Oprindeligt indsendt af StateTrooper
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægEn fuser? I mange kampe var han vores bedste spiller.
Det er muligt han ikke passer ind i vores nuværende system/spillestil, men det er en helt anden sag.
Hvad vandt vi med Spelmann på holdet? Svar: intet og dermed en fuser :o)
Jeg anerkender hans arbejdsraseri, men vi er ikke Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægSpelmann var en af vores mindst ringe spillere i en ringe sportslig periode. At han var en vores bedste spillere i den periode, betyder ikke at han er god.
Hvad vandt vi med Spelmann på holdet? Svar: intet og dermed en fuser :o)
Jeg anerkender hans arbejdsraseri, men vi er ikke Horsens.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægArgh, så siger du jo at alle spillere, i alle klubber, der ikke vinder en titel, er en fuser det år... den holder vist ikke helt i byretten... ,o)
Mvh
MaxHHØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægHehe, nej, er enig! Om vi så havde haft Messi, havde vi ikke vundet noget i de sidste par år....
Så jeg tror på et mesterskab hvis han havde været her ;)
Og så var alle jo bestået :)
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-robin-olsen/
Måske vi kan overtage .. Nu får vi ham at se ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Kan ikke huske, om AC har været nævnt herinde som OB potentiale? Men han tager åbenbart til Sverige:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-aar-i-malmoe/Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægArgh, så siger du jo at alle spillere, i alle klubber, der ikke vinder en titel, er en fuser det år... den holder vist ikke helt i byretten... ,o)
Mvh
MaxHH
Jeg er bare modstander af at man ønsker sig gamle spillere tilbage, uden at overveje konteksten på vores nuværende hold og det daværende hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægHehe - ja, det er sat lidt på spidsen ;-)
Jeg er bare modstander af at man ønsker sig gamle spillere tilbage, uden at overveje konteksten på vores nuværende hold og det daværende hold.
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægKan ikke huske, om AC har været nævnt herinde som OB potentiale? Men han tager åbenbart til Sverige:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-aar-i-malmoe/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg DET er helt fair... Det er bestemt heller ikke alle gamle spillere jeg ønsker mig tilbage. Spellmann... jo, ham kunne jeg godt finde plads til i truppen, men næppe som fast starter...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægHehe - ja, det er sat lidt på spidsen ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg DET er helt fair... Det er bestemt heller ikke alle gamle spillere jeg ønsker mig tilbage. Spellmann... jo, ham kunne jeg godt finde plads til i truppen, men næppe som fast starter...
mvh
MaxHH
-----------Festersen-------
-Yao-----Spelmann----Desler
-------Izunna--Makrini----
...Men det ville næsten være synd at bænke BÅDE AK og Zohore, når vi nu endelig har gode angribere."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg reagerede på, at du kaldte ham en fuser, hvilket jeg mener er helt forkert.
som max skriver, så vil der ikke være plads til ham i start11. Og vi kan ikke spille bold med ham på banen, samt han vil kræve sin gode løn og friholde unge spillere deres plads i truppen.
Comment
Comment