Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Der er også Simun til angrebet... De to angribere vi stiller med i starteren er klasse... det er de to målmænd eller to midterforsvarer ikke ligefrem... så hvis vi skulle, så helst bagude på banen...
    Og Greve ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Og Greve ..
      vi mangler en stor og stærk angriber og det er Fall tegn en 2 årig kontrakt med ham så er jeg tilfreds med dette vindue

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Der er også Simun til angrebet... De to angribere vi stiller med i starteren er klasse... det er de to målmænd eller to midterforsvarer ikke ligefrem... så hvis vi skulle, så helst bagude på banen...
        Edmunsson er ikke mere angriber end Falk, selvom han er mere målfarlig. Han er kant/hængende, ligesom Falk.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          http://global-sport.dk/disse-spiller...l-superligaen/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Edmunsson er ikke mere angriber end Falk, selvom han er mere målfarlig. Han er kant/hængende, ligesom Falk.
            Er jeg ikke uenig i, men synes ikke det er noget problem som sådan...

            Tænker jeg på de 2 stærkeste vi kan stille med helt fremme og i midterforsvaret, og på de udskiftninger/rokeringer der ellers kan laves på de to områder, så synes jeg vi står stærkere offensivt end vi gør det defensivt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Der er også Simun til angrebet... De to angribere vi stiller med i starteren er klasse... det er de to målmænd eller to midterforsvarer ikke ligefrem... så hvis vi skulle, så helst bagude på banen...
              Nej, men der ér der jo lagt planer omkring dem til sommeren...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Nej, men der ér der jo lagt planer omkring dem til sommeren...

                Mvh

                MaxHH
                Jojo, men nu snakkede i jo selv om en kun halvårlig kontrakt, og der ser jeg hellere en løsning i defensiven så... Og så er det vel også planen at beholde dem vi har i angrebet, så det går vel lige op, på den led...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Edmunsson er ikke mere angriber end Falk, selvom han er mere målfarlig. Han er kant/hængende, ligesom Falk.
                  Fuldstændig enig. Men en typisk udmelding fra en klub uden mange penge og de store ambitioner

                  Comment


                    Der er da helt sikkert et par spændende spillere heriblandt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Der er da helt sikkert et par spændende spillere heriblandt.
                      Hent lige Ronaldinho og Robinho. Just for the fun of it - og lidt gedigen trøjesalg :O)

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jojo, men nu snakkede i jo selv om en kun halvårlig kontrakt, og der ser jeg hellere en løsning i defensiven så... Og så er det vel også planen at beholde dem vi har i angrebet, så det går vel lige op, på den led...
                        Jeg synes nok grundlæggende bare behovet er større i angrebet... og havde det ikke lige været Fall, ville jeg nok ikke have argumenteret for det heller...

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg synes nok grundlæggende bare behovet er større i angrebet... og havde det ikke lige været Fall, ville jeg nok ikke have argumenteret for det heller...

                          mvh

                          MaxHH
                          Det er vi så bare uenige om... men vi er da så enige om vi ikke står i en SOS, trods alt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            En klub vi gerne vil sammenligne os med, der også spiller 4-4-2 går efter en 4.angriber. De må jo have en sportschef der mener det er nødvendigt.. Ja ja.. Vi har da 2

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...letid-er-oeget

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/djiby-fall-er-klar-til-superliga-comeback

                              Lad os holde Djiby Fall-gryden i kog!
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Jeg nægter at tro på, at manden kun er 30 år :) Vil tro han var 26-27, da han første gang bombede for os. Nu er manden nok omkring 35, men hvis han stadig kan lave mål, så ser jeg ham da gerne i OB. Måske man kunne lave en kort kontrakt med ham i første omgang, selvom jeg næppe tror, at Jesper Hansen gør det. Vi er allerede dækket ind i angrebet, og hvis Festersen eller AK bliver skadet, kommer vi til at spille med en hængende angriber i stedet.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X