Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg frygter det bliver dig.
    Hvis jeg får ret, og han bliver så god som jeg tror og håber, så er det vel ikke helt skidt?

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Men Tørnæs er formentligt også væk til sommer.
    Ikke at jeg skal kloge mig på hvad den bedste løsning er i foråret...
    Men måske Lars Høgh kan lokkes
    Tror desværre ikke Lars Høgh kan lokkes.
    Han får sikker heller ikke lov af DBU :(

    Comment


      Hvis valget står mellem Tørnes og Koval, så hælder jeg bestemt også til sidstnævnte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Hvis jeg får ret, og han bliver så god som jeg tror og håber, så er det vel ikke helt skidt?

        Det er et meget stort "hvis", er jeg bange for.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Ja, jeg vil hellere spille med Tørnes. Jeg deler ikke din optimisme omkring Koval. Han er den dårligste målmand vi har haft siden Alexander Lund Hansen. Jeg gider ikke se på ham smide bolde ind i eget net hele foråret, når vi VED han er væk senest til sommer.
          Jeg vil anyday vælge Koval over Tørnes. Koval tror jeg stadig kan blive god - han har forudsætningerne for det og har også tidligere i sin karriere vist at han kan noget. Tørnes har ingen af delene. Når det så er sagt, ville en helt ny keeper da være at foretrække - afhængig af Falkesgaards fremskridt skadesmæssigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Hvis jeg får ret, og han bliver så god som jeg tror og håber, så er det vel ikke helt skidt?



            Tror desværre ikke Lars Høgh kan lokkes.
            Han får sikker heller ikke lov af DBU :(
            Men nu er der jo heller ikke nogen forbindelse mellem håb og virkelighed :).
            Koval er hurtig og er jeg sikker på det er det der fik øjnene op hos storklubberne tidligt, men siden er han så gået helt og aldeles i stå, da resten af repertoiret er ret svagt.
            Han positionerer sig for ringe, han er nærmest for aktiv i feltet og han har svært ved at gribe bolden ... det kan jeg ikke se ham lære i de næste par måneder.
            Last edited by Entusiastens; 05-01-2016, 17:07.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Jeg vil anyday vælge Koval over Tørnes. Koval tror jeg stadig kan blive god - han har forudsætningerne for det og har også tidligere i sin karriere vist at han kan noget. Tørnes har ingen af delene. Når det så er sagt, ville en helt ny keeper da være at foretrække - afhængig af Falkesgaards fremskridt skadesmæssigt.
              jeg tager også Koval før Tørnes, men med kampene indtil nu må det være med et stille 'i mangel af bedre'. Noget kan muligvis skyldes de folk han har foran sig som er elendige i hovedspillet, og det nødvendig gør at han deltager meget i spillet i feltet, og det tror jeg godt kan betyde misforståelser og underlige aktioner. Det forklarer dog ikke alt og jeg har svært ved at se atOB skal søge en forlængelse med ham
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Ifølge de historier jeg har hørt, er der sindssygt langt mellem den løn vi betaler Koval, og det niveau han har lagt for dagen indtil videre. Og så skulle han være så dyr, at der ikke er nogen chance for at vi kan hente ham, uanset om han så bliver forårets bedste keeper. Han har stået over 80 kampe for Dynamo, og alligevel laver han fejl jeg ville tæve mine børn for, hvis de lavede dem i haven.*

                Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvor I får jeres optimisme og positivitet fra?? Jeg synes han har været en næsten total katastrofe.

                Keepere jeg hellere ville spille med, frem for Koval:

                Tørnes
                Toppel
                Steffen Rasmussen
                Falkesgaard, med sit dårlige knæ amputeret
                Stefan Wessels, hevet ud af pensionen.
                Min døde mormor

                *(Disclaimer: Jeg har ingen børn. Og hvis jeg havde ville jeg ikke tæve dem. Særligt meget)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Jeg går der med Onkel Riffel (selvom jeg tvivler at hans døde mormor vil få spilberettigelsen fra DBU): Har også set nok af Maksymal K.o.val.
                  Det var alt for ringe og ikke at forklare med et dårlig forsvar eller kommunikationsproblemer. Manden er jo ikke i stand at bokse bolden ud af feltet.
                  Håber på en anden målmand mellem stængerne I foråret.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Riffel har (næsten) altid ret. Særligt når det kommer til Koval, der er en regulær skandale. Man savner næsten Martin Glidehandske S. Jensen.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Trykker også lige på onkels enig knap

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Jeg går der med Onkel Riffel (selvom jeg tvivler at hans døde mormor vil få spilberettigelsen fra DBU): Har også set nok af Maksymal K.o.val.
                        Det var alt for ringe og ikke at forklare med et dårlig forsvar eller kommunikationsproblemer. Manden er jo ikke i stand at bokse bolden ud af feltet.
                        Håber på en anden målmand mellem stængerne I foråret.
                        Altså Zanka blev jo erklæret hjernedød for mange år siden og får lov at spille, så mon ikke der også er plads til en ghostmormor.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Altså Zanka blev jo erklæret hjernedød for mange år siden og får lov at spille, så mon ikke der også er plads til en ghostmormor.

                          MvT
                          O.k, hvis det skulle gå om Riffels mandlige forfader, men tænker den døde mormor ville få i bedst fald tilladelse for kvindefodbold. ;-)

                          (Hmm, husker lige at vi havde Andy Møller dertid i Tyskland, som spillede også med de mænd, så måske der er stadig muligheder for den ældre dame...)
                          Last edited by andlox; 05-01-2016, 21:32.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Riflen, Andlox m.fl. - I får jo nok ikke jeres ønske opfyldt da hverken KN eller LH åbenbart er enige med jer. De to som alle jo ellers omtaler som guder i denne sammenhæng - tankevækkende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
                              Riflen, Andlox m.fl. - I får jo nok ikke jeres ønske opfyldt da hverken KN eller LH åbenbart er enige med jer. De to som alle jo ellers omtaler som guder i denne sammenhæng - tankevækkende.
                              Nej, men det er jo også vildt, hvis man pludselig skulle have 5 målmænd i truppen. I det tilfælde ville en bestyrelse nok også løfte et øjenbryn og spørge, hvad filan der sker.
                              Mht KN og Høghen, så er deres job vel at træne og bruge dem, der er. Og blandt dem vi har pt er der nok ingen tvivl om, at Koval har det klart største potentiale. Han er så dybest set bare en nødløsning, fordi man reelt har satset på Falkesgaard, der gik i stykker.
                              Koval kan helt sikkert nogle ting mht reaktioner, teknik osv., som Radza og Tørnæs ikke kommer i nærheden af. Desværre er der så bare andre ting - kommunikation med forsvar, sikkerhed og stabilitet i sit spil, som ikke fungerer; og det har medvirket til usikkerhed i et hold uden et godt forsvar, som oveni i hatten skal omstilles til en anden spillestil. Det er langt fra ideelt, men vi kommer nok til at leve med det i foråret også. Det store spørgsmål er så, om vi henter en reel konkurrent til Falkesgaard - eller ligefrem en naturlig 1.keeper - til sommer; eller om klubben fortsat vil satse på Falkesgaard.

                              Comment


                                Jeg er også på Riflen og Tørnes side, af grunde som både jeg selv og flere andre har nævnt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X