Oprindeligt indsendt af bengaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder vinteren 2016
Collapse
X
-
-
Jeg stemmer i koret, der synes vi skal give Djiby en kontrakt frem til sommer. Præcis som Zohore fik i første omgang. Så kan vi tage stilling til, om den skal forlænges eller ej til sommer. Om han selv er interesseret, skal jeg ikke kunne sige. Om Kent Nielsen kan se ham indgå i sit spilsystem, skal jeg heller ikke kunne sige. Men selv i hans seneste (relativt anonyme) ophold i Randers, lavede han jo faktisk fint med mål. Så jeg tror da nok, at han kan bidrage med lidt oppe foran, især hvis AK holder fast i sin skadesfrekvens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet må man da overveje med Zohore solgt og de gode penge der kom ind for ham. Trods alt en angriber der lavede 6 mål sidste forår, og med et væsentligt bedre snit, end Zohore skulle bruge på at lave sine 7 i efteråret. De kan jo mange af de samme ting og så har Djiby jo bevist sig før, som en af de bedste angribere i OB i nyere tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn ansvarlig sportsdirektør i OB ville tage kontakt til Fall for at høre hvordan landet ligger... Det er en glimrende mulighed for at have en god angriber i 2-3 år..
Men hvis 2 spillerklare målmænd er nok er 2 angribere vel også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn ansvarlig sportsdirektør i OB ville tage kontakt til Fall for at høre hvordan landet ligger... Det er en glimrende mulighed for at have en god angriber i 2-3 år..
Men hvis 2 spillerklare målmænd er nok er 2 angribere vel også
Mvh
MaxHH (men hvis han valgte at ringe til mig for at høre, så ville jeg sige ja...)
Comment
-
Fall kunne være den nye publikumsyndling, som trækker folk til huse efter falks ehm.. problematiske exitStriwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægHvor lang tid skal folk fortsætte med at brokke sig over kun to målmænd og at koval spiller i foråret?
Er lige så trættende at høre på som Falks dumme skifte. Eller Hansen uduelighed.
Sig din pointe og kom nu bare videre. Tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn klub vi gerne vil sammenligne os med, der også spiller 4-4-2 går efter en 4.angriber. De må jo have en sportschef der mener det er nødvendigt.. Ja ja.. Vi har da 2
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...letid-er-oeget
Mener dog de 2 målmænd er mere problematiske end 2 angribere. Vi prøvede det i efteråret og så gik falkes i stykker og der skulle hurtigt findes noget. Fatter ikke man tør tage det sats igen.
Optimalt er det ikke men skulle en af angriberne gå lettere i stykker kan de afløses af en anden offentsiv orienteret spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghvad skal vi så snakke om?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder BØR være dobbeltdækning på alle pladser - så 4 til den centrale midtbane, 4 til midterforsvaret osv.
Mener dog de 2 målmænd er mere problematiske end 2 angribere. Vi prøvede det i efteråret og så gik falkes i stykker og der skulle hurtigt findes noget. Fatter ikke man tør tage det sats igen.
Optimalt er det ikke men skulle en af angriberne gå lettere i stykker kan de afløses af en anden offentsiv orienteret spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Det er nu ikke fordi jeg er så nervøs over angrebet. Det er mere udmeldingerne JH kommer med. For 6-12 måneder siden var målet at have 4 angribere i truppen. Nu er 2 ligepludselig godt nok
Vi skal jo nok "klare" den - især denne sæson med kun en nedrykker - jeg er bare træt at at blive ved med kun at "klare" den - så gerne der var tydeligere fremskridt at spore. Og at man gjorde mere for at være klar til næste sæson - når der skal lidt mere til.
Comment
Comment