Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spørgsmålet er vel om vi stadig tror på JBL.. Hvis vi ikke gør skal han jo også væk selvom det kun efterlader 1 VB. Det er jo også 1 mere end vi havde for nogle år tilbage i en periode..
    Men det ser ud til at oprydningen er igang og vi kan vel kun håbe på at det lykkes os at hente en masse kvalitet

    Comment


      OB Bekræfter

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-med-ny-klub/

      Comment


        kunne han være en mulighed

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...ab-til-sommer/
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Kenneth Emil Petersen?

          Kenneth Emil Petersen stopper i AaB til sommer. Kunne han være en mulighed for os?

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-stopper-i-aab

          Da AaB i sin tid hentede ham i Horsens var jeg ikke videre imponeret, men jeg må bare indrømme, at han har udviklet sig godt (også hans evner med bolden) og er blevet en rigtig solid forsvarsspiller. Han har været en vigtig spiller for AaB de seneste sæsoner (også da de vandt guld) så han kender i den grad ligaen og har spillet med i toppen af ligaen.

          Det er måske ikke den mest sexede signing og han bliver 31 om en uges tid så vildt mange år har han ikke i sig. Grundlæggende håber jeg nok på spillere med lidt mere fremtid, men jeg kan sagtens se stor fornuft i at hente en spiller med hans erfaring og det vinderinstinkt jeg også synes han er garant for. Det har vi brug for i vores bagkæde.

          Når han siger han vil søge nye udfordringer ved jeg dog ikke hvad man skal lægge med det. Håber han at komme op på et højere niveau (evt. udlandet)? Er det AaB der ikke vil forlænge (har jeg svært ved at se)?
          Så om han skulle være interesseret i at komme her ved jeg ikke, men jeg ville ikke blive overrasket hvis han skiftede til os. Især når han og Kent må kende hinanden ret godt.
          Last edited by Agbre; 07-01-2016, 15:33.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Kenneth Emil Petersen stopper i AaB til sommer. Kunne han være en mulighed for os?

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-stopper-i-aab

            Da AaB i sin tid hentede ham i Horsens var jeg ikke videre imponeret, men jeg må bare indrømme, at han har udviklet sig godt (også hans evner med bolden) og er blevet en rigtig solid superligaspiller. Han har været en vigtig spiller for AaB de seneste sæsoner (også da de vandt guld) så han kender i den grad ligaen og har spillet med i toppen af ligaen.

            Det er måske ikke den mest sexede signing og han bliver 31 om en uges tid så vildt mange år har han ikke i sig. Grundlæggende håber jeg nok også på spillere med lidt mere fremtid, men jeg kan sagtens se fornuften i at hente en spiller med hans erfaring og det vinderinstinkt jeg også synes han er garant for.

            Når han siger han vil søge nye udfordringer ved jeg dog ikke hvad man skal lægge med det. Håber han at komme op på et højere niveau (evt. udlandet)? Er det AaB der ikke vil forlænge (har jeg svært ved at se)?
            Så om han skulle være interesseret i at komme her ved jeg ikke, men jeg ville ikke blive overrasket hvis han skiftede til os. Især når han og Kent må kende hinanden ret godt.
            måske han nærmest er den helt rigtige rutinerede cf. til at støtte Tingager når hans tid engang kommer. Det vil betyde at HJ og LN er fortid om kort tid...

            Det var KEP der ikke ville tage mod AaBs tilbud om forlængelse, og jeg er enig i at det ikke en sexet signing, ,men who gives a flying f*ck hvis det er opgradering
            Last edited by manner; 07-01-2016, 15:37.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Kenneth Emil Petersen stopper i AaB til sommer. Kunne han være en mulighed for os?

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-stopper-i-aab

              Da AaB i sin tid hentede ham i Horsens var jeg ikke videre imponeret, men jeg må bare indrømme, at han har udviklet sig godt (også hans evner med bolden) og er blevet en rigtig solid superligaspiller. Han har været en vigtig spiller for AaB de seneste sæsoner (også da de vandt guld) så han kender i den grad ligaen og har spillet med i toppen af ligaen.

              Det er måske ikke den mest sexede signing og han bliver 31 om en uges tid så vildt mange år har han ikke i sig. Grundlæggende håber jeg nok også på spillere med lidt mere fremtid, men jeg kan sagtens se fornuften i at hente en spiller med hans erfaring og det vinderinstinkt jeg også synes han er garant for.

              Når han siger han vil søge nye udfordringer ved jeg dog ikke hvad man skal lægge med det. Håber han at komme op på et højere niveau (evt. udlandet)? Er det AaB der ikke vil forlænge (har jeg svært ved at se)?
              Så om han skulle være interesseret i at komme her ved jeg ikke, men jeg ville ikke blive overrasket hvis han skiftede til os. Især når han og Kent må kende hinanden ret godt.
              Lyder godt og tænker alderen taler ikke imod en forpligtelse. Det ville være fornuftigt at lede efter en erfaren mand efter vi hentede den "newcomer" Tingager.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                KEP er måske ikke den hurtigste eller mest teknisk stærke midterforsvarer, men han har været god for AaB, især i denne sæson. Spørgsmålet er så, om han kan 'omplantes' og levere på samme niveau? Det er jo ikke enkelte spillere, der bærer AaBs succés, som jeg ser det; mere hele deres sportslige struktur og deres ungdomsarbejde, som er klasser over vores.

                Han kender i hvert fald Kent fra både Horsens og AaB, så der kan jo være noget der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  KEP er måske ikke den hurtigste eller mest teknisk stærke midterforsvarer, men han har været god for AaB, især i denne sæson. Spørgsmålet er så, om han kan 'omplantes' og levere på samme niveau? Det er jo ikke enkelte spillere, der bærer AaBs succés, som jeg ser det; mere hele deres sportslige struktur og deres ungdomsarbejde, som er klasser over vores.

                  Han kender i hvert fald Kent fra både Horsens og AaB, så der kan jo være noget der.
                  Det ville være oplagt at Kent Nielsen ville hente ham hjem til sit hold til sommer. Han afløser nok Lasse Nielsen, og mon dog ikke at det først sker til sommer.

                  Comment


                    KEP på en 2 årig ville ikke være det værste der kunne ske.. Så skulle Diarra være erstattet..
                    Så mangler vi endnu en for LN til sommer. HJ slipper vi nok ikke af med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Det ville være oplagt at Kent Nielsen ville hente ham hjem til sit hold til sommer. Han afløser nok Lasse Nielsen, og mon dog ikke at det først sker til sommer.
                      Mon ikke at vi gerne ville undgå et nyt AK forløb?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mon ikke at vi gerne ville undgå et nyt AK forløb?
                        det vil de helt sikkert og jeg tror nu heller ikke det sker når Allan Gaarde har været ude pg sige at KEP har spillet med åbne kort hele vejen igennem forløbet. Det kunne sagtens være et hint til AK som de, så vidt jeg ved, følte sig lidt snigløbet af.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Er der egentlig nogen der ved noget omkring Thomas Mikkelsen. Det var sgu en skam vi ikke solgte til IFK. Jeg fik for ikke så længe siden bekræftet at der var et købstilbud på 1 mill. Fra IFK. Man kunne vel håbe de stadig er interesseret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Er der egentlig nogen der ved noget omkring Thomas Mikkelsen. Det var sgu en skam vi ikke solgte til IFK. Jeg fik for ikke så længe siden bekræftet at der var et købstilbud på 1 mill. Fra IFK. Man kunne vel håbe de stadig er interesseret.
                            Jeg siger ikke at du lyver. Men det giver absolut ingen mening at sige nej til 1 mill for ham.. For efter at leje ham ud til Vejle hvor en mindre pris evt er aftalt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det vil de helt sikkert og jeg tror nu heller ikke det sker når Allan Gaarde har været ude pg sige at KEP har spillet med åbne kort hele vejen igennem forløbet. Det kunne sagtens være et hint til AK som de, så vidt jeg ved, følte sig lidt snigløbet af.
                              Vi må se. Mon ikke at den første sms allerede har forladt KN's tlf

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi må se. Mon ikke at den første sms allerede har forladt KN's tlf
                                Hvis KEP har været en spiller OB seriøst er interesseret i bør de have taget kontakt ham/hans agent så snart vinduet åbnede for et par dage siden og han var fri til at forhandle med andre klubber - sammen med de andre spillere i samme situation som de har interesse i.

                                Comment

                                Working...
                                X