Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Han gør ret klart opmærksom på, at han skal have en pæn løn. Så er spørgsmålet, hvor meget bedre - hvis overhovedet - han f.eks. er end en KEP eller lign spiller, bare fordi han har siddet på bænken i Malaga?
    Syntes nu mere at han siger at han gerne vil gå ned i løn.. Bare ikke så det svarer til kontanthjælp

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Skifter gerne Halgri og Lasse for KEP og Stadsgaard .. Det er jo ikke enten eller ..
      Og forlænger i øvrigt gerne med Lasse så der er en der vil kæmpe for pladsen ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Stadsgaard skal vi bare hold og LANGT LANGT LANGT væk fra.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Stadsgaard skal vi bare hold og LANGT LANGT LANGT væk fra.
          Hvorfor?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Hvorfor?
            +1

            Comment


              Ikke at jeg vil slutte mig til et nej-tak hold, men jeg må indrømme at jeg er i tvivl med ham. For mit vedkommende skyldes det at jeg ikke ved hvor hans reele niveau er, det er efterhånden længe siden han har spillet fast og jeg er ikke specielt interesseret i at få en spiller som er 6+ måneder fra at være i topform.
              Dertil kommer motivation og løn ind i mine mine bekymringer også. FCK har et udemærket centralt forsvar, men jeg kan ikke lade være med at undre mig over at han ikke engang kan sidde på bænken hos dem.

              En motiveret Stadsgaard i tidligere tiders topform ville kunne forstærke de fleste suppeklubber og specielt vores, men jeg er dælme ikke sikker det er hvad vi får, eller kan få ud af ham, hvis vi skriver med ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Ikke at jeg vil slutte mig til et nej-tak hold, men jeg må indrømme at jeg er i tvivl med ham. For mit vedkommende skyldes det at jeg ikke ved hvor hans reele niveau er, det er efterhånden længe siden han har spillet fast og jeg er ikke specielt interesseret i at få en spiller som er 6+ måneder fra at være i topform.
                Dertil kommer motivation og løn ind i mine mine bekymringer også. FCK har et udemærket centralt forsvar, men jeg kan ikke lade være med at undre mig over at han ikke engang kan sidde på bænken hos dem.

                En motiveret Stadsgaard i tidligere tiders topform ville kunne forstærke de fleste suppeklubber og specielt vores, men jeg er dælme ikke sikker det er hvad vi får, eller kan få ud af ham, hvis vi skriver med ham.
                Kunne jo være man kunne leje ham de sidste 5 måneder af hans kontrakt og finde ud af det? Hvis det så går godt kan man vel bare skrive kontrakt..
                Så har man tid til at se ham an samt hvordan at Tingager udvikler sig i foråret.. Når alle disse faktore kendes kan man ligge det store puslespil til sommer..
                Hvem af HJ,LN,FT og KS skal stå ved siden af KEP til sommer, hvem skal cuttes og hvem skal reserve..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne jo være man kunne leje ham de sidste 5 måneder af hans kontrakt og finde ud af det? Hvis det så går godt kan man vel bare skrive kontrakt..
                  Så har man tid til at se ham an samt hvordan at Tingager udvikler sig i foråret.. Når alle disse faktore kendes kan man ligge det store puslespil til sommer..
                  Hvem af HJ,LN,FT og KS skal stå ved siden af KEP til sommer, hvem skal cuttes og hvem skal reserve..
                  Lyder godt, det ville være alt for usikker at skrive fast kontrakt med en mand som kræver højt løn men spillede sidst før mere end 1,5 år.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne jo være man kunne leje ham de sidste 5 måneder af hans kontrakt og finde ud af det? Hvis det så går godt kan man vel bare skrive kontrakt..
                    Så har man tid til at se ham an samt hvordan at Tingager udvikler sig i foråret.. Når alle disse faktore kendes kan man ligge det store puslespil til sommer..
                    Hvem af HJ,LN,FT og KS skal stå ved siden af KEP til sommer, hvem skal cuttes og hvem skal reserve..
                    Den er jeg med på at prøve! 5 måneders leje vil med sikkerhed være i alles interesser, han for chancen for at bevise noget og komme i bedre form, og vi får muligheden for at se ham an og muligvis styrke forsvaret.

                    Selvom jeg stadig har et lille håb om at det bliver enten Fenger i Randers eller Kanstrup i Sønderjydske der skal være makker til KEP i vores centrale forsvar fra sommeren og frem :b

                    Comment


                      Problemet er vel, at efter 1½ års kamppause (for førsteholdet) er der ingen, der kender KS's niveau (det er der jo også rimelig enighed om herinde). Vi er angiveligt på vej mod bedre tider, men vi er stadig ikke i en situation, hvor vi skal klatte pengene væk, og det kunne et lejemål af Stadsgaard godt vise sig at være. Og selv hvis man så skulle få ham i gang i løbet af foråret, er der jo ingen garanti for, at han ville vælge os til sommer. Hvis der skal hentes en stopper mere ind nu, så skal han være bedre end dem vi har og have længere perspektiv - der er folk nok med udløb.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne man evt leje ham i foråret og se om det er noget? Så var man måske endnu mere forberedt på sommerens vindue alt afhængig af hvordan han gør det

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-vinterskifte/
                        åhhh håber virkeligt vi snart nærmer os en tid hvor vi ikke lejer så mange spillere - lappeløsninger intet andet - senest set med Koval

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Hvorfor?
                          Manden har ikke spillet førsteholdsfodbold i 1½ år, hvorfor en lejeaftale for foråret virker komplet omsonst, når manden er så langt fra at være i omdrejninger. Og hvorfor har manden så ikke spillet, når han har været klar? Fordi han er RING'

                          Han har leveret flere håbløse præstationer for reserveholdet, og decideret utilstedelig opførsel ved at stå og råbe efter Brian Riemer inde fra banen, så alle på anlægget kunne høre det, og sågår blive smidt ud for brok i en kamp mod FCN. Læg dertil at manden har været hårdt ham af skader, senest hvor han er blevet opereret i knæet, og nu indtager den eksklusive position som 6. valg i FCKs midterforsvar.

                          Jeg begriber ikke, hvordan man kan synes, at han kan være interessant for en klub som vores. Esbjerg har senest forsøgt sig med at hente skrald fra københavner klubbernes forsvar med Almebäck, Stenderup og Michael Jakobsen, synes i det kører for dem?
                          Last edited by Sheed; 09-01-2016, 19:07.

                          Comment


                            AC, har selvfølgelig været nævnt før, men stadig et fint alternativ, hvis transferpokeren om Izunna ikke lykkedes.

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/c...aere-brugt-op/

                            Det er så selvfølgelig lige et spørgsmål også hvad AC koster.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              AC, har selvfølgelig været nævnt før, men stadig et fint alternativ, hvis transferpokeren om Izunna ikke lykkedes.

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/c...aere-brugt-op/

                              Det er så selvfølgelig lige et spørgsmål også hvad AC koster.
                              De gav selv 9 mio i overgang med yderligere 8 mio afhængig af diverse klausuler, med det i mente, så tror jeg ikke vi henter ham medmindre de frigiver ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                De gav selv 9 mio i overgang med yderligere 8 mio afhængig af diverse klausuler, med det i mente, så tror jeg ikke vi henter ham medmindre de frigiver ham.
                                Det er forhåbentlig en joke??? Hvad skulle han dog tage til odense for??

                                Comment

                                Working...
                                X