Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jonas skal bare hjem til OB! Han skal være så velkommen modsat Rasmus Falk. Der var intet i hans skifte til FCM, som kunne pisse mig af.
    Enig!!
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      En fuser? I mange kampe var han vores bedste spiller.
      Det er muligt han ikke passer ind i vores nuværende system/spillestil, men det er en helt anden sag.
      Spelmann var en af vores mindst ringe spillere i en ringe sportslig periode. At han var en vores bedste spillere i den periode, betyder ikke at han er god.
      Hvad vandt vi med Spelmann på holdet? Svar: intet og dermed en fuser :o)
      Jeg anerkender hans arbejdsraseri, men vi er ikke Horsens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Spelmann var en af vores mindst ringe spillere i en ringe sportslig periode. At han var en vores bedste spillere i den periode, betyder ikke at han er god.
        Hvad vandt vi med Spelmann på holdet? Svar: intet og dermed en fuser :o)
        Jeg anerkender hans arbejdsraseri, men vi er ikke Horsens.
        Argh, så siger du jo at alle spillere, i alle klubber, der ikke vinder en titel, er en fuser det år... den holder vist ikke helt i byretten... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Argh, så siger du jo at alle spillere, i alle klubber, der ikke vinder en titel, er en fuser det år... den holder vist ikke helt i byretten... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Hehe, nej, er enig! Om vi så havde haft Messi, havde vi ikke vundet noget i de sidste par år....
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
            Hehe, nej, er enig! Om vi så havde haft Messi, havde vi ikke vundet noget i de sidste par år....
            Det ved jeg nu ikke. Messi vil kunne score en masse mål i Superligaen :)

            Så jeg tror på et mesterskab hvis han havde været her ;)
            Og så var alle jo bestået :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Det ved jeg nu ikke. Messi vil kunne score en masse mål i Superligaen :)

              Så jeg tror på et mesterskab hvis han havde været her ;)
              Og så var alle jo bestået :)
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-robin-olsen/

                Måske vi kan overtage .. Nu får vi ham at se ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Kan ikke huske, om AC har været nævnt herinde som OB potentiale? Men han tager åbenbart til Sverige:
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-aar-i-malmoe/
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Argh, så siger du jo at alle spillere, i alle klubber, der ikke vinder en titel, er en fuser det år... den holder vist ikke helt i byretten... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Hehe - ja, det er sat lidt på spidsen ;-)
                    Jeg er bare modstander af at man ønsker sig gamle spillere tilbage, uden at overveje konteksten på vores nuværende hold og det daværende hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Hehe - ja, det er sat lidt på spidsen ;-)
                      Jeg er bare modstander af at man ønsker sig gamle spillere tilbage, uden at overveje konteksten på vores nuværende hold og det daværende hold.
                      Og DET er helt fair... Det er bestemt heller ikke alle gamle spillere jeg ønsker mig tilbage. Spellmann... jo, ham kunne jeg godt finde plads til i truppen, men næppe som fast starter...

                      mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Kan ikke huske, om AC har været nævnt herinde som OB potentiale? Men han tager åbenbart til Sverige:
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-aar-i-malmoe/
                        Mon dog når han koster 7,5 mill

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Og DET er helt fair... Det er bestemt heller ikke alle gamle spillere jeg ønsker mig tilbage. Spellmann... jo, ham kunne jeg godt finde plads til i truppen, men næppe som fast starter...

                          mvh

                          MaxHH
                          Ville være at kunne skifte ham ind i kampe hvor det kæmpes igennem til sidst. Han skulle i min verden være velkommen igen. Men mon dog at han gider tilbage hvis der ikke er en klar plan med ham. Han skifter jo nok ikke hvis han kan se en skrift på væggen hvor der står "fast indskifter"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Hehe - ja, det er sat lidt på spidsen ;-)
                            Jeg er bare modstander af at man ønsker sig gamle spillere tilbage, uden at overveje konteksten på vores nuværende hold og det daværende hold.
                            Jeg reagerede på, at du kaldte ham en fuser, hvilket jeg mener er helt forkert.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Og DET er helt fair... Det er bestemt heller ikke alle gamle spillere jeg ønsker mig tilbage. Spellmann... jo, ham kunne jeg godt finde plads til i truppen, men næppe som fast starter...

                              mvh

                              MaxHH
                              Jeg kunne faktisk sagtens se Spelmann i en start-11er i en 4-2-3-1-opstilling. En position som fremskudt midt/hængende angriber, hvor hans arbejdsraseri og gode skud kunne komme til deres ret.


                              -----------Festersen-------
                              -Yao-----Spelmann----Desler
                              -------Izunna--Makrini----

                              ...Men det ville næsten være synd at bænke BÅDE AK og Zohore, når vi nu endelig har gode angribere.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Jeg reagerede på, at du kaldte ham en fuser, hvilket jeg mener er helt forkert.
                                Er det? Gjorde spelmann sine medspillere bedre? Spillede vi gudebold med ham på holdet? :o)

                                som max skriver, så vil der ikke være plads til ham i start11. Og vi kan ikke spille bold med ham på banen, samt han vil kræve sin gode løn og friholde unge spillere deres plads i truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X