Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er Glen Riddersholm; Mr Positive. Manden der forleden udtalte, at det var en perfekt træningskamp, da AGF tabte 0-1 til Esbjerg. Han er perfekt til at tale ting op og skabe optimisme; måske skal man lige se ham Backman spille, inden man bliver misundelig:-)
    Når man tænker på de håbløse udlands-svenskere der er blevet hentet til Suppen bare det seneste år, og her tænker jeg selvfølgelig på folk som D. Larsson, Friberg, Eriksson og selvfølgelig vores egen Løffe for nogle sæsoner siden, så tillader jeg mig også at være forbeholden, indtil at vi har set Glens nye klassespiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Hov hov. Sagde intet om at bytte

      MvT

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu er det alligevel måneder siden at han var her er sidst og der er intet nyt. Mon ikke at den sag er lukket
        Sjovt du siger det, er nede og se ob træne og Yao er med til træning....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
          Sjovt du siger det, er nede og se ob træne og Yao er med til træning....
          Karma is a bitch

          Fedt fedt

          Comment


            Er Emil og Falk der?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              Sjovt du siger det, er nede og se ob træne og Yao er med til træning....
              Håber du lige tager dig tid til at dele, hvad du har gjort dig af observationer dernede ☺

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Håber du lige tager dig tid til at dele, hvad du har gjort dig af observationer dernede ☺
                +1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                  +1
                  +2

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Sjovt du siger det, er nede og se ob træne og Yao er med til træning....
                    Jeg vidste han var aktuel så snart Emil og Falk var væk. Spændende! Du må endelig gerne skrive om dine observationer .. Jeg vil også meget gerne vide hvordan Tingager klarer sig.

                    Comment


                      Det var svært at observer noget i den kulde...

                      Frederik har en dejlig højde og lukkede rigtig godt af i dag. Ham skal vi nok få glæde af...

                      Yao håber jeg at vi skriver med, han laver nogle rigtig gode indlæg med hans venstre ben, god fart, men han har det med at prøve drible sig fri, i stedet for at spille den videre. Han spillede også lidt på venstre back og det gjorde han fornuftigt.

                      Emil Larsen, var ikke med til træning i dag.

                      De 2 prøve spiller var ret neutrale, og de mangler virkelig fysisk hvis de skal spille i superligaen.

                      Comment


                        Tak for at obs! Det lyder fedt med Tingager; det er jo vildt vigtigt, hvis han kan begynde at banke på allerede i foråret. Det vil være en klar forstærkning. Yoai lyder interessant, men måske også lidt i 'usleben' kategorien; men er han ikke også kun 19/20?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                          Det var svært at observer noget i den kulde...

                          Frederik har en dejlig højde og lukkede rigtig godt af i dag. Ham skal vi nok få glæde af...

                          Yao håber jeg at vi skriver med, han laver nogle rigtig gode indlæg med hans venstre ben, god fart, men han har det med at prøve drible sig fri, i stedet for at spille den videre. Han spillede også lidt på venstre back og det gjorde han fornuftigt.

                          Emil Larsen, var ikke med til træning i dag.

                          De 2 prøve spiller var ret neutrale, og de mangler virkelig fysisk hvis de skal spille i superligaen.
                          Lyder rigtig godt med Yao. Ham bliver der nok skrevet med når Emil er solgt. Tingager er der mange gode meldinger fra. Jeg ved godt andre herinde har sagt det før mig, men jeg melder den også: Tingager starter inde d. 26/02

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Tak for at obs! Det lyder fedt med Tingager; det er jo vildt vigtigt, hvis han kan begynde at banke på allerede i foråret. Det vil være en klar forstærkning. Yoai lyder interessant, men måske også lidt i 'usleben' kategorien; men er han ikke også kun 19/20?
                            Jo, mener også at han kun er 19. De spillede også på en meget lille bane.

                            QUOTE=hankatten;74853]Lyder rigtig godt med Yao. Ham bliver der nok skrevet med når Emil er solgt. Tingager er der mange gode meldinger fra. Jeg ved godt andre herinde har sagt det før mig, men jeg melder den også: Tingager starter inde d. 26/02[/QUOTE]

                            Det bliver måske med Lasse som makker, da haddi stadig døjer med sin betændelse i skinnebenene, og i følge fysen, går det for langsomt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                              Jo, mener også at han kun er 19. De spillede også på en meget lille bane.

                              QUOTE=hankatten;74853]Lyder rigtig godt med Yao. Ham bliver der nok skrevet med når Emil er solgt. Tingager er der mange gode meldinger fra. Jeg ved godt andre herinde har sagt det før mig, men jeg melder den også: Tingager starter inde d. 26/02
                              Det bliver måske med Lasse som makker, da haddi stadig døjer med sin betændelse i skinnebenene, og i følge fysen, går det for langsomt...[/QUOTE]
                              Øv😜
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-fire-klubber/

                                Hvad med Stadsgaard? utilfreds på bænken i København. Han viste ret gode takter i sin tid I Rosenborg.

                                Comment

                                Working...
                                X