har det med at prøve drible sig fri, i stedet for at spille den videre. Han spillede også lidt på venstre back og det gjorde han fornuftigt.
Emil Larsen, var ikke med til træning i dag.
De 2 prøve spiller var ret neutrale, og de mangler virkelig fysisk hvis de skal spille i superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægTak for at obs! Det lyder fedt med Tingager; det er jo vildt vigtigt, hvis han kan begynde at banke på allerede i foråret. Det vil være en klar forstærkning. Yoai lyder interessant, men måske også lidt i 'usleben' kategorien; men er han ikke også kun 19/20?
QUOTE=hankatten;74853]Lyder rigtig godt med Yao. Ham bliver der nok skrevet med når Emil er solgt. Tingager er der mange gode meldinger fra. Jeg ved godt andre herinde har sagt det før mig, men jeg melder den også: Tingager starter inde d. 26/02[/QUOTE]
Det bliver måske med Lasse som makker, da haddi stadig døjer med sin betændelse i skinnebenene, og i følge fysen, går det for langsomt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægJo, mener også at han kun er 19. De spillede også på en meget lille bane.
QUOTE=hankatten;74853]Lyder rigtig godt med Yao. Ham bliver der nok skrevet med når Emil er solgt. Tingager er der mange gode meldinger fra. Jeg ved godt andre herinde har sagt det før mig, men jeg melder den også: Tingager starter inde d. 26/02
Øv😜"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fire-klubber/
Hvad med Stadsgaard? utilfreds på bænken i København. Han viste ret gode takter i sin tid I Rosenborg.
Comment
Comment