Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
    Riflen, Andlox m.fl. - I får jo nok ikke jeres ønske opfyldt da hverken KN eller LH åbenbart er enige med jer. De to som alle jo ellers omtaler som guder i denne sammenhæng - tankevækkende.
    Hvor har du LH's mening fra ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Det er et stykke tid siden jeg har talt med LH og der går desværre nok lang tid før vi taler sammen igen, da han af indlysende grunde ikke kommer hos min bror mere!
      Men ser man på KNs udtalelser om Koval, også her på det seneste, ville det være utroligt hvis ikke han og LH har talt om og er enige om det.

      - men jeg skal som sagt gerne spørge LH direkte når jeg ser ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Ifølge de historier jeg har hørt, er der sindssygt langt mellem den løn vi betaler Koval, og det niveau han har lagt for dagen indtil videre. Og så skulle han være så dyr, at der ikke er nogen chance for at vi kan hente ham, uanset om han så bliver forårets bedste keeper. Han har stået over 80 kampe for Dynamo, og alligevel laver han fejl jeg ville tæve mine børn for, hvis de lavede dem i haven.*

        Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvor I får jeres optimisme og positivitet fra?? Jeg synes han har været en næsten total katastrofe.

        Keepere jeg hellere ville spille med, frem for Koval:

        Tørnes
        Toppel
        Steffen Rasmussen
        Falkesgaard, med sit dårlige knæ amputeret
        Stefan Wessels, hevet ud af pensionen.
        Min døde mormor

        *(Disclaimer: Jeg har ingen børn. Og hvis jeg havde ville jeg ikke tæve dem. Særligt meget)
        Jeg så selvfølgelig også allerhelst Wessels tilbage. Savner den smukke mand!
        Men netop de 80 kampe for Kiev mener jeg faktisk vidner om at Koval kan noget - man spiller altså ikke 80 kampe for en klub som Dynamo Kiev, hvis man viser det niveau som han har gjort for os i efteråret.

        Jeg ville forøvrigt hellere have en Koval uden arme og ben end jeg nogensinde ville se Steffen Rasmussen i stribet.

        Comment


          Jeg har ikke fulgt med i hele tråden, så det er givetvis foreslået før. Men hvad med en Kris Stadsgård der har kontraktudløb med FCK til sommer? Han har efter min mening tidligere været en glimrende forsvarsspiller og har noget rutine og erfaring han kunne give videre til Tingager.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Jeg har ikke fulgt med i hele tråden, så det er givetvis foreslået før. Men hvad med en Kris Stadsgård der har kontraktudløb med FCK til sommer? Han har efter min mening tidligere været en glimrende forsvarsspiller og har noget rutine og erfaring han kunne give videre til Tingager.
            Har selv tænkt det samme, og jeg mener også andre har nævnt det før. Det er jo svært at vide, hvilken form han er i både fysisk og især mentalt, efter han både røg ud i kulden ret hurtigt i Malaga og nu også har oplevet det samme i FCK. I Rosenborg var han outstanding og var flere gange nævnt som Tippeligaens bedste forsvarer, så det er klart, at hvis han kan finde det niveau frem, så ville han være en klar forstærkning og måske præcist den type, som vi kunne have brug for.

            I en situation hvor OB jo ikke kan vælge og vrage, så kunne han være et bud på en forsvarsgeneral; men det kræver naturligvis, at han har sulten og psyken til virkelig at ville nå tilbage på sit højeste niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Har selv tænkt det samme, og jeg mener også andre har nævnt det før. Det er jo svært at vide, hvilken form han er i både fysisk og især mentalt, efter han både røg ud i kulden ret hurtigt i Malaga og nu også har oplevet det samme i FCK. I Rosenborg var han outstanding og var flere gange nævnt som Tippeligaens bedste forsvarer, så det er klart, at hvis han kan finde det niveau frem, så ville han være en klar forstærkning og måske præcist den type, som vi kunne have brug for.

              I en situation hvor OB jo ikke kan vælge og vrage, så kunne han være et bud på en forsvarsgeneral; men det kræver naturligvis, at han har sulten og psyken til virkelig at ville nå tilbage på sit højeste niveau.
              Han har bare været nærmest kronisk skadet i sin FCK-tid. Det ville være mange penge at smide efter en lottokupon. Men måske en lejeaftale, med mulighed for forlængelse bagefter?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Men nu er der jo heller ikke nogen forbindelse mellem håb og virkelighed :).
                Koval er hurtig og er jeg sikker på det er det der fik øjnene op hos storklubberne tidligt, men siden er han så gået helt og aldeles i stå, da resten af repertoiret er ret svagt.
                Han positionerer sig for ringe, han er nærmest for aktiv i feltet og han har svært ved at gribe bolden ... det kan jeg ikke se ham lære i de næste par måneder.
                Der skal så ikke så meget igen for at genstarte en karriere.
                Og Tørnes er sgu ikke bedre, det skal du ikke påstå.

                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det er et meget stort "hvis", er jeg bange for.
                Ja, men nogen gange giver selv de største hvis'er bonus.

                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Ifølge de historier jeg har hørt, er der sindssygt langt mellem den løn vi betaler Koval, og det niveau han har lagt for dagen indtil videre. Og så skulle han være så dyr, at der ikke er nogen chance for at vi kan hente ham, uanset om han så bliver forårets bedste keeper. Han har stået over 80 kampe for Dynamo, og alligevel laver han fejl jeg ville tæve mine børn for, hvis de lavede dem i haven.*

                Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvor I får jeres optimisme og positivitet fra?? Jeg synes han har været en næsten total katastrofe.

                Keepere jeg hellere ville spille med, frem for Koval:

                Tørnes
                Toppel
                Steffen Rasmussen
                Falkesgaard, med sit dårlige knæ amputeret
                Stefan Wessels, hevet ud af pensionen.
                Min døde mormor

                *(Disclaimer: Jeg har ingen børn. Og hvis jeg havde ville jeg ikke tæve dem. Særligt meget)
                Der er så mange ting her der er dårligt for alt, det ved du også godt selv.
                Men lad os lukke den med målmand her, og se hvad der sker i løbet af foråret.
                Sæt nu jeg får ret, og alt ender lykkeligt.
                Eller du får ret og jeg må erkende at træerne ikke voksede ind i himlen.

                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Nej, men det er jo også vildt, hvis man pludselig skulle have 5 målmænd i truppen. I det tilfælde ville en bestyrelse nok også løfte et øjenbryn og spørge, hvad filan der sker.
                Mht KN og Høghen, så er deres job vel at træne og bruge dem, der er. Og blandt dem vi har pt er der nok ingen tvivl om, at Koval har det klart største potentiale. Han er så dybest set bare en nødløsning, fordi man reelt har satset på Falkesgaard, der gik i stykker.
                Koval kan helt sikkert nogle ting mht reaktioner, teknik osv., som Radza og Tørnæs ikke kommer i nærheden af. Desværre er der så bare andre ting - kommunikation med forsvar, sikkerhed og stabilitet i sit spil, som ikke fungerer; og det har medvirket til usikkerhed i et hold uden et godt forsvar, som oveni i hatten skal omstilles til en anden spillestil. Det er langt fra ideelt, men vi kommer nok til at leve med det i foråret også. Det store spørgsmål er så, om vi henter en reel konkurrent til Falkesgaard - eller ligefrem en naturlig 1.keeper - til sommer; eller om klubben fortsat vil satse på Falkesgaard.
                De fremhævede ting er noget jeg mener har utroligt meget at gøre med de 2 (eller 4) foran ham.
                Jeg vil gerne se hvad der kommer til at ske de kommende måneder, der kan ske meget når man kan træne sammen med de samme 4 foran sig hele tiden, uden tanke på at der er kamp om to dage.

                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Har selv tænkt det samme, og jeg mener også andre har nævnt det før. Det er jo svært at vide, hvilken form han er i både fysisk og især mentalt, efter han både røg ud i kulden ret hurtigt i Malaga og nu også har oplevet det samme i FCK. I Rosenborg var han outstanding og var flere gange nævnt som Tippeligaens bedste forsvarer, så det er klart, at hvis han kan finde det niveau frem, så ville han være en klar forstærkning og måske præcist den type, som vi kunne have brug for.

                I en situation hvor OB jo ikke kan vælge og vrage, så kunne han være et bud på en forsvarsgeneral; men det kræver naturligvis, at han har sulten og psyken til virkelig at ville nå tilbage på sit højeste niveau.
                Ja, hvis han har niveau og stadigvæk gløden i øjnene, kunne det være et godt bud.
                Og Tingager kan godt læne sig op af Kris.
                Og Lasse eller Haddi, vil kunne blive dirigeret det rette sted hen af Kris.

                Rent win-win, hvis sulten er der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Han har bare været nærmest kronisk skadet i sin FCK-tid. Det ville være mange penge at smide efter en lottokupon. Men måske en lejeaftale, med mulighed for forlængelse bagefter?
                  Ja, vi skal ikke købe ham for et halvt år, bedre med leje, for ryger han så ind i en skade igen, så er skaden kun resten af foråret.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Han har bare været nærmest kronisk skadet i sin FCK-tid. Det ville være mange penge at smide efter en lottokupon. Men måske en lejeaftale, med mulighed for forlængelse bagefter?
                    Han har haft én alvorlig skade i FCK, og det førte til menisk-operation sidste sommer, hvor han har været ude i et år. Det er klart, at det gør ham til et endnu mere usikkert kort, for ingen ved vel, hvor han står nu; det gør han sikkert heller ikke selv. FCK slipper ham sandsynligvis; så en kort kontrakt med option på forlængelse kunne måske være en løsning.

                    Det sagt, så ville jeg da være mere tryg ved en mere 'sikker' løsning, hvis der kan findes sådan én.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det sagt, så ville jeg da være mere tryg ved en mere 'sikker' løsning, hvis der kan findes sådan én.
                      Ja og ikke mindst findes for de penge vi nu vil bruge.

                      Men fordi Kris f.eks. kommer på lån, kan der jo sagtens komme en mere ind.
                      Så kan man jo bare ophæve Diarra's kontrakt, og give ham lidt basseører hvis det er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ifølge de historier jeg har hørt, er der sindssygt langt mellem den løn vi betaler Koval, og det niveau han har lagt for dagen indtil videre. Og så skulle han være så dyr, at der ikke er nogen chance for at vi kan hente ham, uanset om han så bliver forårets bedste keeper. Han har stået over 80 kampe for Dynamo, og alligevel laver han fejl jeg ville tæve mine børn for, hvis de lavede dem i haven.*

                        Jeg kan slet, slet, slet ikke se, hvor I får jeres optimisme og positivitet fra?? Jeg synes han har været en næsten total katastrofe.

                        Keepere jeg hellere ville spille med, frem for Koval:

                        Tørnes
                        Toppel
                        Steffen Rasmussen
                        Falkesgaard, med sit dårlige knæ amputeret
                        Stefan Wessels, hevet ud af pensionen.
                        Min døde mormor

                        *(Disclaimer: Jeg har ingen børn. Og hvis jeg havde ville jeg ikke tæve dem. Særligt meget)
                        Hmm er ikke enig, men okay, så har jeg prøvet at være uenig med Onkel Riffel, det plejer jeg at have svært ved. Ikke at jeg er voldsomt begejstret for Koval, men af de nævnte keepere, er det nu kun Toppel og måske Steffen Rasmussen jeg ville vælge før Koval. Lige med det forbehold jeg ikke kender den afdøde mormor.

                        Comment


                          Det lader til at Kirkeskov fortsætter karrieren i Norge. I flg. Bold.dk er han fraværende til træningen i dag for at se på forhold, få lægetest og forhandle det sidste på plads
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det lader til at Kirkeskov fortsætter karrieren i Norge. I flg. Bold.dk er han fraværende til træningen i dag for at se på forhold, få lægetest og forhandle det sidste på plads
                            Det ville da være perfekt - han har jo bare ikke niveauet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det lader til at Kirkeskov fortsætter karrieren i Norge. I flg. Bold.dk er han fraværende til træningen i dag for at se på forhold, få lægetest og forhandle det sidste på plads
                              Så håber vi finder nok en anden sted for JBL og henter en god ny vb.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ippeliga-klub/

                                Comment

                                Working...
                                X