Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Ja, det er topmålet af en ikke-nyheds-nyhedsartikel. "I transfervinduet køber vi spillere, hvis vi finde nogen der er værd at købe. Vi sælger også spillere, hvis nogen byder de penge vi gerne vil have for dem". Wow. Breaking!

    Men ligger Jesper Hansens kontor ikke i Ådalen? For så er det vel fair nok at skrive, at han er der fuld tid. Jeg håber satme ikke, at han først skal til at begynde at scoute på spillere nu, hvor alle ligaerne ligger stille.
    Øh... Vi henter i PL og La Liga?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Ja, det er topmålet af en ikke-nyheds-nyhedsartikel. "I transfervinduet køber vi spillere, hvis vi finde nogen der er værd at købe. Vi sælger også spillere, hvis nogen byder de penge vi gerne vil have for dem". Wow. Breaking!

      Men ligger Jesper Hansens kontor ikke i Ådalen? For så er det vel fair nok at skrive, at han er der fuld tid. Jeg håber satme ikke, at han først skal til at begynde at scoute på spillere nu, hvor alle ligaerne ligger stille.
      Syntes nu at begge videoer var okay lavet med gode spørgsmål der interesserer os fans

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes nu at begge videoer var okay lavet med gode spørgsmål der interesserer os fans
        Det er det vi på studiet kaldte en "ikke-historie". "Nej, jeg kan ikke sige noget om, hvorvidt vi henter nogen. Nej, jeg kan ikke sige noget om, på hvilke pladser vi kigger. Nej, jeg kan ikke fortælle noget nyt om Rasmus Falk."

        Efter 5.30 min. "transfervinduet for dummies"( Ja, vi har travlt. Ja, jeg taler med mange agenter. Ja, vi kigger løbende på spillere i løbet af året med henblik på at købe dem senere), kommer det eneste der lugter bare lidt af en nyhed, hvor JH bekræfter at der efter hans overbevisning kommer spillere til i januar.

        Og at de vil forbedre træningsanlægget er ikke en nyhed. Det nævnte han selv, uopfordret, i sin nytårsstatus.

        Spørgsmålene er gode nok. Der kommer bare ikke nogle svar..
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det er det vi på studiet kaldte en "ikke-historie". "Nej, jeg kan ikke sige noget om, hvorvidt vi henter nogen. Nej, jeg kan ikke sige noget om, på hvilke pladser vi kigger. Nej, jeg kan ikke fortælle noget nyt om Rasmus Falk."

          Efter 5.30 min. "transfervinduet for dummies"( Ja, vi har travlt. Ja, jeg taler med mange agenter. Ja, vi kigger løbende på spillere i løbet af året med henblik på at købe dem senere), kommer det eneste der lugter bare lidt af en nyhed, hvor JH bekræfter at der efter hans overbevisning kommer spillere til i januar.

          Og at de vil forbedre træningsanlægget er ikke en nyhed. Det nævnte han selv, uopfordret, i sin nytårsstatus.

          Spørgsmålene er gode nok. Der kommer bare ikke nogle svar..
          Jeg kan godt lide, at JH holder kortene tæt til kroppen. Jeg kan huske en vis anden OB-sportsdirektør, der var en anelse mere rapkæftet... Og ud af hvis mund der kom ualmindeligt store mængder mundlort.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Ja, det er topmålet af en ikke-nyheds-nyhedsartikel. "I transfervinduet køber vi spillere, hvis vi finde nogen der er værd at købe. Vi sælger også spillere, hvis nogen byder de penge vi gerne vil have for dem". Wow. Breaking!

            Men ligger Jesper Hansens kontor ikke i Ådalen? For så er det vel fair nok at skrive, at han er der fuld tid. Jeg håber satme ikke, at han først skal til at begynde at scoute på spillere nu, hvor alle ligaerne ligger stille.
            det er vel det der er ansat en scout som Ole Nielsen til at gøre
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Tipsbladet vurderer OB's transfervindue

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-indkoeb-i-ob

              Comment


                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...e-paa-blokken/

                Vi har da en del han må få - kvit og frit.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg kan godt lide, at JH holder kortene tæt til kroppen. Jeg kan huske en vis anden OB-sportsdirektør, der var en anelse mere rapkæftet... Og ud af hvis mund der kom ualmindeligt store mængder mundlort.
                  Ja, det gør mig heller ikke noget. Jeg opponerer bare imod, at man skal lave et indslag på 5.30 min. som dybest set svarer til "ingen kommentarer".
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tipsbladet vurderer OB's transfervindue

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-indkoeb-i-ob
                    Meget enig hele vejen. En god CB og en midtbanemakker til Makrini + et salg af Emil, og så ser det fint ud. Man kunne også se, om der rendte en transferfri målmand rundt et eller andet sted, hvis man ikke vil spille med Tørnes. (Jeg går ud fra, at alle normalt tænkende mennesker vil bænke Koval. IKKE, KENT?!)
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Meget enig hele vejen. En god CB og en midtbanemakker til Makrini + et salg af Emil, og så ser det fint ud. Man kunne også se, om der rendte en transferfri målmand rundt et eller andet sted, hvis man ikke vil spille med Tørnes. (Jeg går ud fra, at alle normalt tænkende mennesker vil bænke Koval. IKKE, KENT?!)
                      Der kan jeg nu ikke helt se hvad du mener.

                      Hvis vi nu ikke får en anden målmand, så vil du hellere spille med Tørnes?

                      Jeg vil heller have Koval på mål, efter en opstart på 2 måneder (næsten) vil vi se en god målmand, han er blevet smidt ind i et lorte forsvar og har ikke haft tid til at vende sig til hverken landet eller sproget, da han har skulle spille fast fra dag 1, og det er sgu svært for en relativt ung mand.

                      Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Koval bliver bedre og bedre frem mod sommer, og kommer til at redde mange point hjem til os.

                      Comment


                        Ja,, det er nu Jesper Hansen skal vise formatet. Det vigtigste er selvfølgelig status efter sommertransfer men det kan ikke blive godt hvis dette sikkert meget travle vindue ender skidt.
                        Hvis Falk får et ok tilbud fra udlandet er han væk. Og det får han.
                        Og helt uden for tråden. Se DR'S udsendelse om Poul Cascoigne. Er på DR. Dk. Fremragende om en stor stor spiller.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Der kan jeg nu ikke helt se hvad du mener.

                          Hvis vi nu ikke får en anden målmand, så vil du hellere spille med Tørnes?

                          Jeg vil heller have Koval på mål, efter en opstart på 2 måneder (næsten) vil vi se en god målmand, han er blevet smidt ind i et lorte forsvar og har ikke haft tid til at vende sig til hverken landet eller sproget, da han har skulle spille fast fra dag 1, og det er sgu svært for en relativt ung mand.

                          Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Koval bliver bedre og bedre frem mod sommer, og kommer til at redde mange point hjem til os.
                          Ja, jeg vil hellere spille med Tørnes. Jeg deler ikke din optimisme omkring Koval. Han er den dårligste målmand vi har haft siden Alexander Lund Hansen. Jeg gider ikke se på ham smide bolde ind i eget net hele foråret, når vi VED han er væk senest til sommer.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Ja, jeg vil hellere spille med Tørnes. Jeg deler ikke din optimisme omkring Koval. Han er den dårligste målmand vi har haft siden Alexander Lund Hansen. Jeg gider ikke se på ham smide bolde ind i eget net hele foråret, når vi VED han er væk senest til sommer.
                            Så bliver det jo spændende at se hvem af os der har ret :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Så bliver det jo spændende at se hvem af os der har ret :)
                              Jeg frygter det bliver dig.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Ja, jeg vil hellere spille med Tørnes. Jeg deler ikke din optimisme omkring Koval. Han er den dårligste målmand vi har haft siden Alexander Lund Hansen. Jeg gider ikke se på ham smide bolde ind i eget net hele foråret, når vi VED han er væk senest til sommer.
                                Men Tørnæs er formentligt også væk til sommer.
                                Ikke at jeg skal kloge mig på hvad den bedste løsning er i foråret...
                                Men måske Lars Høgh kan lokkes

                                Comment

                                Working...
                                X